Pesulapalvelut

Tupuli

Miten olette Meksikossa toimineet vaatehuollon kanssa? Pesettekö itse pyykit, vai käytättekö pesulapalveluja?
Minkälaiset pesulapalvelut ovat siellä, vai onko hotellipesula se oikea vaihtoehto?
Thaimaassa matkaillessamme, olemme käyttäneet paikallisia pesuloita, jotka hinnaltaan ovat murto-osa hotellipesuloihin verrattuna. Onko Meksikossa samoin?

3

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tajua

      pesette? Lomalla ei pestä mitään ja jos matka kestää viikkoja niin sitten tietenkin pesulassa. 2 viikon matkalla ei pestä pyykkiä vaan laittaa kalsarit roskiin ja ostaa uusia. Nyrkkipyykkiä eli hikiset vaatteet voi huuhdella hotellissa. Varmaan kysyt seuraavaksi missä tehdään ruoka ja voiko itse siivota huoneen?

      • Tupuli

        Aika typerä vastaus nimimerkiltä "en tajua".
        Ilmeisesti kotonakin heität vaatteet roskiin sitä mukaa kun likaantuvat.
        Ehkä olen sen verran nuuka, että minulle kelpaavat pestyt vaatteet, ettei tarvitse aina ostaa uusia. Tämä on varmasti perua lapsuudesta, kun ei ollut saatavilla kovinkaan paljoa uusia vaatteita.
        Todella lomalla en pese mitään, en edes nyrkkipyykkiä ja siksi kysyinkin pesuloista.
        No, joka tapauksessa toivoisin asiallisia vastauksia, asialliseen kysymykseen.


      • sereque
        Tupuli kirjoitti:

        Aika typerä vastaus nimimerkiltä "en tajua".
        Ilmeisesti kotonakin heität vaatteet roskiin sitä mukaa kun likaantuvat.
        Ehkä olen sen verran nuuka, että minulle kelpaavat pestyt vaatteet, ettei tarvitse aina ostaa uusia. Tämä on varmasti perua lapsuudesta, kun ei ollut saatavilla kovinkaan paljoa uusia vaatteita.
        Todella lomalla en pese mitään, en edes nyrkkipyykkiä ja siksi kysyinkin pesuloista.
        No, joka tapauksessa toivoisin asiallisia vastauksia, asialliseen kysymykseen.

        Emme ole tarvinneet pesulapalveluja, koska olemme saaneet 2 viikon matkan vaatteet mahtumaan matkatavaroihin. Pitemmällä matkalla pesulaa varmasti tarvitaan. Riu Tequilassa ilmoitetaan pesulan toimitusajaksi 2 päivää. Hinnasta oli tietoa huoneessa, mutta ei jäänyt mieleen. Kaupungissa löytyy varmasti nopeampia ja halvempia pesuloita, mutta tarvitaan pari käyntiä kaupungissa. Jossakin keskusteluketjussa löytyi jopa suositus hyvästä pesulasta. Matka taittuu ihan helposti vaikka kävellen. Reitillä on paljon kivaa nähtävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2465
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1599
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1363
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1219
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      312
      916
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      76
      830
    Aihe