Pelasin paffilla pokeria nolimiittiä 10$ pöydässä. Sain kurkoparin isoon sokeapanokseen ja viisi muuta pelaaja maksoi blindin ja minäkin vaan sökötin koska en halunnut muiden pelaajien luovuttavan. Floppiin tuli A, 8, 9. ja päätin sököttää että voittaisin enemmän rahaa. Joku pelaaja korotti 0,50$ ja kaksi pelaaja maksoi sen, minä myös. Seuraava kortti oli 9 ja sökötin taas. Korottaja korotti 2$ johon muut luovutti mutta minä korotin loput merkit. Vastustaja näytti A ja 9 enkä saanut kolmatta kuningasta ja sinne meni taas kelpo potti.
Miten tuollaisista tilanteista voi voittaa. Kun tuntuu että en voita ikinään millään isoilla pareilla. Jos minulla on vaikka ässäpari ja maksan itseni mukaan pottiin niin sitten joku vastustajista saa kahdet parit, suoran tai värin.
Mitä teen väärin? Voisiko joku auttaa minua. Olen pelannut n. kaksi viikkoa ja mielestäni pelaan ihan hyvin mutta se ei näköjään riitä.
internet pokeri on huijausta
4
546
Vastaukset
- sökösökösökö
Tais olla aikamoinen provo... mut aloittelijoille ohjeeks että älkää koskaan sököttäkö hyvillä korteilla....
- pelaa
siinähän näät että nettipokeri on huijausta älä pelaa menetät vaan rahasi.yhdet ja samat jätkät voittaa.jos ne haluavat rahasi pois et voita 3.ässälläkään joku saa suoran. tai jos satut voittamaan seuraavana päivänä varmaan häviät voittamasi summan.se houkuttelee mukaan hyvillä pohja korttiloila.ei kun hyvää kesän odotusta. ÄLÄ PELAA
- kekekeijo
KOROTA!! PELAA AGRRESSIIVISEMMIN!! ÄLÄ PÄÄSTÄ HALVALLA PELAAJIA MUKAAN POTTIIN MUUTEN KÄY JUST NÄIN! MEE OSTAA JOKU POKERIKIRJA JOS HALUUT OPPIA!
"mielestäni pelaan ihan hyvin mutta se ei näköjään riitä. " :D:D Jos siinä potissa oli 5 muuta pelaajaa, sun kuninkailla on enää joku 20-25% mahdollisuus voittaa (75% mahdollisuus, 3/4 hävitä)
Mielummin korotat ennen floppia KK'n vaikka 5x blindin verran ja saat yhden maksajan joka sitten luovuttaa, kun yrität houkutella pelaajia pottiin.
Muutenkin jos väki rereissuilee ja huomaat että ässä on tullut flopilla, mene vittuun siitä potista KK'lla. Opit kyllä varmaan joskus foldaamaan ihan minkä vaan käden, AA'kin on korteista riippuen ihan helposti foldattava käsi (jos pelissä on esim 4 sydäntä, 2 meni all in eikä sulla väriä, heitä helvettiin se AA!)
Jos hait kolmosia, laskeppas siitä että sun mahdollisuus saada trips flopilla on 12.5%. Eli 87.5% jaoista sitä kolmatta kuningasta (saati neljättä ei koskaan tule näkymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778