haluaisn tietää

elisa

onko nykyään perheissä enemmän tyttöjä vai poikia ja ovatko nimet minkä tyyppisiä? teen tutkimusta lähihoitaja opiskeluissa ja valitsin aiheeksi tämän. Eli pyydän kaikkia ystävällisesti, antamaan apuaan ja kertomaan onko teillä lapsia. voisitteko kertoa nämä tiedot. Oma ikä, lasten nimet ja siis samalla sukupuoli ja ikä.

kiitos kaikille jotka viittsivät vastatata.

9

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elina

olen 41v ja mieheni 42. Poikamme ovat Pekka Johannes 13v ja Antti Jussi Petteri 7v.
      terkkuja vaan kaikille jotka meidät tästä tunsi...

• salla

Väestörekisterikeskuksesta saa luotettavampaa tietoa kuin täältä. Kuka tahansa voi sanoa täällä mitä tahansa. Niin ja mihin tuolla tutkimuksella pyrit? Väestörekisterikeskuksen nettisivuiltakin saa tiedot nimihaulla ja saa tietää montako minkäkin nimistä on minäkin vuonna kastettu ja mitkä on minäkin vuonna olleet suosikkinimet. Siis älytöntä täällä alkaa tuollaista kyselemään.

• sani

Ei väestörekisterikeskuksesta saa tietoja koko nimestä (etu toka kola), vain yksittäisistä.

Harkitsen vielä voinko kaikki noita tietoja antaa, kun täällä netissä feikki profiloijia olen huomannut liikkuvan ja ei tiedä vaikka joku hörhö noilla tiedoilla jotenkin kimppuun pääsee.

Sinua ketjun aloittajaa en tästä epäile, mutta lukijoita on moneksi.

Milläs lähihoitajan suuntautumisjaksolla tällaista opintyötä teet? Vastaavaan, kun en ole törmännyt edes likimain, vaikka itse lähihoitaja koulutuksen läpi käyneenä olen seurannut muidenkin kuin oman suuntautumisalani opintotöiden purkua.

• m.s.
        sani kirjoitti:

Ei väestörekisterikeskuksesta saa tietoja koko nimestä (etu toka kola), vain yksittäisistä.

Harkitsen vielä voinko kaikki noita tietoja antaa, kun täällä netissä feikki profiloijia olen huomannut liikkuvan ja ei tiedä vaikka joku hörhö noilla tiedoilla jotenkin kimppuun pääsee.

Milläs lähihoitajan suuntautumisjaksolla tällaista opintyötä teet? Vastaavaan, kun en ole törmännyt edes likimain, vaikka itse lähihoitaja koulutuksen läpi käyneenä olen seurannut muidenkin kuin oman suuntautumisalani opintotöiden purkua.

Siis toi on selkee provo, ei lähihoitajatkaan sentäs noin tyhmiä opinnäytetöitä tai muita vastaavia tee! Ja jos tekee niin aika vähä-älyisiä ovat.

• elina
        sani kirjoitti:

tää palsta on kaikenkaikkiaan...
        valitettavasti olen tavannut niin omituisia lähihoitajaopiskelijoita, että vois tää olla tottakin.
        Mua lähinnä vaan "huolettaa" että joku tosiaan tuntee mut tuosta ekasta vastauksestani ja kuolee nauruun huomatessaan missä mä oikein surffailen!
        sääli vaan jos tää on tosi ja tää elisa yrittää tältä pohjalta muka jotain tutkia. Hälyyttävää lähihoitajakoulutuksen tason (tutkimuksen ohjaus) kannalta!!
        Mutta kaiken maailman juttuja täällä kysellään; "meillä on jolinda arabella ja mirco adolf, onko kivat" - tyyliin. Mä nyt ilmoitin meidän poikien nimet, ku ne on meistä kivat!!

• elisa
        sani kirjoitti:

erikoistun lapsiin ja luen terveydenhoitajksi neuvolaan.

• miija
        elisa kirjoitti:

erikoistun lapsiin ja luen terveydenhoitajksi neuvolaan.

Ei sulla näytä olevan edes alkeellisimpia tietoja terveydenhuoltoalan koulutuksista. Neuvolan terveydenhoitajaksi erikoistutaan sairaanhoitajien koulutuksessa, ei siis lähihoitajien.

Parempi olla antamatta tietojaan!

• miranna

ite oon yh-30v
      Jesse Mikael 10v
      Janette Julia 8v
      Joona Altti Matias 5v

serkkuja heillä:
      Joni Mikael 6v
      Markus Johannes 5v
      Sani Maria 4v

• Aurelia

Jesse, Janette ja Joona: selvästi yh:n nimiä. Kyllä sen arvaa millaisia ollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe