Finpirates bustattu?

Keskisenesa

24.4-08
Miksi ei finpirates toimi? Kuulin juttua että FBI olisi bustannu sivut :S. Tämä siis on luettu Finpirateksen irkki kanavalta. Mutta jos jollakin on tarkempaa tietoa, niin voisiko ystävällisesti ilmoittaa tänne, kiitos jo etukäteen

12

7079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fox Mulder

      Olet irkkikamujesi kanssa aivan oikeassa. Olin Danan kanssa jossain servuhuoneessa hommissa ja sattumalta huomasimme palvelimen, jossa luki hevosen kokoisilla kirjaimilla FINPIRATES, ÄLÄ SAMMUTA. Siinä jossain välissä sit Dana suuttu ja repi servusta virtajohon irti ja anto mulle piiskaa sillä.
      ^NoFear

    • esasenkeski

      Onko varmaa tietoa? pitää formatoida kone! voisko joku antaa ohjeita miten se tehdään? pitääkö windows asentaa uudestaan?

    • :DDDDDDDdd

      Totta... bustasivat torstai illalla ...
      palvelun tarjoaja ilmoittanut että kone menee fbi:lle :/ .. tämmöst tää elämä o..

    • KRP vei koneeni!

      TOTTA SE ON!
      KRP sulki servut ja iski ylläpitäjien kämppiin tänään illalla. Suurin osa ylläpitäjistä on jo telkien takana (en tunne kaikkia ni en osaa sanoa onko kaikki..). Varmaan tulee vielä lisäpidätyksiäkin.

    • sepalusauki

      kuulin kans ihan juuri samaa. en nyt muista mistä mutta muistaakseni luin jotain sellaista. kannattais alkaa vasaroimaan kovojaan jo pikkuhiljaa. sitä ei tiedä koska ne on ovella. puhuivat että ne olis liittyny johonkin galaksien yhteiseen liittoutumaan joiden tarkoitus on katkaista tämä jatkuva lähetys marssiin kun ne perhanat latavat tellukselta tavaraa vaikka se on kiellettyä hyvinkin kuu-karpelassa. herätkää! herätkää ennen kuin on liian myöhäistä!

      • Voi viói

        Samassa ratsiassa meni myös BitAddict. Nyt on piru irti.


    • varma tieto

      sisäpiiritiedon mukaan tällä kertaa keskusrikospoliisia kiinnostavat eritoten loppupään käyttäjät. ovat onnistuneet myös murtamaan ssl-salauksen ja tunnetuimmat levykryptausalgoritmit. suosittelen kovalevyn fyysistä tuhoamista (itse jo muutaman hakannut palasiksi ja heittänyt palaset eri roskiksiin)

      • uuhjtgf7tfv

        guufk.gug´ on hakkeroinu sivuston


    • Finpirateskäyttäjä_90

      Finpiratesta ei ole bustattu FBI:n, eikä kenenkään muunkaan toimesta. Yksinkertaisesti jotku idiootti hakkerit ovat pommittaneet servun alas. Tämä tieto on suoraan johtokunnan jäseneltä, runkkareiden kuninkaalta - Norskilta.

    • loldd

      lol at mulder läppä

    • Lee3her!

      FinBytes rokkaa ja ware viuhuu

    • pire

      ware ware ware 27/7 mul ottakaa kiin..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe