SPL PRO Z

spl

onko kellää kokemuksia SPL PRO Z sarjan subbarista ja kannattaako ostaa

7

1732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maza

jos suoraan sanotaan niin ei kannata. Säästä vähän ja osta edes hieman laadukkaampi subi. Ei noilla kaikenmaailman SPL pro'illa ja SPL audioilla ja mitä näitä on tee oikeasti yhtään mitään. verkonpainoja.

• autohifi mies

miten nii spl audio muka huono merkki? mulla oli itellä spl audio psj-1352 vaffari, ja hyvin pyöritti kahta 15"..et revi siitä!ne on niitä todellisia spl audio TEHOJA!

• Haloo autohifimies
        autohifi mies kirjoitti:

miten nii spl audio muka huono merkki? mulla oli itellä spl audio psj-1352 vaffari, ja hyvin pyöritti kahta 15"..et revi siitä!ne on niitä todellisia spl audio TEHOJA!

Jos vertaat subbariesi soundia OIKEISIIN autohifimerkkeihin, niin varmaan huomaat eron. Jos sen jälkeen vielä kehut SPL Pro / SPL Audio tuotteita, niin mene tarkistuttamaan kuulosi. Sellaista paskaa, että pitäisi lailla kieltää niiden myynti Suomessa!!!!

• haloo
        Haloo autohifimies kirjoitti:

Jos vertaat subbariesi soundia OIKEISIIN autohifimerkkeihin, niin varmaan huomaat eron. Jos sen jälkeen vielä kehut SPL Pro / SPL Audio tuotteita, niin mene tarkistuttamaan kuulosi. Sellaista paskaa, että pitäisi lailla kieltää niiden myynti Suomessa!!!!

mitkä on sitten niitä ''OIKEITA'', hyviä ja laadukkaita merkkejä?

• jukkis_85
        haloo kirjoitti:

mitkä on sitten niitä ''OIKEITA'', hyviä ja laadukkaita merkkejä?

Ground Zero, DLS, Focal, Peerless, Ample audio ja vaikka CDT Audio....
        Ne on aikasta laadukkaita.... Ainaski parempia ku Spl pro tai Spl audio...
        Mutta en sitte tiedä onko niin hyvin hinta kohdallaan jos vertaa esim SPL Pro G-15
        Johonkin noista esim paineessa.... No mut itelläni on SPL Dynamics pro 15D2... siihen oon ollu tyytyväinen....

• bassdude
        jukkis_85 kirjoitti:

Ground Zero, DLS, Focal, Peerless, Ample audio ja vaikka CDT Audio....
        Ne on aikasta laadukkaita.... Ainaski parempia ku Spl pro tai Spl audio...
        Mutta en sitte tiedä onko niin hyvin hinta kohdallaan jos vertaa esim SPL Pro G-15
        Johonkin noista esim paineessa.... No mut itelläni on SPL Dynamics pro 15D2... siihen oon ollu tyytyväinen....

Mulla on spl pro Q12 ja soi 40litran kopassa hyvin, hinta/laatusuhde kohdallaan. Ei rutise kovemmassakaa volumissa.

• nissunny

ei kannate mennä ostamaaan semmosta, myin vanhan kaverille 20e kyllähän se kestää mutta äänen laatu ei ole mitään parhaita :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe