Tällaista sitten tällä kertaa...

Sophia

En oikein tiedä oisko tää pitäny kirjottaa tänne,mut ajattelin kuitenkin.Eli tää on ihan totta kaikki, nimiä ei oo vaihdettu, ainoastaan yksi.Ja älkää jaksako välittäkö kirjoitus virheistä! :)

Me oltiin kavereiden kanssa lähdetty pitämään hauskaa Mikkeliin Marski Cupiin.Oma monen vuoden takainen lätkäpelaajan ura antoikin intoa ja tuttuakin tutummat pelaajat saivat ajan kulumaan pelien jälkeen ja pitkillä väleillä.Etenkin katsomossa olevat ja loukkaantuneet pelaajat sattuivat kuulumaan tuttavapiirin,joten kivaa oli.

Jyp-Tappara peli oli meneillään ja näimme miten Jokeripelaajia alkoi liukua aulaan.Moikkasin parille tutulle.Näin kuinka katsomon yläpäässä seiskeli Tomek ja Martti.Ihan vitsillä näytin Martille "poskeenottoa" kielellä ja nyrkillä :)Martti näytti ensin hölmistyneeltä,mutta hymyili sitten ja alkoi selittää Tomekille jotain ja he poistuivat.Pelin jälkeen juttelin Martin kanssa ja sanoin sitten naureskellen:
-Hei mä en sit näyttäny mitää!
-Joo-o, kyl mä näin... Martti sanoi ehkä vähän hämillään.
-Mä nään kuule viel unii siitä! Martti hymyili ja pörrötti mun hiuksia. Martti, jolla on vaimo ja pieni poika... :)

Samaisen pelin jälkeen juttelin myös ihan uuden tuttavuuden Milanin (Nimi muutettu) kanssa.Milan oli mielenkiintoisennäköinen tiukan paidan ja italialaisen ulkonäkönsä kera.Mustat hiukset oli kammattu taakse ja vihreänruskeat kauniit silmät kimaltelivat loppuillan laskevassa auringossa. Musta ja Milanista otettiin yhteiskuva ja tunsin miten Milan piti tiukasti kiinni lanteiltani ja antoi suukon poskelleni kuvan jälkeen-ja lupasi mailan tietenkin :)

Seuraavana päivänä Cup jatkui ja iltapelinä oli finaali Jokerit-Tappara.Istuskelimme katsomassa pronssipeliä Jyp-Saipa ja moikkasin parille tutulle Jokeripelaajalle ja intin Mikolta Tuomon lähtöä.Näin myös tämän Milanin joka nousi portaita ja hymyili ja moikkasi iloisesti.Vinkkasin Milanille,että tämä tulisi meidän kanssa istumaan,mutta tämä näytti että menee Mikon kanssa parvelle seiskoselemaan.

Tietty vähän väliä vilkuilin Milania,joka oli tullut parevelta käytävälle.Hän hymyili jotenkin velmun näköisesti ja näytti tätä samaa
"poskeenotto"-juttua kielellään ja vinkkasi mut ylös.Olin aivan sanaton,tai no en ehkä sentään.Sähelsin kaverini Maijun kanssa koko ajan,että mitä mä teen oikeesti mitähän se meinaa?

-Käyt nyt kattomassa!Maiju sano.
-Joo kyl mun on pakko,vastasin.
-Mä lähden silleen vaivihkaa perään,ettei se huomaa.
-Okei,sanoin hiljaa ja lähdin portaita ylös käytävälle-Maiju lähti hetken päästä perässä.

Milan hymyili samanlailla erittäin velmusti.
-Tuleeks sun kaveri mukaan?Milan kysyi englanniksi huomattuaan Maijun.
-Ei tuu se menee ostamaan karkkia,sanoin ja Milan nyökkäsi.

Milan johdatti mut ulos ja kaljateltan lävitse parkkipaikalle.Asiassa oli jotain erittäin outoa, mutta jotain,joka oli niin mielenkiintoista,etten millään jaksanut odottaa tulevaa.Olimme Tapparan bussin takana ja Milan alkoi kuiskailla mulle ohjeita.

-Kävele suoraan alaspäin ja käänny vasemmalle, mä tulen ihan kohta, Milan kuiskasi ja mua jännitti niin,ettei sitä voi sanoin kuvata.

