on paljon reteempiä ja hilpeämpiä puheissaan kuin meidän palstan tytöt. Miksi tyydymme olemaan hiirulaisia?
Huuhaan mimmit
15
766
Vastaukset
- HTZA
ikä tai älykkyys jotenkin rajoittaa?
Harmillista että tunnet itsesi hiirulaiseksi.- hiirulainen :)
Miksi et sanonut: Ole hiljaa!! Niin ne aina sanovat.
- hiirulainen :)
pupunenn kirjoitti:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=18
ei ainakaan tarvitse pelätä tulevaisuutta, jos noin jämäkältä näyttää. Pupu, keppi ja kaikki. Tulevaisuus on turvattu.
- HTZA
hiirulainen :) kirjoitti:
Miksi et sanonut: Ole hiljaa!! Niin ne aina sanovat.
äänelläni olisin "puhekuiskannut" rohkaisevat sanat korvaasi:"------ -- ----- ------".
Olisi sinun pitänyt tuntea minut paremmin. - lässytystä
HTZA kirjoitti:
äänelläni olisin "puhekuiskannut" rohkaisevat sanat korvaasi:"------ -- ----- ------".
Olisi sinun pitänyt tuntea minut paremmin.pilaat palstan tason älykkäänä foorumina.
- HTZA
lässytystä kirjoitti:
pilaat palstan tason älykkäänä foorumina.
ihan eka kerta.
Mutta juttuni toimivat hyvin kontrastina älykkäisiin.
Samalla tavalla kuin sokeri ja suola.
Jos ei olisi suolaa, ei voisi ymmärtää miltä sokeri maistuu. - hiirulainen :)
HTZA kirjoitti:
äänelläni olisin "puhekuiskannut" rohkaisevat sanat korvaasi:"------ -- ----- ------".
Olisi sinun pitänyt tuntea minut paremmin.HTZA vaarallisen viekkaalla tuulella.
- Kurvipimu
HTZA kirjoitti:
ihan eka kerta.
Mutta juttuni toimivat hyvin kontrastina älykkäisiin.
Samalla tavalla kuin sokeri ja suola.
Jos ei olisi suolaa, ei voisi ymmärtää miltä sokeri maistuu.juttuja kun lukee vahingossa, niissä olet
mestari, niin osaa antaa arvoa todellisille
miehille. Mies V 57 on sinulle kontrasti,
millainen on älykäs mies. - HTZA
hiirulainen :) kirjoitti:
HTZA vaarallisen viekkaalla tuulella.
Perjantaisin hyrisen. Kevätkin kun on.
- HTZA
Kurvipimu kirjoitti:
juttuja kun lukee vahingossa, niissä olet
mestari, niin osaa antaa arvoa todellisille
miehille. Mies V 57 on sinulle kontrasti,
millainen on älykäs mies."Vahingossa" minäkin aina luen.
Kiitos palautteesta.
Hiirulaisia olla, ei kai kukaan sellaista voi totisella naamalla väittää. Täällähän on kaikkein eläväisimmät ja hauskimmat ihmiset joita maa päällään kantaa.
Välillä ollaan kärttyjä ja välillä hilpeitä, mutta hiirulaisia. Ei koskaan- Sinimarjanen
Pieniä kyllä, mutta ei harmaita.:))
- hää tarkottaakin
suhuteessa huuhaan räväkkäriittoihin. Hyö sanovat kaiken ihan oikioilla nimillä ja naaravat piälle.
- Kaivanto
joku väärinkäsitys. Reteen ja hilpeän vastakohta EI ole hiirulainen. Olen hillitty mutta iloinen. Kaikkia asioita en sano ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Sellaisia on täällä muitakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514