KUka osaa pelata Theme Hospital-peliä?
Mulla on kauhea ongelma!!! Voiks joku auttaa???
Kun mä pelaan sitä, ja tallentelen aina vähän väliä, niin sitten yhtäkkiä kuvaruutuun ilmestyy sellaiset ruskeat sivut, missä on niinku voittajien ja häviäjien nimiä. Kun klikkaan ne sivut pois oikealla alhaalla olevasta ruksista, ruutuun tulee äkkiä sellainen sanomalehti-artikkeli, kuva jostain proffasta esim. autossa sairaanhoitajan kanssa, tai proffa lukemassa lehteä vessassa, makaamassa pöydällä tms.
Sitten kun painan hiirinappia, että se menisi pois, joudun kokonaan pois pelistä! Siihen tulee taas se päänkuva, niinkuin alussa, mistä joutuu valitsemaan uuden pelin, tallennetun tai jatka edellistä peliä. Jos valitsen jatka edellistä peliä, sitä ei oo kuitenkaan talletettu siihen mihin mä oikeesti jäin vaan joudun pelaan ne vaiheet uudestaan. Sitten kun tulen taas tiettyyn kohtaan, tuo sanomalehtijuttu tulee katkaisemaan koko pelin uudestaan!!
Onko mitään tehtävissä? Käykö teilläkin näin?
Hospital APUA ÄKKIä!
2
216
Vastaukset
- aaa
Jos oikein käsitin kuvauksistasi, niin se tarkoittaa, että olet epäonnistunut tehtävässäsi sinut eroitetaan eli kannattaa tarkkailla hiukan paremmin taloutta ja varmistaa, ettei tule tapettua niin montaa potilasta, niin maine pysyy parempana ym. Ne rajat, joiden yläpuolella täytyy pysyä löytyy samasta paikka, missä kerrotaan, mitä täytyy saavuttaa, jotta pääsee seuraavaan tehtävään.
Tuosta tallentamisesta ja edellisen pelin jatkamisesta käsitykseni on se, että edellisen peli jatkaminen aloittaa pelin jostain autosavesta ja jos haluat aloittaa sen siitä minne itse tallensit niin valitse tallennetuista peleistä. Suosittelen tosin pelaamaan koko kentän uudestaan. Voi olla helpompaa aloittaa puhtaalta pöydältä kuin yrittää korjata hiukankaan epäonnistunutta peliä.- kiitos!!
Kiitos sulle!!! ;)
Mä aloitin pelin alusta ja käytin rahakoodia apuna, niin ei ole enää tullut tuota juttua!! Mulla oli varmaan liian huonot tulot niin mut erotettiin ja mainekin taisi olla aika huono. Mutta pikkasen rahakoodilla huijaamalla se onnistuu näin aloittelijaltakin!
Tuohon peliin vaan jää koukkuun! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611069- 448470
- 1285356
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 403268
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352061- 281806