Bussilla Kaakkois Eurooppaan?

Tavallinen eläkeläinen

Tietääkö joku kuka järjestää bussimatkoja suuntaan Baltia - Puola - Unkari - Balkan ? Kiinnostaisi, enkä vielä ole löytänyt.

8

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilkunviilaaja.

      Kaakkois-Eurooppa on jossakin tuolla Mustan meren tuolla puolella, kun kerran maanosan itäraja on Uralilla.

      Puola ja Unkari ovat Keski-Euroopassa ja Balkan Etelä-Euroopassa. Katso kartasta myös, kumpi on enemmän idässä, Bulgarian pääkaupunki Sofia vai Helsinki.

    • dösälläkin pääsee

      Mä sain ostettua pelkän bussimatkan Puolaan edullisesti viime kesänä tältä matkantoimistolta jolla näkyy olevan seuramatkoja nytkin Liettua-Puola-Tsekki-Slovakia-Unkari suunnalle. Katso http://www.blitztours.fi/

    • eurobus

      Hei,

      Olen kiertänyt autolla eurooppaa noin 20 vuotta.
      Nyt sain sen verran rahaa, että hankin oman bussin, jolla järjestän tilausmatkoja eurooppaan.

      Ilmeisesti kiinnostusta tällaiseen on edelleen, tarjontaa vain ei ole.

      Tarkoitus on hankkia iso 70 paikkainen bussi, jolloin matka henkeä kohti tulee edulliseksi.
      Majoitukset voidaan sitten hankkia edullisesti tai haluttaessa vaikka luksus luokkaa.

      Jos joku on kiinnostunut tällaisista matkoista, niin kommentteja, kiitos.

      • Todella, ei löydy bussimatkoja enää kuin Baltiaan ja Saksaan. Ne on kaikki jo katsottu. Joko hankit sen bussin? Sellainen matka kiinnostaisi, että mentäisiin tunnelista Englannin puolelle. Tai halukkaat voisivat mennä. Joskus aikoja sitten bussimatkoja on tehty jopa Espanjaan asti, ei enää. Entä jos jostain syystä ei voi lainkaan lentää.


      • couchsurfer
        äimänkäetär50 kirjoitti:

        Todella, ei löydy bussimatkoja enää kuin Baltiaan ja Saksaan. Ne on kaikki jo katsottu. Joko hankit sen bussin? Sellainen matka kiinnostaisi, että mentäisiin tunnelista Englannin puolelle. Tai halukkaat voisivat mennä. Joskus aikoja sitten bussimatkoja on tehty jopa Espanjaan asti, ei enää. Entä jos jostain syystä ei voi lainkaan lentää.

        Moi,

        Bussi on nyt hankittu, mutta ei 70 paikkaista doubledecker bussia, vaan 50 paikkainen normaali turistibussi.

        Koska en ainakaan aluksi toimi matkatoimistona, niin joku voisi kerätä porukan ja tilata sitten kuljetuksen minulta.

        Joka tapauksessa mun hinnat ovat edulliset.

        Katso sivu
        www.tilausliikennekokko.com


      • couchsurfer kirjoitti:

        Moi,

        Bussi on nyt hankittu, mutta ei 70 paikkaista doubledecker bussia, vaan 50 paikkainen normaali turistibussi.

        Koska en ainakaan aluksi toimi matkatoimistona, niin joku voisi kerätä porukan ja tilata sitten kuljetuksen minulta.

        Joka tapauksessa mun hinnat ovat edulliset.

        Katso sivu
        www.tilausliikennekokko.com

        Ehkä voisit tarjota palveluksia jollekin pienelle matkatoimistolle, jolla ei ole omaa bussia?


    • vinkkari

      Eurolines -bussifirma ajaa edullisesti Tallinnasta eri maiden kaupunkeihin. Katsokaa firman nettisivut eurolines.ee tai kysykää eurolinesin toimistosta tallinnan bussiasemalta tai matkatoimistosta.

      • vinkkari

        ...ja hintatasohan on esim. Tallinna-Riika 20e, siis varsin halpaa meille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe