Kone tökkii, eheytys

Neiti X

ei onnistu, vaan jää pyörimään 0-1% väliä.
Viruksentorjujana Norton ja Ad-Aware 6.0 ajettu pariin otteeseen nyt parin päivän sisällä.
Aikaisemmin oli torjujana Antivir, jonka olen poistanut lisää ja poista sovelluksesta,sekä hakenut etsi toiminnolla ja poistanut. Siitä huolimatta kone tarjoaa Antiviria ladattavaksi joka kerta kun avaan sen.
Kone on alkanut tökkimään pahasti, sivut ei meinaa aueta, vaan jäävät jumittamaan,vauhtia aukeamiselle antaa kun klikkaan pysäytä kohtaa.Mikä tässä nyt mättää? Osaisko joku antaa neuvoja/vinkkejä mitä kannattaisi tehdä? Järjestelmä on win-98.Kiitos:)

5

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poropeukalo

mä oon ite ihan tumpelo näis jutuis mut seuraava vois auttaa:
      Mee sihe palkkivalikkoo ku o siin työpöydäll(vasenalalaita)ja hae sielt se kohta misä lukee et "etsi tiedostot" tai joteski nii.
      Kirjota hakuu Antivir ja hae c:asemasta.
      Konees löytää siel taatusti materiaalia mist käy ilmi et se on jotain antiviruksen jätöksiä.
      Sitkune o löytyny, ni klikkaa ne sillee et ne vaihtaa värii ja siirrä ne roskiksee tai sit voit siirtää ne suoraa roskiksee hiirel.
      Vaix oon tumpelo, ni lupaan et tää auttaa. moi.

• JokuJossain

Mites on tuon vapaan levytilan kanssa. Onko sitä kuinka paljon? Eheytys tarvii tiedostojen siirtelyyn jonkin verran vapaata levytilaa.

Periaatteessa vika voi olla myös viimeisiään vetelevässä kovalevyssä. Meneekö scandisk normaalisti läpi?

• stm

kone vikasieto tilaan ja siellä aja scandisk ja levyn eheytys. scandisk ja eheytys keskeytyy aina jos levyllä on vähänkin jotain liikettä ja alottaa ittensa alusta. mut vikasietotilassa kaikki ylimääränen on sammuksissa ja siellä se nopeemmin menee. mut toki sitä vapaata tilaa kovolla täytyy olla n.15%

• Mäkkijeppe

Joo, mulla oli pc aikoina ihan samaa ongelmaa eheyttäjän kanssa ja siihen auttoi kun otti kaikkii ohjelmat pois päältä, ei pelkästään quittaamalla, vaan shift alt del painaa yhtäaikaa ja se näyttää kaikki ohjelmat mitä koneessa on päällä, siitä vaan raakasti lopeta jokainen tehtävä, voi olla että joku explorer tms. ei lopetu koska se on itse käyttis, mutta kaikki muut pois niin sitten mikään ei enää voi kirjoittaa levylle ja eheytys onnistuu.

Mutt ailmeisesti mitään muuta ei kannata koneella tehdä kun on noita ohjelmia muistista sammutellut, tiedä miten pahasti win ottaa siitä nokkiinsa.

• Minni

Mene kohtaan KÄYNNISTÄ ja siellä SUORITA. Kirjoita siihen tulevaan laatikkoon msconfig ja napsauta hiirellä OK. Valitse viimeinen (?) välilehti KÄYNNISTYS. Ota ruksi pois ko. ohjelman kohdalta, niin eipä käynnisty enään :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe