Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

13

1. milloin kani on aikuinen

Moips! Minkä ikäisenä kani on täysikasvuinen? Omistan pienen saksanlupan, joka on nyt vuoden ja noin 2 kuukauden ikäinen
    Lemmikit
    6
    5475
  2. kaksi pientä marsua marssi näin

Kirjoitan vain, koska haluan jakaa suurta onneani muillekin marsunomistajille, jotka silloin tällöin kyllästyvät kaltere
    Marsut
    4
    483
  3. lopetetaan sisarusparituskeskustelu

En ole sitä mieltä, että sisarusparitus olisi hyväksyttävää. Esitin perusteluja sille miksi se jonkun muun mielestä olis
    Kanit
    3
    347
  4. karvattomat marsut eläinrääkkäystä

Niin se on. Marsuja voi palella paljon helpommin, niillä ei ole turkin suojaa ja silmäripsetkin taitavat puuttua eli ros
    Jyrsijät ja kanit
    58
    8916
  5. kanifantasia

Heips! En tiedä kuinka moni on lukenut marsukeskusteluja, mutta siellä olen jo kertonut että omistan kaksi marsua, poiki
    Kanit
    1
    204
  6. sirkutus

Omistaako kukaan muu marsua joka osaa sirkuttaa? Toinen poikamarsuni sirkuttaa ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Silloin s
    Marsut
    4
    1955
  7. kuikuttajakeskustelu

Hei! Kertokaas jotain marsuistanne! Saadaan hyvää mieltä tuottava keskustelu aikaan. Itselläni on kaksi kohta 3 vuotta t
    Marsut
    5
    304
  8. ekaa kertaa ulkona

Mun marsut pääs tänään ekaa kertaa ulos nurtsille. Onhan ne tietty jo monesti ollu lämpimällä ilmalla mun sylissä ulkona
    Marsut
    4
    397
  9. apua

Tietääkö kukaan nettisivua josta vois ladata elokuvia ilman rekisteröitymistä ja helposti? Elokuviin pitäis saada myös s
    Apua aloittelijalle
    5
    309
  10. vice city

Tietääks kukaan Vice Cityä pelannut että onko siellä strippiklubilla jotain tehtäviä? Olen sen pytingin ostanut mutta en
    Xbox
    0
    158
  11. kun puudutus ei tehoa

Hei! Olen käynyt muutaman kerran juurihoidossa. Ensimmäisella kerralla puudutetta laitettiin reilusti, mutta mitään vaik
    Suun terveys
    7
    5051
  12. pelleteistä

Siirryin muutama päivä sitten pelletteihin siemensekoituksesta. Alussa niitä ei kumpikaan marsuista hirveästi syönyt, mu
    Jyrsijät ja kanit
    2
    265
  13. ihmettelen

Hei! Ihmettelen tässä miksi kaupassa myydään jyväsekoituksia jotka eivät sisällä kaikkia oikeita ravintoaineita. Kaupath
    Marsut
    2
    286
  14. marsun elinikä

Jos teillä on ollut marsuja, kuinka kauan ne ovat eläneet? Eri lähdetietojen mukaan marsut elävät 4-8 vuotta ja tossa on
    Jyrsijät ja kanit
    45
    14623
  15. järki käteen

Suosittelen, että jos vähänkään epälette lemmikkinne hyvinvointia, viekää se eläinlääkäriin. Me jotka viesteihin vastaam
    Jyrsijät ja kanit
    4
    303