Hiivatulehduksen hoito tableteilla?

Suun kautta

eli onko tähän vaivaan suun kautta otettavia tableteita mahdoll saada apteekista ilman reseptiä..? Vai onko kaikki niitä emätinpuikkoja..?

6

2863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

tabletit vain reseptillä

• hoito on

mielestäni tehokkain! En ole kuullutkaan suun sisäisesti (suun kautta) nautittavista hiivatulehdus lääkkeistä. Emätinpuikkoja ne olla pitää.

• Kyllä saa reseptin.

Ei tarvitse tyytyä niihin lukuisiin puikkoihin, lääkäri kyllä voi kirjoittaa suun kautta annettavia lääkkeitä, ettei tarvitse joka kuukausi niitä....

• Kyllä saa reseptin.
        Kyllä saa reseptin. kirjoitti:

Ei tarvitse tyytyä niihin lukuisiin puikkoihin, lääkäri kyllä voi kirjoittaa suun kautta annettavia lääkkeitä, ettei tarvitse joka kuukausi niitä....

Itse jouduin menemään aikoinani yksityiselle, ja laitoin kaikki "puikkoreseptit" pöydälle,ja sanoin, että: jotain muuta kiitos- mutta auttoi ! Sain jopa kolmen kuukauden pilleri-reseptin kerralla, sen jälkeen pikkuhiljaa oli hiiva hiljaa. .

• antibiooteista tuli..
        Kyllä saa reseptin. kirjoitti:

Itse jouduin menemään aikoinani yksityiselle, ja laitoin kaikki "puikkoreseptit" pöydälle,ja sanoin, että: jotain muuta kiitos- mutta auttoi ! Sain jopa kolmen kuukauden pilleri-reseptin kerralla, sen jälkeen pikkuhiljaa oli hiiva hiljaa. .

en tahtoisi mitään puikkoja enkä mennä lääkäriin pytäämään reseptii..

• jee
        antibiooteista tuli.. kirjoitti:

en tahtoisi mitään puikkoja enkä mennä lääkäriin pytäämään reseptii..

nuorempana mulla oli jatkuvasti tota hiivaa ja helposti se tulee just antibioottien yhteydessä tai jälkeen kun elimistön oma bakteeritasapaino järkkyy ja kehoon normaalistikin kuuluva hiivasieni pääsee valtaamaan liiaksi alaa. Tuolloin lääkäri kirjoitti reseptin pillereitä mutta kertoi myös joidenkin saavan apua bulgariajogurttiin kastetusta tamponista, jota käytetään niinkuin tamponia normaalistikin. Maitohappobakteerit auttavat tuon hyvän bakteeritasapainon palauttamisessa ja niitä voi myös syödä. Apteekista saa esim. Lacto 7 -nimistä tuotetta, jota suosittelen lämpimästi kaikille. Kyllä ne Gefilukset ja muut yksinkin auttavat, mutta suositeltavampaa on jos nautitussa tuotteessa on vähintään 7 eri bakteerikantaa. Ja mikäs sen hauskempaa. Huomasin että tuo mainitsemani tuote sisältää kaikkia niitä joita mainostetaan joka paikassa terveystuotteena. Asidofiluksesta gefilukseen ja vielä muutamia muita. Vältä sokeria ruokavaliossa kunnes olet parantunut. Tiedän ettei sua huvita mennä lääkäriin, ei varmaan ketään kiinnosta mennä esittelemään kutisevaa välikköään ventovieraille. Tai no, mistäs sen tietää. Mutta jos sulla on eka hiiva niin mee silti!! Et välttämättä tunnista oireita oikein ja sulla saattaakin olla jotain muuta, ehkä sen hiivan lisäksi tai sen sijasta. Kotihoitoa näillä konstein voi kokeilla sitten kun tietää jo varmasti missä mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56