häpyhuulien leikkaus

piiip.....

Onko kellään täällä kokemusta "liian" isojen sisempien häpyhuulien leikkauksesta? Miten isoja häpyhuulia leikataan, tehdäänkö leikkauksia kosmeettisista syistä vai vain jos ne häiritsevät ja hiertävät? Miten "isoja" häpyhuulia teiltä on pienennetty? Ja oletteko tyytyväiset tulokseen?

8

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkaus..

      Multa leikattiin häpyhuulet alle vko sitten. Syy siihen oli kun ne häiritsi ja turpos välillä..Hinta n. 450€ ja käynti 53€ eli yht noin 500€. Olen erittäin tyytyväinen, mut sattuu kyl aina välillä, ja ensimmäiset kolme pvä ei tule pärjäämään ilman kipulääkkeitä.

      • piip.......

        Miten isoja esim senttimitaltaan teillä on ollut häppärit kun ootte mennyt leikkaukseen? Entäpä miten paljon ne "nipsaisee" niistä, jääkö niitä miten paljon jäljelle vai saako sen ite toivoa miten paljon otetaan? Järkeviä kysymyksiä, eikö? :)


      • mä vain

        Missä kävit leikkauksessa kun noin halvalla pääsit?suomessa?
        luulin et hinnat on jotain 2000 luokkaa..hui. :)


    • larethi

      Kaikkea naiset joutuu kokemaan.. Tällaisesta en ole koskaan kuullutkaan.

      Miten täällainen asia oireilee tai selviää, ihan kuriosteetin kannalta? :p

      • Leikattu

        Voisi sanoa että teidät on ympärileikattu


      • ymmärrä!
        Leikattu kirjoitti:

        Voisi sanoa että teidät on ympärileikattu

        Ilmeisesti vihjaat eräiden kulttuurien naisten ympärileikkaukseen. Et ilmeisesti tiedä mistä siinä on todella kysymys. Tässä puhutaan aivan eri asiasta, ota selvää ennen kuin kirjoitat noin.

        Minulla ei (onneksi) ole noita ongelmia, mutta ymmärrän naisia joilla liian isot kipeytyvät häpyhuulet pahimmillaan estävät harrastuksen (esimerkiksi pyöräily tai ratsastus). Kyllä tässä on kyseessä pahempi tilanne kuin laiskan miehen ympärileikkaus kun ei viitsi pestä kaluaan.


    • Vaivastaan päässyt

      Sain ajan tk:hon lääkärille ja laittoi lähetteen keskussairaalaan. Sieltä sitten gynelle ja gyne antoi tulotarkastus ajan sekä leikkaus päivän. Odotin 3kk tulotarkastukseen ja leikkaukseen. Minulta leikattiin eilen sitten häpyhuulet(pienet) koska olivat todellakin haittona minulla.
      Ei onnistunu farkkuja tms housuja pitämään vain ainostaan löysiähousuja, pyöräily ei onnistunut ollenkaan ja hankasivat pikkuhousuissa melkein verille asti.
      Jouduin käyttämään perusrasvaa siteisiin että kävely onnistuisi.
      Multa leikattiin n.4cm pois ja olen tyytyväinen kyllä tulokseen.
      En ole vielä pystynyt istumaan kunnolla ollenkaan,noin puoli asennossa kylläkin.
      Joko makuullaan tai seisallaan.
      Kipuja ei sinänsä ole ollu pahemmin paitsi ekana päivänä söin buranaa tai panadolia sekä kirvelsi kyllä kun suihkutti, mutta nyt ei enää kirvele ja muutaman tipan vuotaa välillä. Alta viikon päästä tikit ottavat pois minulta jos tarvetta (sulavat kuulemma itsestään pois) on.

      • vaivastaan päässyt

        ja vielä kaikki hoitokulut maksoi vain n.33€, että aika halpa leikkaus oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1886
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1553
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1431
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      173
      1406
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1056
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1010
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      958
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      95
      937
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      896
    Aihe