Millaiseen huippunopeuteen tuo Burgman 650 pystyy?
Matkanopeus olisi hyvä olla kaksi päällä ainakin se 160km/h, parhaimmillaan, tarvittaessa.
Burgman 650 huippunopeus?
12
6144
Vastaukset
- Turo--Inkeri
on semmoinen vauhti, etten itse kokeilisi sitä millään skootterilla, varsinkaan 2-päällä.
Pienipyöräinen ja skootterin rungolla varustettu ajoneuvo saattaa kimmota aika mielenkiintoisella tavalla ´tangentin suuntaan´, jos osuu esim. pieneenkin kuoppaan noissa nopeuksissa. Sen ajokäytös on aivan erilainen kuin moottoripyörän.
100-120km/h tuolla varmaan voi kuormattuna ajaa huoletta. - entiädä, mutta..
Ilmavirrat voi olla epämiellyttävät tuollaisessa vauhdissa, kun ajoasento on pysty. Kyykkypyörä jossa etupleksi ohjaa ilmavirran lähelle kypärää lienee parempi.
tossa googlella ja jollain keskustelu palstalla
sanoivat huippujen olevan n.115mph eli onko tuo n. 180km/h eli kortin saa hyvin pois sillä :D- burgman 650
itselläni on 650 burgman ja kaksi päällä voi moottoritiellä helposti ajaa 140-150km/h elikkä sakko nopeuksia.. kulkee lähestulkoon kuin mikä tahansa muu moottoripyörä. yksikseni olen ajanut 180km/t hetkellisesti, normaali matkanopeus mitä käytän on 140-150km/h moottoritiellä. ei tarvitse jäädä jalkoihin moottoritielläkään.
- (´o`)
burgman 650 kirjoitti:
itselläni on 650 burgman ja kaksi päällä voi moottoritiellä helposti ajaa 140-150km/h elikkä sakko nopeuksia.. kulkee lähestulkoon kuin mikä tahansa muu moottoripyörä. yksikseni olen ajanut 180km/t hetkellisesti, normaali matkanopeus mitä käytän on 140-150km/h moottoritiellä. ei tarvitse jäädä jalkoihin moottoritielläkään.
Jos pysyt hengissä,ei ainakaan kortti ole pitkä-ikäinen! kukaan järjissään oleva ei suomen teillä aja 150kmT -matkanopeutta!
- jäbä17
(´o`) kirjoitti:
Jos pysyt hengissä,ei ainakaan kortti ole pitkä-ikäinen! kukaan järjissään oleva ei suomen teillä aja 150kmT -matkanopeutta!
vetasen kevarilla eelle eikö muka kulje 180km/h lujempaa,mulla kulkee Cagiva Mito 230km/h lentokentällä testattu tutkaan viriä on isompi pytty
tehari ja rattaat vaihettu :DD - juu...
jäbä17 kirjoitti:
vetasen kevarilla eelle eikö muka kulje 180km/h lujempaa,mulla kulkee Cagiva Mito 230km/h lentokentällä testattu tutkaan viriä on isompi pytty
tehari ja rattaat vaihettu :DDja sitten sun pää notkahti murokupin maitoon ja heräsit...
- burgman 650
juu... kirjoitti:
ja sitten sun pää notkahti murokupin maitoon ja heräsit...
taas mentiin hieman ohi topicin.. mutta tuon matkanopeuden voi helposti pitää tuossa 140-150 jos haluaa, ei ajo-ominaisuudet vielä kärsi muttas kun tuon yli mennään niin alkaa pyörä jo hieman hakea linjaansa..
- TUTKAAN
burgman 650 kirjoitti:
ELI AJAT JATKUVASTI YLINOPEUTTA ?
- 195 km/h
Omistajana kommentoin, että kulkee kaksi päällä kevyesti 170km/h ja yksin olen tuupannut 180 km/h. Jos otta takaboksin pois, niin kulkee 195km/h. Nämä ovat lukuja josta on vähennetty mittarivirhe. Kulku riippuu millainen kuski on puikoissa.
itse painan 65g ja akka vähemmän. - ei kulje
Herätys et ittekkään pety niin pahasti
- Anonyymi
Olette kyllä tavan urpoja kaahareita, menkää pikkuteille ajelee niin, ette vaaranna toisten henkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760