Mä lähdin jännittyneenä kävelemään eteenpäin raviradalle ja käännyin vasemmalle ja yritin olla todella välinpitämätön.Hetken kuluttua näinkin jo Milanin kävelevän perässäni.Jotain todella outoa tässä edelleen oli...Milan tuli nyt vierelleni.

-Mitä sä haluat tehdä?Milan kysyi multa englanniksi..
-Hmmm...En mä tiedä!Vastasin ja edelleen asiassa oli jotain todella outoa...
-Haluatko seksiä?Milan kysyi täysin pokkana.
-No en mä oikein tiedä...Mä voin ottaa suihin,mutta en usko että muuta..(Miks just sillon pitikään olla menkat...!)
-Ootsä ihan varma,mulla on kondomi?Milan ehdotteli ja sen suloista katsetta ei voinut vältellä.
-No kyllä mä oon varma...Vastasin.

Milan johdatti mut "autioon" ja suht pitkään rakennukseen,jossa oli joskus myyty lippuja sun muuta krääsää ravien aikana, mutta nyt se oli ollut jo pitemmän aikaa tyhjillään.

Milan katsoi mua ihanilla ruskeilla silmillään ja painoi huulet mun huulia vasten ja suuteli mua.Milanilla oli niin ihanat pehmeät huulet ja kaikkea.Tunsin miten kovana tällä jo oli housuissa.Milan hieroi rintojani ja suutelin tätä.Kädet liukuivat treenatulla persellä ja mun teki niin mieli saada Milan sisääni,mutta just tänään... :/

Milan avasi farkkujensa vyön ja alta paljastui kireät mustat Calvinin boxerit ja alta todella kaunis kalu.En mä nyt tiedä onko toi kaunis väärä sana kuvaamaan sitä,mutta enivei.Otin Milan survaisi kaluni pieneen suuhuni ja imin niin hyvin,kuin vain pystyin,toisella kädellä runkkasin Milanin kalua ja toisella hyvilin palleja ja treenattuja reisiä ja persettä.

-Aah beibi,Milan huokaili.
-Aah,Hey,I m cominq...Milan voihki.

Milanin jalat tärisivät ja tunsin miten kitkerää spermaa syöksyi suuhunu.Ei se pahaa ollut,jännän makuista vaan. Ensimmäisen kerran saan lastin suuhuni.Kokemus sekin ;)

-Sorry, Milan kuiskasi.
-Nothing... Sanoin hiljaa, ihastuneena...
-Tykkäsit sä? Milan kysyi ja nyökkäsin.

Milan neuvoi mulle taas mitä kautta menen ja,että hän menisi toista kautta.Tämä antoi vielä suukon poskelleni ja vinkkasi silmää.Olin aivan pyörtymäisillään.Kaikkea sitä tuleekin tehtyä... Tuo pieni tapahtunut ei ollut ihan mikä tahansa tapahtunut.Siinä ei ollu mitään pahaa eikä inhottavaa,kaikki tapahtui molempien tahdosta ja ehkä päällimmäisenä kuitenkin-mies oli Jokeripelaaja... x)

Kun tulin ehkä kasvot hieman punottaen ja syvään huokaisten paikalleni totta kai tapahtunut piti selittää Maijulle kumppaneille.Mulle Milan vannotti,ettei hän voisi koskaan,ei koskaan kertoa kenellekkään tapahtuneesta,mutta jos mä haluaisin mä voisin kertoa kavereilleni,jos heihin voisi varmasti luottaa.

Pelin jälkeen halusin vielä toiseen kuvaan Milanin kanssa.Tämä otti kiinni HARTEILTANI ja hymyili viekkaasti.Itse pidin tämän perseestä kiinni.Kun tämä lähti kuvasta hän sanoi vain Thanks ja puristi hellästi perseestäni ja sitten olikin Hra.Milan jo historiaa.

15 kesäiselle tytölle kolmenkympin tienoilla olevan miehen-Jokeripelaajan-kanssa sekstailu jää varmasti vahvana mieleen.Jo olen ehtiny käydä ajattelemassa Milania samaisella paikalla,jossa vieläkin on pieni tahra asvaltissa ;)

Saa pistää kommenttia... :)

1

5126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ///

      Alaikäiseen sekaantumista mielestäni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe