sokeasta laskeminen vitsinä on rumaa ja törkeetä! kyseessä vammaisesta pilkkaus!!!
rumaa!!!
8
5297
Vastaukset
- heikkonäköinen
Pidän kovasti huumorista. Sokkovitsit ovat hauskoja. Älä ota itseesi.
Onhan mielenterveysongelmaisistakin vitsejä ja tosi hyviä. Ota rennosti ja hymyile elämä voittaa. - the_arockalypse
en minäkään vammaisvitseistä ota nokkiini, ja koe sitä pilkkaavana. Päinvastoin, kyllä naurattaa ne vitsit ihan siinä missä jotkut Pikku-Kalle, tai lapsilta kielletyt vitsitkin
- the_arockalypse
minkäänlainen vammaisuus ei saa olla niin pyhä asia ettei siitä sais läppää heittää
- phu
the_arockalypse kirjoitti:
minkäänlainen vammaisuus ei saa olla niin pyhä asia ettei siitä sais läppää heittää
kyllä se on ihmisarvoa alentava jos vammaisista ruvetaa pilkkahuumoria tekemään.huomenna voit itse olla halvaantumut tai pyörätuolissa!jokainen elämä on yhtäarvokas.
- the_arockalypse
phu kirjoitti:
kyllä se on ihmisarvoa alentava jos vammaisista ruvetaa pilkkahuumoria tekemään.huomenna voit itse olla halvaantumut tai pyörätuolissa!jokainen elämä on yhtäarvokas.
vaivaudut katsomaan kuviani siitä mun profiilin suosikkilinkeistä otsikolla "en tiiä suosikista mut oma pärstäkerroin" niin huomaat että mähän istun pyörätuolissa jo..istunu koko ikäni
- ..........
sama p ätee ruotsalaisiin.
- A.O.
... ei sokeat sitä tiedä kun ne ei käy täällä lukamssa näitä vitsejä. :P)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808