Aistista aistiin

Kirjoitan kohtaamisista
joissa jokainen kosketus
pelkää hakea toinen toistaan.

Kasvojen hehkusta
jännittyneiden vartaloiden odotuksesta
jossa Afroditekaan ei enää tiedä
kummalle haavoittunut sydän kuuluu.

En ojentanut kättä kohti
en antanut korvieni kuulla
mutta rakkauden leikarin instrumentit
olivat jo alkaneet tahdituksen.

Odotusta
aamulämpimien hiustesi uniin ja tuoksuun
yöviileydessä
kaulalla kuumia huokauksia
nälkäisten suudelmien päättymättömyyttä.

Aistien antaumusta, antaumusta …

18

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevättä ilmassa

      t: Kateellinen Liu

      • lindalinda1

        ei oo mittään, mitä kadehtia.

        Kiitos !


    • *runo64*

      ..herkästi hiljaa varovasti
      särkymisen jälkeen kunnes se on
      melkoista pärinää ,
      sinfoniaa rakkauden
      ja kuin ruusu,
      nainen odottaa poimijaa,
      naisen syli siihen lankijaa.

      tälläinen tuli ensin mieleen
      kauniista runostasi
      ja ilo joka pursuaa sinusta
      se oli kuin käsin koskeltavissa jotenkin.
      hienon hienoa linda!!!

      • lindalinda1

        Sinä se et sanojasi säästele kehuissa.

        Tänään oli tällaisen vuoro. Mutta ei se suinkaan
        sulje sitä pois, etteikö niitä tummiakin vielä
        synny.

        Kiitos.


    • ollukka

      Kuin huumattuna,
      aistin vain sinut.

      Kehoni värisee
      odotuksesta.

      Silmäni ovat
      sokeat kaikelle,
      vain sinut ne näkevät.

      Korvani kuulevat,
      vain äänesi,
      kuin hopeiset
      kellot.

      Nenäsi aistii
      vain tuoksusi,
      kuin yrttitarhan
      huumaa.

      Kieleni aistii
      vain tuoksusi,
      kuin raikkainta
      tokaijin viiniä,
      huumaa, humalluttaa.

      • lindalinda1

        viet jalat alta, huh !

        Jestas sentään, että pitää olla kau-nis. Ja tal-
        teen menee. Sinä olet aarre Ollukka.

        Kiitos.


    • Siinä se on.
      Kaipaavan sydämen laulu,
      toivon sävelet sisällään.

      Emäntä.
      Runosi on m a h o t o n!

      • lindalinda1

        " pauhaava sydän "

        Emäntä hoi. Laitan pikapakettina Siulle tulemaan
        leikarin akkunas alle.

        Kiitos !


    • padme_amidala

      ..aistikas ja hienoja ennennäkemättömiä vertauskuvia. Pidin kovasti tästä runostasi.
      X:tra hyvä.
      Kiitos lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        vai oikein X:tra hyvä. Mahdottomasti hyrisee rin-
        nan alla nuo sanasi.

        Kiitos.


    • tomppa2006

      ...runoasi, täytyi välillä googlettaa tuo leikarikin, kun en saanut muistini lokeroista tulemaan...

      Suurta aistien tunnetta ja antaumusta on runosi. Kaunis ja herkkä.

      Lukunautinnosta kiittää tomppa.

      • lindalinda1

        saada jotain sellaista aikaiseksi, että olet jou-
        tuntu oikein Googlettamaan.

        Otan nöyränä sanasi vastaan, Sinä valon lapsi.

        Kiitos.


    • Mysteriet

      Heräsin auringonvaloon ja huomaan että Sinäkin olet saanut siitä osasi - runosi, nimittäin, on hyvin valoisa!
      Pidän tästä tyylistä =)

      • lindalinda1

        No nyt olet ainakin jo kunnolla herreillä.

        Taidan lähettää sen leikarin Siunkin akkunas
        alle, niin pal lämmitti sanasi.

        Kiittäen
        linda


    • kuin Hectorin sanoitusta..
      mut,
      ..
      upeasti uusia sanoja laitoit,
      riimittelit taitavasti,
      sekaisin ajatuksenui sait..

      niinpä niin ..
      60 :)

      • lindalinda1

        sanoilla keimailija.

        Ihanaa, että olet poikennut.
        Tuntuu todella hyvältä, että muistat minua
        kommenteillasi aina silloin tällöin vaikka et it-
        se ole tuonut runoa. Et tiedäkkään, kuinka hyväl-
        tä se tuntuu. Ja Hectoriin vertaus, tunnen kuin
        onnistuneeni.

        Lämmin kiitokseni Sinulle.


    • Minun itseni takia alan lukea sinun runojasi aamulla, en illalla;) Säästyn näiltä verenkiertohäiriöiltä...
      Hieno, aistikas oli tämä
      Tarkkis

      • lindalinda1

        Sie se olet kanssa ihana pakkaus.
        Jos voisin, laittasin Siut pulloon ja kutittaisin
        heinällä. Semmosta hellää kidutusta :D

        Kiitos !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe