Riminin miehet/pojat

minttu84__

Olen lähdössä ystäväni Riminille pariksi viikoksi, ja mietin ovatko miehet siellä kovinkin päälle käyviä, huutelevatko perään, vai saako kulkea rauhassa? Onko illalla baareissa "ehdottelijoita"?

7

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti on

      katsos kun suomidonnat ovat käyneet siellä turhan kauan ja usein. Ja antaneet.

      • suomidonna

        Se on meidän suomalaistyttöjen perusvika että on vähän kehno itsetunto... Ja kun makaroonit on niin kovia kehumaan niin moni tyttö on heti selällään...
        Luulen että tämä on arktisen rotumme kirous.


      • Bella Donna
        suomidonna kirjoitti:

        Se on meidän suomalaistyttöjen perusvika että on vähän kehno itsetunto... Ja kun makaroonit on niin kovia kehumaan niin moni tyttö on heti selällään...
        Luulen että tämä on arktisen rotumme kirous.

        Riminin miehiä sekä turisteja niin naisia kuin miehiäkin olen aitiopaikalta seurannut ollessani 1980-luvulla töissä riminiläisessä discossa.
        Ei ole pohjoismaalaiset ainoita, jotka lomallaan käyttäytyvät toisin kuin kotikaupungissaan. Kyllä kotona siveät italialaisneidot osasivat irroitella. Suomalaiset mimmit todella kalpenivat heidän rinnallaan.


    • Agua

      Jostain luin et italiassa mies asuu vanhenpiensa/äitinsä luona keskimäärin 35vuotiaaksi eli aikamoisia "äidin pikku lihapullia" näyttävät olevan:)

    • Bella Donna

      Kyllä ne Riminin pojat ja miehet on ihan normaaleja miehiä, että ilmaisevat kiinnostuksensa samoin kuin missä tahansa muualla. Ja kyllä viheltelevät perään. Olisin jo huolissani jos eivät niin tekisi. Jos et ole kiinnostunut niin älä kiinnitä mitään huomiota. Riminillä on myös paljon italialaisia ja muunkin maalaisia turisteja ja siirtotyöläisiä.

      • LuellaDonna

        En ole käynyt Riminissä, mutta Sisiliassa miehet ei muuta teekkään, kun kyttää naisia..
        Itse en pidä ollenkaan siitä, että tööttäilevät ja huutelevat autoista/pyytävät autoihinsa! tosi inhottavaa vaikka välillä huvittavaa mutta kyllä siihen sitten kyllästyykin ja alkaa suututtaa....
        sehän tässä oudointa onkin etten ole edes blondi joka kiinnittää huomiota, jos ruskettuisin hieman menisin täysin paikallisesta ehkäpä..

        Italialaiset miehet myös monien eri syiden takia luulevat, että pohjoisesta tulevia naisia olisi jotenkin helppo huijata ja valehdella. Eli pitävät pohjosmaalasia aika helppoina kohteina, ei tarvitse kun tarjota joku illallinen ja ostaa ruusu niin siinä se ja pah! mikä ei todellakaan toivon mukaan pidä paikkaansa! ?

        Yksikin rantakahvilassa ollut vanha rantavahtimies muisti muka olleensa juuri minun kanssani kaikissa turistikohteissa, eri paikoissa jne. oikein kovaan ääneen kuulutti kassalla muille muistavansa minun huuleni. Ihan sairas mies, valitettavasti useimmat ovat juuri tällaisia. Sitten on niitä kaikenlaisia muitakin huijari naiseniskijä-ammattilaisia jotka kehuvat lottovoitoilla jne..

        Sitten on niitä "Berlusconi-versioita" jotka kehuvat maasta taivaaseen, huitovat käsillään minkä ehtivät ja ovat todellisia satusetiä!! varo.. Sen olen huomannut, että tyhjäntoimittajat ja rantapojat jotka eivät muuta tee kun oleilevat päivät ja illat rantakaduilla/piazzoilla ovat niitä pahimpia. Mielessä ei muuta kuin naisten iskeminen. Ne jotka tekevät töitä eivätkä tule huutelemaan jne. ovat normaaleja, vähän kuten suomessakin, kyllä siellä tavat tunnetaan. Ulkomaalaisia naisia italialaisten on helppo kohdella huonosti, koska tietävät etteivät nämä naiset jää sinne asumaan ja heillä ei ole sukua siellä joita usuttaa heidän kimppuunsa. Eli omia naisiaan eivät voi kohdella tällä tavalla.


    • Suomilady

      Ei kannata mennä italiaan, se on niin törkyinen maa, joka paikassa roskaa ja likaa... vaihda sivistyneempään maahan. italiassa pojat eivät muuten kasva ikinä miehiksi, neuvo jonka tulet oppimaan jos italiassa käyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe