Mun ukkoni

Ei kokenut hääyötä

nukahti hääyön iltana ja nukkui koko yön! Sellainen oli hääyömme.Ero tulikin sitten muutamaa vuotta myöhemmin.

21

11960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JPO

      MA NAURAISIN JA MEIDAT NAHTAISIIN MM MCDONALDSISSA KAULAILEMASSA. KAMPISSA JA MULLA OLISI SILLOIN MB - PUSAKKA.MUSTAT FARKUT.JA LENKKARIT,HANELLA TAAS KELSITURKKI.JA MINIHAME.ME PUSSAILISIMME,JNE

    • Sama täällä!

      Mun ukollani oli maha jännityksestä niin kipee ettei se kyennyt mihinkään koko yönä!Nukku ja sanoi et "sorry!".Arvaas miltä tuntui!Ei tätä ole kehdannut kenellekään tunnustaa,mut kyllä sen muistaa!

    • Sic

      No, onpas sitä tapauksia, joissa morsiankin on nukahtanut. Ja varmaan on tapauksia, joissa molemmat ovat nukahtaneet, sillä onhan se koko hääruljanssi aikamoinen. Tuskin kenenkään avioliitto siihen sortuu, jos hääyön kuhertelu siirtyykin seuraavaan aamuun. Hieman armoa aviomiesparoille ja kaikille muillekin väsyneille. Jos on todella uninen, ei auta vaikka puoliso olisi mikä jumala/jumalatar tahansa.

      • maLLA

        OLI MAHTAVAA


      • Jannu
        maLLA kirjoitti:

        OLI MAHTAVAA

        Minä oon ajatellu tehdä silleen, että me varataan se hääsviitti tai vastaava paikka kahdeksi päiväksi. Sillon ei tule kummallekkaan paineita siitä, että jos on väsy ja jos just on sellasia vaikkapa vatsaongelmia että ei pysty toista sitten "huomioimaan".
        Eka aamun aamupalan jälkeen varmaan olo on jo puolin ja toisin sellanen, että jaksaa sitten touhuta vaikka koko päivän. Ja kiirettä ei olis kun on seuraava yökin samassa paikassa.
        Uskosin että silleen jäis paras muisto molemmille tuosta "yöstä"


      • Just noin!
        Jannu kirjoitti:

        Minä oon ajatellu tehdä silleen, että me varataan se hääsviitti tai vastaava paikka kahdeksi päiväksi. Sillon ei tule kummallekkaan paineita siitä, että jos on väsy ja jos just on sellasia vaikkapa vatsaongelmia että ei pysty toista sitten "huomioimaan".
        Eka aamun aamupalan jälkeen varmaan olo on jo puolin ja toisin sellanen, että jaksaa sitten touhuta vaikka koko päivän. Ja kiirettä ei olis kun on seuraava yökin samassa paikassa.
        Uskosin että silleen jäis paras muisto molemmille tuosta "yöstä"

        Hyvä idea!Olin itse niin sekaisin ja jännittynyt etten keskinyt mitään tuommoista!Vatsaa sattui ja puhuttiin ja syötiin helevetisi mut oli ihan kivaa ja aamiainenkin oli loistava.Naiminen jäi sit kotiin.Olisi ollut kiva kyllä hotellin upeassa sängyssä.Tee sinä sulho nyt se kunnolla!Aviomies


      • toi
        Just noin! kirjoitti:

        Hyvä idea!Olin itse niin sekaisin ja jännittynyt etten keskinyt mitään tuommoista!Vatsaa sattui ja puhuttiin ja syötiin helevetisi mut oli ihan kivaa ja aamiainenkin oli loistava.Naiminen jäi sit kotiin.Olisi ollut kiva kyllä hotellin upeassa sängyssä.Tee sinä sulho nyt se kunnolla!Aviomies

        Toi on hyvä idea!!! Meillä kävi myös niin että rakas mieheni sammui eteiseen kun olimme menossa hääyö paikkaan... eikä aamulla paljonkaan tapahtunut... syötiin ja lähdettiin pyydystämään vaatteita kyliltä...Että niin romanttista!!


    • Eräs vaan ei teräs

      Meidän hääyö meni minulta nukkuessa kun vaimo päätti olla kontallaan pää wc pytyssä enimmän osan yöstä ja vielä aamustakin. Siitä sviitistä kannattikin maksaa ekstra kalliisti, sen veskin täytyi olla jotenkin "spesiaali".

      Hoh! Yliromantisoitua huu-haata koko bileet!
      Ps. Edelleen naimisissa ja loppua ei näy (onneksi).

      • sammaa mieltä

        Yliarvostettua blaablaata! Itsekin juhlat läpikäynyt ja nyt vain tykyttävä muisto takaraivossa.


    • Maiju

      Olin valmistautunut kiihkeän romanttiseen hääyöhön. Ostin todella kalliin ja seksikkään alusasusetin jota mieheni ei tietenkään ollut aikaisemmin nähnyt. Mieheni bestman, hänen lapsuuden ystävänsä ja meidän yhteinen tuttavamme veti häissämme niin sanotusti perse kännit. Hän tuli mukaamme paikkaan jossa hääyö oli aikomus viettää. Mieheni ei raskinut nakata bestmaniaan ulos siinä kunnossa joten meitä oli siis kolme. Bestman sammui lattialle sängyn viereen ja minä itkin paskaa elämää ja mieheni tuijotteli kattoon. Aamulla kaikki näytti jo paremmalta. ...ja pääsimmehän me sitten jossain vaiheessa ottamaan menetys takaisin. Sanoisin että se oli ikimuistoinen hääyö. Naimisissa ollaan edelleen.

      • Jari

        siis en nyt oikein ymmärtänyt miksi itkit??? jos yksi hiton yö meni ohi niin miksi pillittämään??? naiset on tyhmiä!


    • Minttu

      Meidän häät onnistu ihan hyvin. Oli mukavat juhlat, kiva hääyö sviitissä ja shampanjaa. Kaikki meni niin kuin piti, eikä tarvinnut minkään asian suhteen harmitella.

      • edelleen naimisissa

        vietimme vaimoni kanssa hääyön vanhempieni
        omistamassa yksiössä.Viinalla emme pilanneet
        sitä yötä, vaan käytimme rakasteluun koko yön.
        Muistan ikuisesti sen yön.Rakastelimme 7 kertaa
        sen yön aikana ja olimme aamulla taas virkeitä,
        ikimuistoisen yön jälkeen.Silloin oli vielä kykyjäkin,nyt on enää haluja,ja yhteisiä muistoja
        yli 30 vuotta.


    • Irene

      Joo, se ero varmasti johtui juuri tuosta hääyöstä. Ja jos ei vielä huomenlahjaa ostanut niin peli on selvä... voi jessus,te ootte lapsellisia! Mitä vitun väliä rutiineilla ja tavoilla on!!! Pääasia että rinnallanne on fiksu ja mukava tyyppi jonka kanssa on hauskaa. Inhoan yli kaiken tapoihin alistuneita ja arkoja, epävarmoja naisia ja miehiä.

    • 05morsian

      Monenkos aikaan hääpäivä alkaa? Moneltakos loppuu? Mitä kaikkea siinä päivän aikaan ehtii tapahtua? Meneekö edellinen yö kaikilla levollisesti nukkuen?

      ONKO IHME JOS HÄÄYÖNÄÄN SAMMUU vaikka aikeet olisikin toiset?

      On se kumma jos loppuelämän onnellisuus on saatana yhdestä yöstä kiinni. Siinähän valitatte sitten.

    • besserwisser

      tosi nopeasti sä tohon nukahtamiseen reagoitkin, ei menny kun 5 vuotta

    • Tanja

      Me aiotaan mennä perjantaina naimisiin (täällä ei vihitä lauantaisin, eikä edes haluttais)ja viettää lauantaina kunnon bileet ja ´nauttia hieman myös alkoholia.. Mutta tulee toivottavasti ainakin hääyö vietettyä silleen "kunnolla" kun ei oo päissään eikä väsynyt päivän juhlinnasta. Ja vaikkei silloin mitään seksuaalista tapahtuiskaan, niin onhan tässä loppuikä aikaa ;)

      • Morsian

        ...hääyönä on harrastaa seksiä?Eikö sitä ehdi tehdä myöhemminkin?Eikö hääyönä voisi antaa toisen vain levätä ja olla toisen lähellä?Käpertyä kainaloon ja olla vain.


      • Elokuun morsian
        Morsian kirjoitti:

        ...hääyönä on harrastaa seksiä?Eikö sitä ehdi tehdä myöhemminkin?Eikö hääyönä voisi antaa toisen vain levätä ja olla toisen lähellä?Käpertyä kainaloon ja olla vain.

        Moi,

        Aika erikoisia odotuksia teillä on. Väistämättähän sitä tulee pettymään, jos kuvittelee olevansa pilvilinnoissa.

        Minun hääni on vielä edessä, mutta en hääyölle kovinkaan isoja odotuksia laita. Hääpäivän herätys on kuitenkin kuuden aikaan aamulla ja sänkyyn juhlien jälkeen pääsee varmaan puolen yön jälkeen, joten minä haluaisin vain onnellisena käpertyä kultani kainaloon. Jos jotain mielitekoja siinä sitten väsyneenä vielä on, niin sitten voi harkita.

        Joka tapauksessa, ei kannata tehdä turhia paineita häiden suhteen. Kyseessä on kuitenkin isot pileet, jossa voi mennä aina jotain pieleen. Ja sitä enemmän se harmittaa, mitä enemmän on kuvitellut juhlien olevan ruusupuutarhassa tanssimista. Hääyökin on kuitenkin yö raskaan päivän jälkeen.


    • -s-

      Itse aion ottaa hyvän kirjan mukaan, kun tuore aviomieheni sammuu. Jos en viitsi lukea, lähden kavereiden kanssa bailaamaan. Rakastellaan sitten taas koko yö, kun ollaan siihen molemmat valmiita. Ei turhia paineita, tämähän on koettu yhdessä ennenkin.

    • Peikko2009

      Meidän hääyönä kumpikin nukahti todella nopeasti kun hotellille päästiin ja ennen kaikkea vaakatasoon. Kumpaakaan tilanne ei harmittanut vaan päätettiin, että vietetään hääyö sit erikseen kunnolla. Hääpäivä on niin raskas ja pitkä päivä, että kyllä siinä väsy tulee herkästi sellasellekin, joka normaalisti jaksaa touhuta yömyöhään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      12
      997
    Aihe