Olen suunnitellut Clive Barkerin kirjoihin tutustumista. Mitä hänen suomennettuja teoksia suosittelisitte. Onko Nightbreed kirjaa suomennettu?
Clive Barker
8
874
Vastaukset
- Epäsivistynyt
Mä en tiedä edes kuka tuo kirjailija on.
Onks tää joku pop-ajan kirjailija vai?
Ja minkä tyyppistä se kirjoittaa.- Yakko
Ei ole mikään kovin uusi kirjailija. Kirjoittaa kauhukirjoja.
- epäsivistynyt
Yakko kirjoitti:
Googlettelin niin löyty tällänen sivu: http://www.co.jyu.fi/~pasi/proseminaari2.htm
Oli tosi tyhjentävä linkki tuo antamasi.
Sai hyvän kuvan sekä kirjailijasta että hänen työstään.Thanks.
- -"-
no nyt?
- Miia D.
Ilmeisesti on suomennettukin nämä alkup. Books of blood I & II... Oli pääosin ihan hyvää luettavaa aluperäiset englanninkieliset ainakin,jotka luin muutama vuosi sitten. Sisältävät kokoelman lyhyitä novelleja. Erityisesti Kuukkuloilla,kaupungit oli loistava... Siitä on tehty sarjakuvakin,joka julkaistu aikoinaan sen nimisessä lehdessä kuin Kalma. Suosittelen..
- Goretex
Veren Kirjat-novellikokoelmissa on sekä hyviä että huonoja novelleja, niissä alkupään kirjoissa (i, II ja III) oli muistaakseni enemmän hyvää tavaraa ku huonoa (mm. se novelli, missä ihmisten kädet nousi kapinaan ihmisiä vastaan oli loistava!)
Hellraiser eli Helvetilliset on pakkolukemistoa Barkeriin tutustuville, en muista onko sitä julkastu omana kirjanaan, vai onko se mukana jossain noista Veren Kirjoista.
Ainoa pitkä romaani jonka olen mieheltä lukenut on Kadotuksen Peli, ja se oli varsin hyvä. Ei ehkä parasta gorekauhua, mutta piti silti otteessaan loppuun asti.- markiisitar
hellraiser novelli (mistä on tehty leffa)
on oudot tarinat (?)novelli kokoelmassa..
todella hyvä..suosittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829