et rakkaus on ihanaa! Mä oon niiiin rakastunut yhteen meidän luokan kundiin.Se on niin ihana,mukava,hauska,fiksu,cool,söpö jne...Jos mä saisin tilaisuuden olla sen kaa edes hetken kahden niin mä kertoisin tunteistani sitä kohtaan.Mä en jaksa odottaa edes milloin mä seuraavan kerran näkisin sen:)
Voi vitsi...
7
493
Vastaukset
- Minä vaan...
Niinpä niin.. mulla on sama tilanne mutta olen poika.. ;)
- Tyttönen
mistä koulusta sä oot?
- Minä vaan...
Tyttönen kirjoitti:
mistä koulusta sä oot?
Tuusulasta jostain.. ;)
- Minä vaan...
Minä vaan... kirjoitti:
Tuusulasta jostain.. ;)
Tänne on joku kirjotellu ilmeisesti jotain mutta ei näy viestiä.. taitaa Suomi24 buggata vähäsen.. kirjotappas se viestis uusiks.. :D
- yksinäinen87
mul on samanlainen juttu. olin yhen jätkän kas samal luokal neljä vuot ja nyt samas koulus mut eri linjoil.mä välitin siit jätkäs aika paljon ja nyt kyl vähän enemmän.voi vittu mä en ees uskalla sanoo sille moi kun näen sen käytävällä. sellast se elämä on joillakin onnee ja joillakin vähemmän niin kun mulla. pärjäille ja onnee!
- pelastunut?
en siis olekkaan ainut tämän ongelman kanssa.. kun välistää tuntuu että olisin... mulla on siis sama juttu.. mutta mä olen poika...
mutta minusta se on aika hankalaa eikä ihanaa.. kun olen hieman ujo...=( - Minä vaan...
Hei roq.. miks menit yhtäkkiä hiljaseks? xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318