onko nykyään perheissä enemmän tyttöjä vai poikia ja ovatko nimet minkä tyyppisiä? teen tutkimusta lähihoitaja opiskeluissa ja valitsin aiheeksi tämän. Eli pyydän kaikkia ystävällisesti, antamaan apuaan ja kertomaan onko teillä lapsia. voisitteko kertoa nämä tiedot. Oma ikä, lasten nimet ja siis samalla sukupuoli ja ikä.
kiitos kaikille jotka viittsivät vastatata.
haluaisn tietää
9
444
Vastaukset
- elina
olen 41v ja mieheni 42. Poikamme ovat Pekka Johannes 13v ja Antti Jussi Petteri 7v.
terkkuja vaan kaikille jotka meidät tästä tunsi... - salla
Väestörekisterikeskuksesta saa luotettavampaa tietoa kuin täältä. Kuka tahansa voi sanoa täällä mitä tahansa. Niin ja mihin tuolla tutkimuksella pyrit? Väestörekisterikeskuksen nettisivuiltakin saa tiedot nimihaulla ja saa tietää montako minkäkin nimistä on minäkin vuonna kastettu ja mitkä on minäkin vuonna olleet suosikkinimet. Siis älytöntä täällä alkaa tuollaista kyselemään.
- sani
Ei väestörekisterikeskuksesta saa tietoja koko nimestä (etu toka kola), vain yksittäisistä.
Harkitsen vielä voinko kaikki noita tietoja antaa, kun täällä netissä feikki profiloijia olen huomannut liikkuvan ja ei tiedä vaikka joku hörhö noilla tiedoilla jotenkin kimppuun pääsee.
Sinua ketjun aloittajaa en tästä epäile, mutta lukijoita on moneksi.
Milläs lähihoitajan suuntautumisjaksolla tällaista opintyötä teet? Vastaavaan, kun en ole törmännyt edes likimain, vaikka itse lähihoitaja koulutuksen läpi käyneenä olen seurannut muidenkin kuin oman suuntautumisalani opintotöiden purkua. - m.s.
sani kirjoitti:
Ei väestörekisterikeskuksesta saa tietoja koko nimestä (etu toka kola), vain yksittäisistä.
Harkitsen vielä voinko kaikki noita tietoja antaa, kun täällä netissä feikki profiloijia olen huomannut liikkuvan ja ei tiedä vaikka joku hörhö noilla tiedoilla jotenkin kimppuun pääsee.
Milläs lähihoitajan suuntautumisjaksolla tällaista opintyötä teet? Vastaavaan, kun en ole törmännyt edes likimain, vaikka itse lähihoitaja koulutuksen läpi käyneenä olen seurannut muidenkin kuin oman suuntautumisalani opintotöiden purkua.Siis toi on selkee provo, ei lähihoitajatkaan sentäs noin tyhmiä opinnäytetöitä tai muita vastaavia tee! Ja jos tekee niin aika vähä-älyisiä ovat.
- elina
sani kirjoitti:
Milläs lähihoitajan suuntautumisjaksolla tällaista opintyötä teet? Vastaavaan, kun en ole törmännyt edes likimain, vaikka itse lähihoitaja koulutuksen läpi käyneenä olen seurannut muidenkin kuin oman suuntautumisalani opintotöiden purkua.tää palsta on kaikenkaikkiaan...
valitettavasti olen tavannut niin omituisia lähihoitajaopiskelijoita, että vois tää olla tottakin.
Mua lähinnä vaan "huolettaa" että joku tosiaan tuntee mut tuosta ekasta vastauksestani ja kuolee nauruun huomatessaan missä mä oikein surffailen!
sääli vaan jos tää on tosi ja tää elisa yrittää tältä pohjalta muka jotain tutkia. Hälyyttävää lähihoitajakoulutuksen tason (tutkimuksen ohjaus) kannalta!!
Mutta kaiken maailman juttuja täällä kysellään; "meillä on jolinda arabella ja mirco adolf, onko kivat" - tyyliin. Mä nyt ilmoitin meidän poikien nimet, ku ne on meistä kivat!! - elisa
sani kirjoitti:
Milläs lähihoitajan suuntautumisjaksolla tällaista opintyötä teet? Vastaavaan, kun en ole törmännyt edes likimain, vaikka itse lähihoitaja koulutuksen läpi käyneenä olen seurannut muidenkin kuin oman suuntautumisalani opintotöiden purkua.erikoistun lapsiin ja luen terveydenhoitajksi neuvolaan.
- miija
elisa kirjoitti:
erikoistun lapsiin ja luen terveydenhoitajksi neuvolaan.
Ei sulla näytä olevan edes alkeellisimpia tietoja terveydenhuoltoalan koulutuksista. Neuvolan terveydenhoitajaksi erikoistutaan sairaanhoitajien koulutuksessa, ei siis lähihoitajien.
Parempi olla antamatta tietojaan!
- miranna
ite oon yh-30v
Jesse Mikael 10v
Janette Julia 8v
Joona Altti Matias 5v
serkkuja heillä:
Joni Mikael 6v
Markus Johannes 5v
Sani Maria 4v- Aurelia
Jesse, Janette ja Joona: selvästi yh:n nimiä. Kyllä sen arvaa millaisia ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994