Olen lähdössä ystäväni Riminille pariksi viikoksi, ja mietin ovatko miehet siellä kovinkin päälle käyviä, huutelevatko perään, vai saako kulkea rauhassa? Onko illalla baareissa "ehdottelijoita"?
Riminin miehet/pojat
7
1316
Vastaukset
- varmasti on
katsos kun suomidonnat ovat käyneet siellä turhan kauan ja usein. Ja antaneet.
- suomidonna
Se on meidän suomalaistyttöjen perusvika että on vähän kehno itsetunto... Ja kun makaroonit on niin kovia kehumaan niin moni tyttö on heti selällään...
Luulen että tämä on arktisen rotumme kirous. - Bella Donna
suomidonna kirjoitti:
Se on meidän suomalaistyttöjen perusvika että on vähän kehno itsetunto... Ja kun makaroonit on niin kovia kehumaan niin moni tyttö on heti selällään...
Luulen että tämä on arktisen rotumme kirous.Riminin miehiä sekä turisteja niin naisia kuin miehiäkin olen aitiopaikalta seurannut ollessani 1980-luvulla töissä riminiläisessä discossa.
Ei ole pohjoismaalaiset ainoita, jotka lomallaan käyttäytyvät toisin kuin kotikaupungissaan. Kyllä kotona siveät italialaisneidot osasivat irroitella. Suomalaiset mimmit todella kalpenivat heidän rinnallaan.
- Agua
Jostain luin et italiassa mies asuu vanhenpiensa/äitinsä luona keskimäärin 35vuotiaaksi eli aikamoisia "äidin pikku lihapullia" näyttävät olevan:)
- Bella Donna
Kyllä ne Riminin pojat ja miehet on ihan normaaleja miehiä, että ilmaisevat kiinnostuksensa samoin kuin missä tahansa muualla. Ja kyllä viheltelevät perään. Olisin jo huolissani jos eivät niin tekisi. Jos et ole kiinnostunut niin älä kiinnitä mitään huomiota. Riminillä on myös paljon italialaisia ja muunkin maalaisia turisteja ja siirtotyöläisiä.
- LuellaDonna
En ole käynyt Riminissä, mutta Sisiliassa miehet ei muuta teekkään, kun kyttää naisia..
Itse en pidä ollenkaan siitä, että tööttäilevät ja huutelevat autoista/pyytävät autoihinsa! tosi inhottavaa vaikka välillä huvittavaa mutta kyllä siihen sitten kyllästyykin ja alkaa suututtaa....
sehän tässä oudointa onkin etten ole edes blondi joka kiinnittää huomiota, jos ruskettuisin hieman menisin täysin paikallisesta ehkäpä..
Italialaiset miehet myös monien eri syiden takia luulevat, että pohjoisesta tulevia naisia olisi jotenkin helppo huijata ja valehdella. Eli pitävät pohjosmaalasia aika helppoina kohteina, ei tarvitse kun tarjota joku illallinen ja ostaa ruusu niin siinä se ja pah! mikä ei todellakaan toivon mukaan pidä paikkaansa! ?
Yksikin rantakahvilassa ollut vanha rantavahtimies muisti muka olleensa juuri minun kanssani kaikissa turistikohteissa, eri paikoissa jne. oikein kovaan ääneen kuulutti kassalla muille muistavansa minun huuleni. Ihan sairas mies, valitettavasti useimmat ovat juuri tällaisia. Sitten on niitä kaikenlaisia muitakin huijari naiseniskijä-ammattilaisia jotka kehuvat lottovoitoilla jne..
Sitten on niitä "Berlusconi-versioita" jotka kehuvat maasta taivaaseen, huitovat käsillään minkä ehtivät ja ovat todellisia satusetiä!! varo.. Sen olen huomannut, että tyhjäntoimittajat ja rantapojat jotka eivät muuta tee kun oleilevat päivät ja illat rantakaduilla/piazzoilla ovat niitä pahimpia. Mielessä ei muuta kuin naisten iskeminen. Ne jotka tekevät töitä eivätkä tule huutelemaan jne. ovat normaaleja, vähän kuten suomessakin, kyllä siellä tavat tunnetaan. Ulkomaalaisia naisia italialaisten on helppo kohdella huonosti, koska tietävät etteivät nämä naiset jää sinne asumaan ja heillä ei ole sukua siellä joita usuttaa heidän kimppuunsa. Eli omia naisiaan eivät voi kohdella tällä tavalla.
- Suomilady
Ei kannata mennä italiaan, se on niin törkyinen maa, joka paikassa roskaa ja likaa... vaihda sivistyneempään maahan. italiassa pojat eivät muuten kasva ikinä miehiksi, neuvo jonka tulet oppimaan jos italiassa käyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042