Taas jäi joka vedolla Hamiltonin taakse ja sama on jatkunut koko alkukauden, paria tuurintynkää lukuunottamatta. Heikin nopeus ei riitä, mileen tulee väkisinkin David Couldhard, ikuinen lupaus.
Miksi Heikki häviää aina tallikaverilleen ???
Koikki Hevalainen
4
594
Vastaukset
- RyysyrannanJooseppi
ja pari tuurintynkää???
- alpomurberger
Eli - eli: "Ei kukaan seppä syntyessään".
Hessu on - nähdäkseni tasavertoinen Kimin kanssa, kunhan saa lisää kokemusta.
Oma ennusteeni kaudelle 2008;
Kimi on maailmanmestari. Kakkosena Heikki Kovalainen. Kolmantena - ei, ei, ei missään tapauksessa Rosberg, vaikka onkin "isänsä" poika.
Kolmossijan formuloissa saavuttaa Kubitsa.
Näin on jyvät.
Hasta La vista.
- suksi luista
Ei se muusta johdu kuin siitä, että Kovalainen on niin paska ja hidas kuski.
- kuin Hammarilla
ei se nyt oo yhtään huonosti Heikiltä tämä kausi alkanut,päin vastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211