Millaiseen huippunopeuteen tuo Burgman 650 pystyy?
Matkanopeus olisi hyvä olla kaksi päällä ainakin se 160km/h, parhaimmillaan, tarvittaessa.
Burgman 650 huippunopeus?
12
5931
Vastaukset
- Turo--Inkeri
on semmoinen vauhti, etten itse kokeilisi sitä millään skootterilla, varsinkaan 2-päällä.
Pienipyöräinen ja skootterin rungolla varustettu ajoneuvo saattaa kimmota aika mielenkiintoisella tavalla ´tangentin suuntaan´, jos osuu esim. pieneenkin kuoppaan noissa nopeuksissa. Sen ajokäytös on aivan erilainen kuin moottoripyörän.
100-120km/h tuolla varmaan voi kuormattuna ajaa huoletta. - entiädä, mutta..
Ilmavirrat voi olla epämiellyttävät tuollaisessa vauhdissa, kun ajoasento on pysty. Kyykkypyörä jossa etupleksi ohjaa ilmavirran lähelle kypärää lienee parempi.
tossa googlella ja jollain keskustelu palstalla
sanoivat huippujen olevan n.115mph eli onko tuo n. 180km/h eli kortin saa hyvin pois sillä :D- burgman 650
itselläni on 650 burgman ja kaksi päällä voi moottoritiellä helposti ajaa 140-150km/h elikkä sakko nopeuksia.. kulkee lähestulkoon kuin mikä tahansa muu moottoripyörä. yksikseni olen ajanut 180km/t hetkellisesti, normaali matkanopeus mitä käytän on 140-150km/h moottoritiellä. ei tarvitse jäädä jalkoihin moottoritielläkään.
- (´o`)
burgman 650 kirjoitti:
itselläni on 650 burgman ja kaksi päällä voi moottoritiellä helposti ajaa 140-150km/h elikkä sakko nopeuksia.. kulkee lähestulkoon kuin mikä tahansa muu moottoripyörä. yksikseni olen ajanut 180km/t hetkellisesti, normaali matkanopeus mitä käytän on 140-150km/h moottoritiellä. ei tarvitse jäädä jalkoihin moottoritielläkään.
Jos pysyt hengissä,ei ainakaan kortti ole pitkä-ikäinen! kukaan järjissään oleva ei suomen teillä aja 150kmT -matkanopeutta!
- jäbä17
(´o`) kirjoitti:
Jos pysyt hengissä,ei ainakaan kortti ole pitkä-ikäinen! kukaan järjissään oleva ei suomen teillä aja 150kmT -matkanopeutta!
vetasen kevarilla eelle eikö muka kulje 180km/h lujempaa,mulla kulkee Cagiva Mito 230km/h lentokentällä testattu tutkaan viriä on isompi pytty
tehari ja rattaat vaihettu :DD - juu...
jäbä17 kirjoitti:
vetasen kevarilla eelle eikö muka kulje 180km/h lujempaa,mulla kulkee Cagiva Mito 230km/h lentokentällä testattu tutkaan viriä on isompi pytty
tehari ja rattaat vaihettu :DDja sitten sun pää notkahti murokupin maitoon ja heräsit...
- burgman 650
juu... kirjoitti:
ja sitten sun pää notkahti murokupin maitoon ja heräsit...
taas mentiin hieman ohi topicin.. mutta tuon matkanopeuden voi helposti pitää tuossa 140-150 jos haluaa, ei ajo-ominaisuudet vielä kärsi muttas kun tuon yli mennään niin alkaa pyörä jo hieman hakea linjaansa..
- TUTKAAN
burgman 650 kirjoitti:
ELI AJAT JATKUVASTI YLINOPEUTTA ?
- 195 km/h
Omistajana kommentoin, että kulkee kaksi päällä kevyesti 170km/h ja yksin olen tuupannut 180 km/h. Jos otta takaboksin pois, niin kulkee 195km/h. Nämä ovat lukuja josta on vähennetty mittarivirhe. Kulku riippuu millainen kuski on puikoissa.
itse painan 65g ja akka vähemmän. - ei kulje
Herätys et ittekkään pety niin pahasti
- Anonyymi
Olette kyllä tavan urpoja kaahareita, menkää pikkuteille ajelee niin, ette vaaranna toisten henkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015