Mitä mieltä olette nimestä Paulikki? Sitä on väestörekisterikeskuksen mukaan annettu muutamia. Itse diggaan kovasti.
Miltä kuulostaisi esmes
Maija Tuuti Paulikki
Tinja Maari Paulikki
Lotta Liisa Paulikki
Hanna Ruusu Paulikki
Aada Säde Paulikki
Emilia Sara Paulikki
Olivia Mari Paulikki
Paulikki
7
467
Vastaukset
- Jonna
Meillä on kouluikäinen Ville Artturi ja pikkuinen Rosaliina Maria. Kommentoikaa myös nämä nimet!! Mieheni on Artturi Johannes ja
itse olen Jonna Ruusu Emilia.- Äiti-79
JÄRKYTTÄVÄÄ ! KERTAKAIKKIAAN.....
- äiti2
Kommentoin ensin Paulikit:
Maija Tuuti Paulikki - ihan kiva
Tinja Maari Paulikki - tämä on vähän teennäinen
Lotta Liisa Paulikki - toiseksi nätein
Hanna Ruusu Paulikki - tämä on minusta paras
Aada Säde Paulikki - Aada liikaa muotinimi
Emilia Sara Paulikki - oikein nätti
Olivia Mari Paulikki - nätti nimi tämäkin
Paulikki on ihan kiva nimi, ja toimii kauniisti, jos se yhdistyy ajatuksissa kukkaan (Onko olemassa paulikki kukkia? En tiedä. Jotain santpaulioita tai soilikkeja tulee mieleen.) tai muuten hyvin tyttömäisiin nimiin. Muuten siitä tulee helposti vain Pauli-nimen teennäinen tyttömuoto.
Teillähän on koko perheellä kauniit nimet. Olette taitavasti myös siirtäneet lapsillenne jotain omista nimistänne. Ehkä Hanna Ruusu Paulikki olisi tässäkin suhteessa paras näistä. - Haukka
Äiti-79 kirjoitti:
JÄRKYTTÄVÄÄ ! KERTAKAIKKIAAN.....
No älä muuta virka..vai että oikeen Paulikki? Tässä on taas joku järkensä menettänyt asialla. Toivottavasti ei mene läpi... Poikien nimistä väännetyistä nimistä vielä joku Lauriina menettelee, mutta Paulikki. Herranen aika!
- annakka
paulig vääntyy oulun murteella paulikiksi. juuvaanko teilä paulikin kahavia?
- trinity
toi Tinja on suloinen nimi veljex sopis heti tuli mieleen Timi.
paulikki on jotenki hmm... ei sovi mun suuhun. no ainaki erikoinen! - minä vaan
laita Maija sara Paulikki.
Ehkä tuo Paulikki menee tuolla nimisarjassa mukana. Se on toisaalta hyvinkin pirteä, mutta auttamattomasti mulle tulee mielee mummuni lehmät 60-luvulta, oli Mansikki, Nellikki, Terhikki jne. Paulikki sopis kyllä sarjaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948