Hotelli Peler

malcesine

Onko kellään kokemuksia malcesinessa olevasta hotellista Peler?
hotelli on ainakin aurinkomatkojen "listoilla".

5

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotelli

      Hotel Pelér oli aivan riittävän hyvä. Pelér sijaitsi hyvällä paikalla Malcesinea, ei ollut pitkä matka minnekään.
      Hotellia pyörittää nainen, joka tekee kaikki työt yksin, laittaa aamupalan, pyörittää respaa, siivoaa huoneet jne.
      Huoneiden varustus vaihtelee, joissakin huoneissa oli televisio, toisissa taas ei. Suurimassa osassa huoneista oli kunnon parveke, mutta meidän huoneessa oli vain ranskalainenparveke, mutta ei siinäkään mitään valittamista ollut.
      Suosittelen Pelériä Malcesineen matkustaville.

      • mietityttää..

        niin, eli pieniä juttuja tulee mieleen kun matkaa odottaa.
        Pelerissä käyneille kysymys....mahtaakohan huoneissa olla jääkaappia??
        missään kuvauksissa sitä ei lukenut mielestäni aurinkomatkoilla, eikä hotellin omilla sivuilla. Pärjään ilmankin, mutta olishan se plussaa jos sais juomat kylmään :)


      • pelerissä ollut
        mietityttää.. kirjoitti:

        niin, eli pieniä juttuja tulee mieleen kun matkaa odottaa.
        Pelerissä käyneille kysymys....mahtaakohan huoneissa olla jääkaappia??
        missään kuvauksissa sitä ei lukenut mielestäni aurinkomatkoilla, eikä hotellin omilla sivuilla. Pärjään ilmankin, mutta olishan se plussaa jos sais juomat kylmään :)

        Muiden huoneista en tiedä mutta meidän huoneessa ei ainakaan ollut... ;)
        Mutta kyllä ilmankin pärjäsi.
        Ihan hyvä hotelli. Loistavalla paikalla!!! Menisin itse uudestaan. Ei mikään viiden tähden mutta ihän käypä hotelli.


      • semmosta..
        pelerissä ollut kirjoitti:

        Muiden huoneista en tiedä mutta meidän huoneessa ei ainakaan ollut... ;)
        Mutta kyllä ilmankin pärjäsi.
        Ihan hyvä hotelli. Loistavalla paikalla!!! Menisin itse uudestaan. Ei mikään viiden tähden mutta ihän käypä hotelli.

        Peler oli ihan ok hotelli. Sijainti on aivan loistava!! Huone siisti, kylppäri hiljattain remontoitu ja tosi hyvä kuntoinen. Varustus hieman vaatimaton. Hotellin omassa esitteessä luki että kaikissa huoneissa on tv, hiustenkuivaaja, ilmastointi jne. Aurinkomatkojen käytössä olevat huoneeet on niukemmin varusteltuja ja esim noita edellämainittuja ei kuulu varustukseen. Ilmastointi oli lisämaksusta 6€/pv. Jääkaappeja ei ole huoneissa.
        Buffetaamiainen kuulu hintaan ja oli vaatimattomampi mitä tähän asti olen tavannut. Ihan ok silti, eipä syönyt itseensä ihan tukkoon heti aamusta, mutta mahan sai silti täyteen!
        Hotellina siis ei kehno, mutta en silti menisi uudelleen vaan testaisin jonkun muun!!


    • tyytyväinen asiakas

      Tulimme juuri kaksi viikkoa sitten Gardajärveltä ja asuimme Malcesinenessa kyseisessä hotelissa. Minä kyllä tykkäsin tosi paljon.

      PLUSSAT:
      Pelerillä on yksi asia mikä on suuuuunnaton plussa...ilmastointi mahdollisuus. Lukiessani matkaesitettä, millään muulla hotellilla ei ollut edes lisämaksusta mahdollista ottaa ilmastointia. Se ei ollut kriteeri hotellia valitessani, mutta tuli niiiiin tarpeeseen. Jos menette kesällä Malcesineen niin Peler on kyllä ainoa paikka missä haluaa olla, juuri ilmastoinnin takia. Muuten ei matkasta tule mitään jos ei pääse mihinkään pakoon sitä 40 asteen kuumuutta.
      Aamiainen oli pelkistetty, mutta minä tykkäsin todella paljon ja aina oli vatsa ihan täynnä kun lähdin.
      Sijainti on aivan loistavan mahtava. Todella lyhyt matka kylän kujille, Monte Baldo-vuoren lähtöpisteelle, kauppaan, apteekkiin, raha-automaatille ja linja-autoasemalle. Se on parhaiten sijoitettu hotelli Malcesinessa.
      Parveke järvelle päin ja siihen mahtui loistavasti kaksi henkeä istumaan ja maisemat oli hienot.

      MIINUKSET:
      - Ainoana miinuspuolena voisi toisaalta sanoa myös sijainnin...hotelli on aivan vilkkaasti liikennöinnyn rantatien vieressä ja huoneeseen kuuluu kaikki tööttäykset, kiihdytykset, muut pörinät ja ihmisten äänet. Eli jos olet herkkäuninen niin se hotelli ei ole sinua varten. Minua se ei haitannu vaan nukuin joka yö kuin tukki, koska päivät olivat olleet niin ohjelmaa täynnä, että heti kun pää osui tyynyyn, niin sammahti. Ei siinä paljon melut haitannu
      Huoneet siivotaan päivittäin

      MUUTA:
      asioita, joita jokainen saa päättää itse onko hyvä vai huono asia...meitä nämä asiat eivät haitanneet.
      - Huoneessa ei ole jääkaappia mutta ei sitä kyllä tarvinnut. Myöskään telkkaria ei ollut mutta eihän lomalle menty tv:tä katsomaan.
      - Tyynyt ovat aika latteita ja sänky kova. Luulin sen ensin olevan miinuspuoli mutta loppupeleissä niska tai selkä eivät olleet lainkaan kipeitä.

      Eli sinne vaan...menisin itsekkin uudelleen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2246
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      168
      1854
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      168
      1679
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      19
      1305
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe