+358175607830

Z_o_Z_99

Kaipa tämän voi tänne laittaa..

Minulle on siis soitettu useamman kerran tuosta otsikon numerosta. Kun olen yrittänyt soittaa siihen takaisin, miesääni sanoo "Olemme yrittäneet soittaa sinulle asiakaspalvelustamme. Soitamme sinulle myöhemmin uudestaan." Rupeaa jo käymään hermoille, kun rupee miettimään, että mistä minua nyt yritetään tavoittaa.

Myös tuntemattomasta numerosta on ruvennut nykyään tulemaan puheluita. Edellinen tuli eilen klo 20:30. Tiedän, että kukaan kaverini ei tuntemattomasta numerosta soita, joten tuokin hieman ihmetyttää. Lehtimyyjät tuskin soittelevat tuohon aikaan? Toivottavasti pystyn vastaamaan seuraavalla kerralla..

32

7556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Ei perkele.. Mulle on tosta samasta yritelty soittaa muutaman viikon ajan. Tänään kun yritin vastata niin katkes heti, tosin voi johtua huonosta kentästä. Mutta ärsyttää kun ei tiedä mistä asiakaspalvelusta soitellaan "!¤"!¤

      • hulluko

        minulle soitettiin juuri äsken 15.12.2015 klo 12.40, 3 kertaa soi, kun vastasin pantiin kiinni. Eikö tämmöistä häiritsijää saa kukaan kiinni.


    • Mammuli.

      jotain digiin ja sähköpostiin liittyvää, lopetin puhelun lyhyeen. Riipi, kun saman päivän aikana kaksi kertaa 017-suunnalta soitettiin samasta asiasta ja kaksi kertaa muuten vaan lehtimyyjät... Arghh.

      Ei kun vastaus samantien: "kiitos ei, kaikki liittymäasiat juuri päivitetty"

      • eaewaeawew

        no jumalauta. eipä tartte vastailla sitten..


    • Z_o_Z_99

      Maanantaina soittivat taas ja vastasin. Ja soneran jätkähän siellä yritti sitkeästä kaupata vaikka mitän. Puhelinliittymää, laajakaistaa, langatonta laajakaistaa ym ym.. Kaikista kertoi hyvinkin laajasti, vaikka huomasti kyllä heti, että en ole kiinnostunut. Jostain syystä en vain viitsi lyödä luuria korvaan, vaikka ehkä pitäisi!

    • mikä tää on?

      Mulle soitettiin tästä numerosta tänään. Se pisti kiinni kun vastasin. Vittu jo on hyvä taktiikka, kuitenkin myyvät jotain. Voisivat edes sanoa että mitä ne haluaa. Seuraavan kerran pitää varmaan sanoa että kuka vittu tää on.

      • Henriet

        Tästä samaisesta numerosta 358175607830-siis 15.4.09- soitettiin, ja puhelu suljettiin vastattuani.
        Outuoa. Älkää vastatko.


      • Puhelia

        Joo, puhelua tuli mullekin tuosta numerosta tänään. Kun vastasin niin katkaisivat puhelun heti. On kyllä loistava myyntitaktiikka tuollanen, varmaan kauppa käy kuin rajuilma (v***n pösilöt)


    • kjdglkj

      Äsken soitettiin tuosta numerosta ja juttelin naisen kanssa hetken jostain tarjouksesta. siinä oli jotain lehtienpainatusta ja kalentereista niin ja koirista. oli niin sössöttävä ääni etten kuullut muuta. Ihmettelin samaa että mitä vittuaa??!!

      • EI häiriköinnille!

        Numero 358175607830 on mm. Vantaalla sijaitsevan Call Waves nimisen kansainvälisen yhteyskeskuksen numero.
        Linkki firmaan on tässä: http://www.callwaves.fi/news.php?id=1
        Soittakaa sinne ja valittakaa jollekin johtajalle.


    • Vittuun puhelinmyynt

      Tänään tuli soitto tuosta numerosta. Vastattuani se katkaistiin heti. Olikohan joku kartoitus numeroni toimivuudesta. Alkaako pakkomyyntirumba sitten jälkeenpäin?

    • pu-k

      Tekevät asiakastyytyväisyystutkimuksia, eivät myy mitään, tai ei mulle ainakaan myynyt.

    • JEEEEEII

      Mulle soittivat tänään mutten vastannu, eikä oo sen jälkeen soitellu!

    • Jeeeb

      miullekki tullu viikon sisällä 4 puhelua tuosta numerosta :| en ole vastannut

    • Minimee234

      358175607830 Numerosta tuli tänään soitto. Vastasin ja ei kuulunut mitään. Sulkivat puhelun. Vittu mitä touhua.

    • huhhuh

      Mulle sanoi soittavansa ja tarkistavansa Veikkauksen nettiasiakkaiden tietoja...

    • ihme puuhaa

      Hyvä että vähän tietää mitä on tekeillä! Mulle on myös koitettu kohta 1,5 viikkoa soittaa samaisesta numerosta mut en oo vatannu enkä vastaa...!!!

      • Toimiva konsti

        Kannattaa ladata puhelimeen Fonecta Caller niminen sovellus. Se on maksuton ja sen jälkeen voit laittaa kaikki ei-toivotut numerot estolistalle. Estolistalla oleviin puheluihin puhelin tuuttaa sitten soittajalle aina varattua. :) Eniro-tunnukset tarvitaan. Minulle tätä suositteli Saunalahden asiakaspalvelija, kun vaihdoin operaattoria. Se myös näyttää kuka soittaa, ellei ole salainen numero.


    • Jatkuu edelleen.

      Tänään soitettiin numerosta 358175607830. Vastaaja sanoi että asikaspalvelijamme on koittanut tavoittaa, pieni hetki. Hetken hiljaista, sit sanoi että odota hetki, 23 sekuntia kesti ja sieltä päästä katkaistiin puhelu.

    • jep jep

      Nyt tuosta numerosta soitettiin Nordean eduista..

    • 08OB08

      Yrittivät soittaa, en vastannut. Fonecta Callerin estolistalle meni.

    • Stege78

      Kahtena päivänä AAMUSTA soitelleet, rupeaa jo vituttamaan

    • Ärsyyntynyt

      Minullekin nyt soiteltu viikon ajan tuosta numerosta! Kaksi kertaa vastannut ja molemmilla kerroilla sama "asikaspalvelija on yrittänyt tavoitella"-viesti ja sitten puhelu katkeaa. Järkyttävän hämärää!! Jos jatkuu viikkokausia teen kyllä ilmoituksen jonnekkin (poliisille?) joka selvittäisi asian. Kuulostaa niin joltain huijausyritykseltä, etenkin tuo "veikkauksen asikastiedot"-juttu. Milloinkohan puhelinmyyntipommittelut keksittäisiin tehdä laittomaksi toiminnaksi? Nytkin olen ulkomaille lähdössä, enkä todellakaan kaipaisi häiriöpuheluita.

    • apps1

      Hei siis miten tuo fonecta callerin estolista toimii siis ihan käytännössä? Latasin Nokia Lumialle appsin, mutta ei siinä näy mitään estolistaa? Mitä pitää ihan tarkalleen tehdä?

    • +358175607830

      Usean viikon ajan pommittaneet tästä numerosta, tänään hellyin vastaamaan. Veikkauksen asialla väitti olevansa ja tarkisti yhteystietojen paikkansa pitävyyttä. Täytyy ruveta tekemään asialle jotain, perin omituista toimintaa...

    • marika2

      Hei minulle tuli justiinsa samasta numerosta soitto vastasin mutta ei kuulunut mitään , laitoin siis puhelimenkiinni , ja kerran ennenki on tullut numerosta 045 alkuisesta puhelu joka oli myös joku vastaaja , johon koitin soittaa takaisin, alkoi käymään hermoille sen soittelu nyt estin sen numeron kai tämä nyt sitten on joku uusi numero josta ne koittaa tavoittaa, mutta hämäräksi jäi että kun ei mitään kuulunut puhelimessa, että mikähän mahtoi olla , että ei oo mikään huijaus numero kun vastaan niin tulee yht äkkii 200e lasku kun vastailee.

    • minnnttu

      Tuo numero soittelee edelleenkin. en kerennyt vastaamaan, mutta enpä taiinnut mitään menettää...

      • heitulihei

        Soitti mulle tänään, vastasin, ei kuulunut mitään. siksi guugeloin numeron jos joku tietäs mikä juttu tuo on. :(

        vitun häiriköt


    • minäåäur

      358175607830 soitti just,en vastannut

    • heleveten

      Yup, sieltä soittivat.

    • ratkaisu_

      Laittakaa numero salaiseks ni ei soittele tämmöset spedet. Comprende?

    • siksikatkeilee

      Nämä puhelut jotka katkeaa tai toisessa päässä ei ole ketään tai joku automaattiviesti johtuu siitä että näissä "call centereissä" on rajallinen määrä puhelinmyyjiä tms. ja sitten nämä soittojärjestelmät toimii niin että ne soittaa usempia numeroita aina kerrallaan jotta tehokkuus saadaan paremmaksi eli myyjät ei istu odottamassa että joku vastaa vaan yritetään saada mahdollisimman nopeasti puheluita niille.

      Sitten jos samaan aikaan sattuu vastaamaan enemmän porukkaa puheluihin kuin mitä myyjiä on vapaana niin silloin tulee se automaattinauhoite että asiakaspalvelijamme on koittanut tavoitella, odota tai puhelu katkaistaan jos siellä on jonossa jo useampi puhelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe