Tietääkö joku kuka järjestää bussimatkoja suuntaan Baltia - Puola - Unkari - Balkan ? Kiinnostaisi, enkä vielä ole löytänyt.
Bussilla Kaakkois Eurooppaan?
8
2121
Vastaukset
- pilkunviilaaja.
Kaakkois-Eurooppa on jossakin tuolla Mustan meren tuolla puolella, kun kerran maanosan itäraja on Uralilla.
Puola ja Unkari ovat Keski-Euroopassa ja Balkan Etelä-Euroopassa. Katso kartasta myös, kumpi on enemmän idässä, Bulgarian pääkaupunki Sofia vai Helsinki. - dösälläkin pääsee
Mä sain ostettua pelkän bussimatkan Puolaan edullisesti viime kesänä tältä matkantoimistolta jolla näkyy olevan seuramatkoja nytkin Liettua-Puola-Tsekki-Slovakia-Unkari suunnalle. Katso http://www.blitztours.fi/
- eurobus
Hei,
Olen kiertänyt autolla eurooppaa noin 20 vuotta.
Nyt sain sen verran rahaa, että hankin oman bussin, jolla järjestän tilausmatkoja eurooppaan.
Ilmeisesti kiinnostusta tällaiseen on edelleen, tarjontaa vain ei ole.
Tarkoitus on hankkia iso 70 paikkainen bussi, jolloin matka henkeä kohti tulee edulliseksi.
Majoitukset voidaan sitten hankkia edullisesti tai haluttaessa vaikka luksus luokkaa.
Jos joku on kiinnostunut tällaisista matkoista, niin kommentteja, kiitos.Todella, ei löydy bussimatkoja enää kuin Baltiaan ja Saksaan. Ne on kaikki jo katsottu. Joko hankit sen bussin? Sellainen matka kiinnostaisi, että mentäisiin tunnelista Englannin puolelle. Tai halukkaat voisivat mennä. Joskus aikoja sitten bussimatkoja on tehty jopa Espanjaan asti, ei enää. Entä jos jostain syystä ei voi lainkaan lentää.
- couchsurfer
äimänkäetär50 kirjoitti:
Todella, ei löydy bussimatkoja enää kuin Baltiaan ja Saksaan. Ne on kaikki jo katsottu. Joko hankit sen bussin? Sellainen matka kiinnostaisi, että mentäisiin tunnelista Englannin puolelle. Tai halukkaat voisivat mennä. Joskus aikoja sitten bussimatkoja on tehty jopa Espanjaan asti, ei enää. Entä jos jostain syystä ei voi lainkaan lentää.
Moi,
Bussi on nyt hankittu, mutta ei 70 paikkaista doubledecker bussia, vaan 50 paikkainen normaali turistibussi.
Koska en ainakaan aluksi toimi matkatoimistona, niin joku voisi kerätä porukan ja tilata sitten kuljetuksen minulta.
Joka tapauksessa mun hinnat ovat edulliset.
Katso sivu
www.tilausliikennekokko.com couchsurfer kirjoitti:
Moi,
Bussi on nyt hankittu, mutta ei 70 paikkaista doubledecker bussia, vaan 50 paikkainen normaali turistibussi.
Koska en ainakaan aluksi toimi matkatoimistona, niin joku voisi kerätä porukan ja tilata sitten kuljetuksen minulta.
Joka tapauksessa mun hinnat ovat edulliset.
Katso sivu
www.tilausliikennekokko.comEhkä voisit tarjota palveluksia jollekin pienelle matkatoimistolle, jolla ei ole omaa bussia?
- vinkkari
Eurolines -bussifirma ajaa edullisesti Tallinnasta eri maiden kaupunkeihin. Katsokaa firman nettisivut eurolines.ee tai kysykää eurolinesin toimistosta tallinnan bussiasemalta tai matkatoimistosta.
- vinkkari
...ja hintatasohan on esim. Tallinna-Riika 20e, siis varsin halpaa meille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059