Kirjoitan kohtaamisista
joissa jokainen kosketus
pelkää hakea toinen toistaan.
Kasvojen hehkusta
jännittyneiden vartaloiden odotuksesta
jossa Afroditekaan ei enää tiedä
kummalle haavoittunut sydän kuuluu.
En ojentanut kättä kohti
en antanut korvieni kuulla
mutta rakkauden leikarin instrumentit
olivat jo alkaneet tahdituksen.
Odotusta
aamulämpimien hiustesi uniin ja tuoksuun
yöviileydessä
kaulalla kuumia huokauksia
nälkäisten suudelmien päättymättömyyttä.
Aistien antaumusta, antaumusta …
Aistista aistiin
18
553
Vastaukset
- kevättä ilmassa
t: Kateellinen Liu
- lindalinda1
ei oo mittään, mitä kadehtia.
Kiitos !
- *runo64*
..herkästi hiljaa varovasti
särkymisen jälkeen kunnes se on
melkoista pärinää ,
sinfoniaa rakkauden
ja kuin ruusu,
nainen odottaa poimijaa,
naisen syli siihen lankijaa.
tälläinen tuli ensin mieleen
kauniista runostasi
ja ilo joka pursuaa sinusta
se oli kuin käsin koskeltavissa jotenkin.
hienon hienoa linda!!!- lindalinda1
Sinä se et sanojasi säästele kehuissa.
Tänään oli tällaisen vuoro. Mutta ei se suinkaan
sulje sitä pois, etteikö niitä tummiakin vielä
synny.
Kiitos.
- ollukka
Kuin huumattuna,
aistin vain sinut.
Kehoni värisee
odotuksesta.
Silmäni ovat
sokeat kaikelle,
vain sinut ne näkevät.
Korvani kuulevat,
vain äänesi,
kuin hopeiset
kellot.
Nenäsi aistii
vain tuoksusi,
kuin yrttitarhan
huumaa.
Kieleni aistii
vain tuoksusi,
kuin raikkainta
tokaijin viiniä,
huumaa, humalluttaa.- lindalinda1
viet jalat alta, huh !
Jestas sentään, että pitää olla kau-nis. Ja tal-
teen menee. Sinä olet aarre Ollukka.
Kiitos.
Siinä se on.
Kaipaavan sydämen laulu,
toivon sävelet sisällään.
Emäntä.
Runosi on m a h o t o n!- lindalinda1
" pauhaava sydän "
Emäntä hoi. Laitan pikapakettina Siulle tulemaan
leikarin akkunas alle.
Kiitos !
- padme_amidala
..aistikas ja hienoja ennennäkemättömiä vertauskuvia. Pidin kovasti tästä runostasi.
X:tra hyvä.
Kiitos lukuhetkestä : )- lindalinda1
vai oikein X:tra hyvä. Mahdottomasti hyrisee rin-
nan alla nuo sanasi.
Kiitos.
- tomppa2006
...runoasi, täytyi välillä googlettaa tuo leikarikin, kun en saanut muistini lokeroista tulemaan...
Suurta aistien tunnetta ja antaumusta on runosi. Kaunis ja herkkä.
Lukunautinnosta kiittää tomppa.- lindalinda1
saada jotain sellaista aikaiseksi, että olet jou-
tuntu oikein Googlettamaan.
Otan nöyränä sanasi vastaan, Sinä valon lapsi.
Kiitos.
- Mysteriet
Heräsin auringonvaloon ja huomaan että Sinäkin olet saanut siitä osasi - runosi, nimittäin, on hyvin valoisa!
Pidän tästä tyylistä =)- lindalinda1
No nyt olet ainakin jo kunnolla herreillä.
Taidan lähettää sen leikarin Siunkin akkunas
alle, niin pal lämmitti sanasi.
Kiittäen
linda
kuin Hectorin sanoitusta..
mut,
..
upeasti uusia sanoja laitoit,
riimittelit taitavasti,
sekaisin ajatuksenui sait..
niinpä niin ..
60 :)- lindalinda1
sanoilla keimailija.
Ihanaa, että olet poikennut.
Tuntuu todella hyvältä, että muistat minua
kommenteillasi aina silloin tällöin vaikka et it-
se ole tuonut runoa. Et tiedäkkään, kuinka hyväl-
tä se tuntuu. Ja Hectoriin vertaus, tunnen kuin
onnistuneeni.
Lämmin kiitokseni Sinulle.
Minun itseni takia alan lukea sinun runojasi aamulla, en illalla;) Säästyn näiltä verenkiertohäiriöiltä...
Hieno, aistikas oli tämä
Tarkkis- lindalinda1
Sie se olet kanssa ihana pakkaus.
Jos voisin, laittasin Siut pulloon ja kutittaisin
heinällä. Semmosta hellää kidutusta :D
Kiitos !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514