Kuinka kauan aikaa päivässä pidätte marsujanne häkin ulkopuolella? Kuinka isossa tilassa? Pidättekö niitä työ- tai koulupäivän aikana häkissä vai sen ulkopuolella? Onko Nillä vapaapääsy häkkiin, ja jos on, minkälainen on niiden reitti häkkiin ja ulos sieltä? Onko niillä jotakin "portaita"? Toivottavasti ymmärrätte kysymykseni, ja kiitos vastaajille!!!
Marsuja vapaana?
4
394
Vastaukset
- avonias
Meillä ovat vapaana aamusta iltaan, tosin on ns.vapaa pääsy aina häkkiin. Mulla on sellanen levy (johon naulattu poikkipuita), joka laitetaan luukkuun kiinni. Helppo kävellä sisään ja ulos :) Kannattaa kuitenkin varmistaa jos antaa olla vapaana niin ettei asunnossa ole mitään johtoja/piiloja joihin voi jäädä jumiin jne.
- tuulikkik
Reilu tunnin pidän marsuja häkin ulkopuolella, joskus kaksi kertaa. Että yhdellä kerralla 30 min. Pidän häkissä, silloin kun en ole kotona. Jos on vapaapääsy, yleensä koppi, jonka päälle hyppäävät ja siitä häkkiin, yleensä myös silta. Olikohan niitä kysymyksiä vielä...
- andyan
Meillä urosmarsuilla on 150x150cm taikakuutioaitaus, joka on auki yhdestä kohtaa, ja pääsevät kulkemaan makkarissa silloin kun haluavat, joten en juoksuta erikseen. Ne nukkuvat ja syövät aitauksessa, mutta juoksevat lattialla halutessaan.
Naaraat asuvat myös taikisaitauksessa, jolla kokoa on 150x180cm. Aitaus on olkkarissa , joten vapaana en voi pitää 24/7. Ne pääsevät päivittäin tunniksi tai pariksi mun ollessa kotona lattialle juoksemaan.
Mitään portaita ei kummallakaan ole, koska ovat siis aitauksessa lattiatasolla. Pohjalla on vahakangasta, sekä pari vessalaatikkoa, jossa puupellettejä. Mun kaks poikamarsua on vapaana koko yön ja myös osan päivää heti kun tulen koulusta. Niillä on koko ajan mahdollisuus mennä takaisin häkkiin. ne saa juosta koko mun huoneessa ja joskus myös mun huoneen vieressä olevassa eteisessä kun laittaa muuhun taloon johtavan oven kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532