Pitäis tehdä 4m3 lattiabetonia hankalaan paikkaan itse betonimyllyllä, paljonko tuohon määrään menis hiekkaa ja betonia? Montako päivää saa mylly pyöriä ennenkuin 4 m3 tekee?
Paljonko säkkejä menee\
11
3253
Vastaukset
- 7 kpl
1000 kg kuivabetonipusseja ja katso mihin asti ne riittää. Yksi mies valaa tuon 5 päivässä.
- päivää?
persettäkö kaivelet?
Otat apumiehen kaveriksi, niin tuon valelee kevyesti päivässä! Mylly pyörimään vaan...
- 6 tunnissa
hyvinkin ton määrän..
- yksin ja
samalla valat.
- sellaset
6 tuntia tos sekoo ja sementtia 1:3. ota jotain 0-8 tai 0-10 mursketta ja sitähän menee suunnilleen se 4m3..
- betonin teko
ok, entäs hieno hiekka, tarviiko betoni sitä?
- viemään
betonin teko kirjoitti:
ok, entäs hieno hiekka, tarviiko betoni sitä?
sinne sepelit ja hiekat ja 100 säkkiä sementtiä niin kyllä valmisbetoniakin tulee perille ja valu on ohi tunnissa.
- Filippis
viemään kirjoitti:
sinne sepelit ja hiekat ja 100 säkkiä sementtiä niin kyllä valmisbetoniakin tulee perille ja valu on ohi tunnissa.
Saareen on paha veneellä valmisbetonia viedä.
Talvella jäätä pitkin sinne sen sijaan pystyy viemään murskeen ja sementtisäkit/suursäkin.
4 m³ betonia yhden miehen toimesta myllyllä pyöritettynä, kärrättynä ja levitettynä on aika tiukka yhden päivän työrupeama. - hommaa tehdä
Filippis kirjoitti:
Saareen on paha veneellä valmisbetonia viedä.
Talvella jäätä pitkin sinne sen sijaan pystyy viemään murskeen ja sementtisäkit/suursäkin.
4 m³ betonia yhden miehen toimesta myllyllä pyöritettynä, kärrättynä ja levitettynä on aika tiukka yhden päivän työrupeama.betonilattiota saareen kun pilariharkot on keksitty.
- tehdä itse
kuutio tolkulla betonia
- mielestä olla
hullun hommaa. kuiteskin kaikki jotka yhtään osaa laskea et paljonko siinä säästää jos valaa ite. ihan vinkkinä et muutaman kymmenen euroa m3 kohti. tollaset 4m3 valaa nätisti käsin muutaman kaverin esim. 2 myllylle 1 kärrää ja 1 hoitaa levittelyt. kanssa. otat sepelin jossa raekoko alkaa 0- nii et tarvi hiekkaa erikseen.. ei tos määräs mene ees 6 tuntiakaan. myllyn tuntitulos on luokkaa 1m3..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703