Onko järkeä pitää skypeä koko ajan auki. Anoppi väitti että eräs ystävänsä pitää "itsensä linjoilla" aina kun on kotona..? Vaikka ei siis ole höpöttelemässsä koneen äärellä.Onko tämä joku yleinen käytäntö "skypeläisten" keskuudessa? Voiko viesti-ikkunaan lähettää viestin jollain muullakin tapaa kuin toisesta skype-puhelimesta? Esim. jos tietää vastaanottajan salasanan tms. Tai sitten itse kirjoittaa sinne viestin niin että se näyttää tulleen jostain muualta? Onnistuuko se?
kysymyksiä skypestä
6
1265
Vastaukset
- onko järkeä
Skype on suljettu systeemi eli sitä ei tarkasti mitä se puuhaa. Se ainakin on varmaa, että toimetonta konetta skype pitää välittimenä eli siinä on yksi mahdollisuus esim murtautumiseen. Itse pidän tapana sopia puhumisesta tekstarilla, se kun menee perille vaikka skype ei olisikaan auki
- ..soitellaan....
Skype on auki kun konekin on auki, siinähän se aukeaa samalla kun käynnistän koneen, enpä ole mitään haittaa tai ongelmaa havainnu, ainakin kaikki kontaktit huomaa että olen koneella, minulla on aika paljon kontakteja, ja näyttäisi siltä että kaikilla on skype auki silloin kun konekin.
- Poro1
eihän siihen muuten saa yhteyttä...
Ei voi viestejä laitella kuin toisesta skypestä...
Skypeä voisi verrata kännykkään, onhan sekin aina auki vaikket koko aikaa höpötäkään. Ja miten muuten sinut saisi kännyllä kiinni jos se ei ole päällä? Hmm...
Miksi viestin pitäisi näyttää muualta tulleelta? Jos et halua/voi/jaksa/viitsi puhua skypellä kaverillesi niin sitten on se viesti (chat) mahdollisuus. Helppoa, eikö totta?
:) - mikrotukihenkilö
Koneella skype välittää toisten skypeilijöiden puheluita. Syö siis koneesi resursseja. Jos teet koneellasi jotain, se voi tuntua hitaammalta.
- ..no, joo...
Kuinka monta sekunnintuhannesosaa hitaampi kone on? enpä ole moista huomannut että jotaa haittaisi työskentelyssä jos skype on päällä kokoajan.
- -voihan skype-
..vai oikein mikrotukihenkilö, täyttä kukkua, ei voi olla totta, missähän opiskellut, metsän haltijoiden mikrotuki kursilla näemmä, puutarha tonttu kursilainen selvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388