Paljonko säkkejä menee\

betonin teko

Pitäis tehdä 4m3 lattiabetonia hankalaan paikkaan itse betonimyllyllä, paljonko tuohon määrään menis hiekkaa ja betonia? Montako päivää saa mylly pyöriä ennenkuin 4 m3 tekee?

11

3253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7 kpl

1000 kg kuivabetonipusseja ja katso mihin asti ne riittää. Yksi mies valaa tuon 5 päivässä.

• päivää?

persettäkö kaivelet?
        Otat apumiehen kaveriksi, niin tuon valelee kevyesti päivässä! Mylly pyörimään vaan...

• 6 tunnissa

hyvinkin ton määrän..

• yksin ja

samalla valat.

• sellaset

6 tuntia tos sekoo ja sementtia 1:3. ota jotain 0-8 tai 0-10 mursketta ja sitähän menee suunnilleen se 4m3..

• betonin teko

ok, entäs hieno hiekka, tarviiko betoni sitä?

• viemään
        betonin teko kirjoitti:

ok, entäs hieno hiekka, tarviiko betoni sitä?

sinne sepelit ja hiekat ja 100 säkkiä sementtiä niin kyllä valmisbetoniakin tulee perille ja valu on ohi tunnissa.

• Filippis
        viemään kirjoitti:

sinne sepelit ja hiekat ja 100 säkkiä sementtiä niin kyllä valmisbetoniakin tulee perille ja valu on ohi tunnissa.

Saareen on paha veneellä valmisbetonia viedä.
        Talvella jäätä pitkin sinne sen sijaan pystyy viemään murskeen ja sementtisäkit/suursäkin.

4 m³ betonia yhden miehen toimesta myllyllä pyöritettynä, kärrättynä ja levitettynä on aika tiukka yhden päivän työrupeama.

• hommaa tehdä
        Filippis kirjoitti:

Saareen on paha veneellä valmisbetonia viedä.
        Talvella jäätä pitkin sinne sen sijaan pystyy viemään murskeen ja sementtisäkit/suursäkin.

4 m³ betonia yhden miehen toimesta myllyllä pyöritettynä, kärrättynä ja levitettynä on aika tiukka yhden päivän työrupeama.

betonilattiota saareen kun pilariharkot on keksitty.

• tehdä itse

kuutio tolkulla betonia

• mielestä olla

hullun hommaa. kuiteskin kaikki jotka yhtään osaa laskea et paljonko siinä säästää jos valaa ite. ihan vinkkinä et muutaman kymmenen euroa m3 kohti. tollaset 4m3 valaa nätisti käsin muutaman kaverin esim. 2 myllylle 1 kärrää ja 1 hoitaa levittelyt. kanssa. otat sepelin jossa raekoko alkaa 0- nii et tarvi hiekkaa erikseen.. ei tos määräs mene ees 6 tuntiakaan. myllyn tuntitulos on luokkaa 1m3..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9334
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4529
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1881
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1610
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1361
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1287
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe