ku mulla on toi minun sonera liittymä niin siinä on toi kytkypuhelin sopimusta jäljellä vielä heinäkuuhun asti nyt vois hommata jo uuden kytky puhelimen jos haluaa niin ONKO kellää kokemusta miten sieltä vanhasta hommasta tulis vielä laskua vaiko lisätääkö uus vanha aina sinne heinäkuulle asti jos nyt sattuu hommaamaa ton
sonera
2
622
Vastaukset
- hgtykjiyf
oikeesti... kuka voi olla noin vitun idiootti et meinaa sitoo itsensä uudestaan seuraavaksi kahdeks vuodeks???? entäs jos tulee jotain mutkia matkaan ?? meeppäs lukee se texti elisan palstalt minkä aihe on: pieni viisas neuvo... ja ota siitä oppia mitä kannattaa tehdä kännykkä ajassa nykyään!
- Vanha kytky
Eihän siinä mitää vikka, jos on massia kokoajan roikkua kyytkypuhelinsopimuksessa...
En vaan usko, että kovin monella o aidosti
puhelinoperaattorit vaan ei tarkista kovin hyvin, onko asiakkaalla aidosti varaa tuollaisene sopimukseen.
tai asiakas ei ymmärä, mitä sillä puhelimella tekee... tavallinen puheluita ja tekstareita lähettävä ei tarvi mitää kallista puhelinta, varsinkaan, jos ei edes ole varaa sellaiseen.
Mutta vastaan mielestäni asiallisesti.
Mutta vastauksia...
1. Vanha puhelin. Se laskutetaan loppuun ensimäisellä laskulla, mikä tulee uuden sopimuksen teon hetkellä, eli sen sopimus on siinä.
2. Vanhan puhelimen lukituksen ohjeet saat parissa päivässä kun olet maksanut sen puhelimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741