...voi voi heikkiä, ei saa mesellä leikkiä...
Heikki onneton hajotti taas
5
608
Vastaukset
- Nyt kuuluu
Jo vakiovarusteena mahdollisuus hajota koska tahansa.
- alpomurberger
...kesti!
Jos autosta riippuu, on Kovalainen seuraava suomalainen maailmanmestari. Tosin saamme odottaa sitä ehkä pari- kolme vuotta. - ...hajoita...
alpomurberger kirjoitti:
...kesti!
Jos autosta riippuu, on Kovalainen seuraava suomalainen maailmanmestari. Tosin saamme odottaa sitä ehkä pari- kolme vuotta....vaan kaikki johtuu autosta.
Eihän hessu sille mitään mahda jos ei pelit kestä?
Tsemppiä Hessulle! - ...yliarvostettu.
...hajoita... kirjoitti:
...vaan kaikki johtuu autosta.
Eihän hessu sille mitään mahda jos ei pelit kestä?
Tsemppiä Hessulle!Jos Hessulla olisi Ferrari allaan, päihittäisi hän kenet tahansa. Luultavasti jopa Kiminkin.
Muistakaa toki Häkkisen aikoja, kun Hän tuli maailmanmestariksi - nimenomaan mersulla. Tosin vain ajotaitonsa ja rauhallisuutensa vuoksi.
Kimissä on jotakin samaa, mutta ei hän yllä Häkkisen tasolle koskaan.
Heikki taas saattaa olla Häkkisen tapainen VOITTAJA.
Veikkaan siis, että Heikki on maailmanmestari - tosin vasta kahden vuoden kuluttua.
Terv. Formula 1 hullu. - gnfgjtyh
...yliarvostettu. kirjoitti:
Jos Hessulla olisi Ferrari allaan, päihittäisi hän kenet tahansa. Luultavasti jopa Kiminkin.
Muistakaa toki Häkkisen aikoja, kun Hän tuli maailmanmestariksi - nimenomaan mersulla. Tosin vain ajotaitonsa ja rauhallisuutensa vuoksi.
Kimissä on jotakin samaa, mutta ei hän yllä Häkkisen tasolle koskaan.
Heikki taas saattaa olla Häkkisen tapainen VOITTAJA.
Veikkaan siis, että Heikki on maailmanmestari - tosin vasta kahden vuoden kuluttua.
Terv. Formula 1 hullu.Voimasuhteet tallien välillä muuttuvat. Ihmeellisesti se Häkkisenkin "ylivertaisuus" karisi. Häkä teki sitäpaitsi yllättävän paljon omia mokia, kuten ajoi kymmenien sekuntien johtopaikalta pihalle, kun uinahti rattiin. Kimi on tehnyt paljon vähemmän virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171