ariel14

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
13
milloin kani on aikuinen
Moips! Minkä ikäisenä kani on täysikasvuinen? Omistan pienen saksanlupan, joka on nyt vuoden ja noin 2 kuukauden ikäinen65475kaksi pientä marsua marssi näin
Kirjoitan vain, koska haluan jakaa suurta onneani muillekin marsunomistajille, jotka silloin tällöin kyllästyvät kaltere4483lopetetaan sisarusparituskeskustelu
En ole sitä mieltä, että sisarusparitus olisi hyväksyttävää. Esitin perusteluja sille miksi se jonkun muun mielestä olis3347karvattomat marsut eläinrääkkäystä
Niin se on. Marsuja voi palella paljon helpommin, niillä ei ole turkin suojaa ja silmäripsetkin taitavat puuttua eli ros588916kanifantasia
Heips! En tiedä kuinka moni on lukenut marsukeskusteluja, mutta siellä olen jo kertonut että omistan kaksi marsua, poiki1204sirkutus
Omistaako kukaan muu marsua joka osaa sirkuttaa? Toinen poikamarsuni sirkuttaa ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Silloin s41955kuikuttajakeskustelu
Hei! Kertokaas jotain marsuistanne! Saadaan hyvää mieltä tuottava keskustelu aikaan. Itselläni on kaksi kohta 3 vuotta t5304ekaa kertaa ulkona
Mun marsut pääs tänään ekaa kertaa ulos nurtsille. Onhan ne tietty jo monesti ollu lämpimällä ilmalla mun sylissä ulkona4397apua
Tietääkö kukaan nettisivua josta vois ladata elokuvia ilman rekisteröitymistä ja helposti? Elokuviin pitäis saada myös s5309vice city
Tietääks kukaan Vice Cityä pelannut että onko siellä strippiklubilla jotain tehtäviä? Olen sen pytingin ostanut mutta en0158kun puudutus ei tehoa
Hei! Olen käynyt muutaman kerran juurihoidossa. Ensimmäisella kerralla puudutetta laitettiin reilusti, mutta mitään vaik75051pelleteistä
Siirryin muutama päivä sitten pelletteihin siemensekoituksesta. Alussa niitä ei kumpikaan marsuista hirveästi syönyt, mu2265ihmettelen
Hei! Ihmettelen tässä miksi kaupassa myydään jyväsekoituksia jotka eivät sisällä kaikkia oikeita ravintoaineita. Kaupath2286marsun elinikä
Jos teillä on ollut marsuja, kuinka kauan ne ovat eläneet? Eri lähdetietojen mukaan marsut elävät 4-8 vuotta ja tossa on4514623järki käteen
Suosittelen, että jos vähänkään epälette lemmikkinne hyvinvointia, viekää se eläinlääkäriin. Me jotka viesteihin vastaam4303