Millainen laji on bailatino? Vaaditaanko siinä kovaa kuntoa? Onko hauskaa?
bailatino?
7
1000
Vastaukset
- bambi
Bailatino tunneilla (ihan sata varma en ole) tanssitaan erilaisia rytmitansseja, esim. salsaa merengeä ja sambaa. Ei siinä vaadita kovinkaan kovaa kuntoa, mutta on oikein hauska ja liikunnallinen harrastus jos vaan pitää tanssimisesta..
- tietämätön n 23 v
Olen hiukka tukeva,en paljoa. Onko se suotavaa vai onko siellä vain missejä? Riittääkö sinne tavallinen peruskunto?
- Jivebunny
kovaa kuntoa koska alkeista alkaa ja edetään pikkuhiljaa...:)
Itse harrastan kyseista lajia ja tykkään aivan älyttömästi ja siinä ryhmässä jossa itsekkin olen,on kaiken tasoisia tytsyjä eli ei vaadita edes lattaritanssi pohjaa..
Rytmitajua ilman siellä ei oiken kyl pysy perässä/pärjää...:(
Hiki siin tulee ja se on HAUSKAA!!!!;)- ----
siellä tanssitaam cha chaa, sambaa, salsaa, rumbaa, mernqueta, pasodoblea...
kunto kohenee kummasti
- Juu
Mä oon poika ja harrastin 3 vuotta. Oli kivaa. Nyt on vaan niin kiire, etten oo enää ehtiny, mutta suosittelen lähtemään, mielummin kuin jäädä kotiin norkoomaan. MYÖS MUUT POJAT!
- jep jep
Minä harrastin bailatinoa puoltoistavuotta, pidin vuoden tauon ja nyt sitä ollaan taas tanssimassa. Meillä on tansseina chacha, samba, salsa ja jaivi. Merequee ei olla vielä ehitty tanssimaan ja basodoblea ollaan menty vaan lämmittely mielessä. Hiki tule ja kunto nousee. Todella hauskaa touhua niin kauan kun ei mennä jaivia. Se on niin inhottava tanssi. En millään pysty laskemaan siihen minkäänlaista rytmiä ja ilman rytmiä mun jalat sekoaa.
- maria
Olen käynyt kolmella tunnilla ja olen totaalisesti koukussa. Meidän ryhmässä on ikähaitari kymmenvuotiaista pikkutytöistä n. 70-vuotiaisiin mummoihin saakka. Ei tarvi olla missi tms. Ja itse olen pärjännyt loistavasti, vaikkei huippukunto olekaan. Aivan ihanaa, rentouttavaa ja hauskaa! Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884