Mulle on käynyt hassusti.
Minä, joka olen aina ylenkatsonut isojen ikäerojen suhteita, olen mennyt ihastumaan/rakastumaan itseäni 8 vuotta nuorempaan mieheen.
Mies ihana; hellä, huumorintajuinen, söötti ja seksikäs, kroppa jumalainen *nam, todella fiksu ja aikuismainen. Suurin osa hänen ystäväpiiristään koostuu huomattavasti vanhemista.
Ainoa vain, että näyttää silmissäni niin nuorelta että epäröin vaikka sisältöä rakastan. Muiden mielipiteet tuntuvat merkitsevän minulle tosi paljon. Toinen ystävistäni haukkuu häntä pikkupojaksi, toinen käskee tartua kiinni ja unohtaa ikäasiat.
Hän täyttää tänä vuonna 21, minä 29 :S
Hän haluaa minut, muuttaa kanssani yhteen, perustaa perheen kanssani, mutta en tiedä pääsenkö iästä ylitse.
Vaikka olenkin 28v, olen elänyt melkoisen pumpulissa ja voisin tituulerata itseäni melko "lapelliseksi". En ole ollut naimisissa, en kihloissa, minulla ei ole lapsia. En edes ole harrastanut yhdenillansuhteita koska seksi minusta on yksinkertaisesti vain parempaa kun tunnen kumppanini ja omaan jotakin tunteita häntä kohtaan.
Mitä helvattiä mun pitäisi ajatella tästä tilanteesta ja kuin pitäisi toimia??
Shokkihoitoa
neidille
2
283
Vastaukset
- Laritsa M
Anna tunnelmien kuljettaa.
- palaa..
..vaan. Eihän tuo ole ikäero eikä mikään vielä.
Tietty jos se tosiaan sua häiritsee niin paljon niin sitten tuosta ei tule mitään... T:mies 39
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824