kumpi?

mska

suzuki dl 1000 vstrom vai honda 1100 st paneuropean.Muuten vaan ajeluun?

15

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itämaan tietäjä

Just siksi :)

• Turo--Inkeri

sopii muuten vaan ajeluun sata kertaa paremmin kuin raskas matkalehmä. Tonninen DL on muutenkin aikamoinen jokapaikanhöylä, ja myös sillä heittää reissua miten paljon vaan haluaa.
      DL1000:sta monipuolisempaa pyörää saa hakea.. no, ehkä tietysti DL650...:)!

• Turo--lnkeri

kun rahat ja uskallus eivät riittäneet isompaan.

Mutta DD-lukko pitää.

• Turo--Inkeri
        Turo--lnkeri kirjoitti:

kun rahat ja uskallus eivät riittäneet isompaan.

Mutta DD-lukko pitää.

vaan siksi, että
        • 20kg kevyempi, runko silti yhtä hyvä (kantavuus suunnilleen sama)
        • pienempi kulutus --> pidempi toimintasäde
        • puhti riittää mainiosti vaikka mihin
        • ei yhtä tarkka läppärunkojen säädöistä kuin tonninen
        • halvemmat vakuutukset.

Ja DD-lukko pitää, senhän me Turo--Inkerit tiedämme!

• Turo--lnkeri
        Turo--Inkeri kirjoitti:

vaan siksi, että
        • 20kg kevyempi, runko silti yhtä hyvä (kantavuus suunnilleen sama)
        • pienempi kulutus --> pidempi toimintasäde
        • puhti riittää mainiosti vaikka mihin
        • ei yhtä tarkka läppärunkojen säädöistä kuin tonninen
        • halvemmat vakuutukset.

Ja DD-lukko pitää, senhän me Turo--Inkerit tiedämme!

Miksi sitä ei voi sanoa suoraan:

Olen köyhä, kaikilla osa-alueilla, pelkuri ja paskannan housuuni päivittäin.

• Turo--Inkeri
        Turo--lnkeri kirjoitti:

Miksi sitä ei voi sanoa suoraan:

Olen köyhä, kaikilla osa-alueilla, pelkuri ja paskannan housuuni päivittäin.

..siihen en osaa muuta kommentoida kuin että ei sinulla hyvin mene. Toivottavasti äiskä jaksaa pestä housujasi, vai onko laitettu vaipat.

Oman elämäsi ressukka taidat olla!!

• pah !

Panoeropa on tussan-nussijoiden pyörä, se on nähty !

• Turo--lnkeri
        Turo--Inkeri kirjoitti:

..siihen en osaa muuta kommentoida kuin että ei sinulla hyvin mene. Toivottavasti äiskä jaksaa pestä housujasi, vai onko laitettu vaipat.

Oman elämäsi ressukka taidat olla!!

..etta te pahvipaat kaytatte minun nimimerkkiani taalla ihan vapaasti !

Eiko teilta loydy muuta, kuin ainainen trollaaminen ?

Pahvia mika pahvia !

Jos olisitte itse kayneet indiassa, niin tietaisitte millaista on olla hyljeksitty yksinainen transuhomo ilman aa ja oo pilkkuja.

• Turo--Inkeri
        Turo--lnkeri kirjoitti:

..etta te pahvipaat kaytatte minun nimimerkkiani taalla ihan vapaasti !

Eiko teilta loydy muuta, kuin ainainen trollaaminen ?

Pahvia mika pahvia !

Jos olisitte itse kayneet indiassa, niin tietaisitte millaista on olla hyljeksitty yksinainen transuhomo ilman aa ja oo pilkkuja.

varmaan ole helppoa olla kopio..

varsinkaan halpa ja huono kopio!!

• Mikki65

Pyörät ovat ihan eri mopomaailmoista. Toinen puhdas matkapyörä ja toinen allroadpyörä. Hintaerotkin melkoiset! Selvitä ensin mihin tarkoitukseen ja minkälaiseen ajoon pyörää haaveilet... muuten vaan ajeluun siis toki Suzuki, mutta näiden pyörien vertailu melko mahdotonta keskenään...

• Turo--Inkeri

että kaveri on katsellut vanhempaa Pan-Europeania (siksi 1100cc) ja uudempaa DL:ää, eli siis siten, että hintaluokka on niissä suunnilleen sama, ja nyt miettii, kumpaan laittaisi rahansa. Silloin sitä joutuu vertailemaan noinkin erilaisia pyöriä.

Kyllä vastaus sekalaiseen ajeluun on edelleen selkeä --> DL.

• Mikki65
        Turo--Inkeri kirjoitti:

että kaveri on katsellut vanhempaa Pan-Europeania (siksi 1100cc) ja uudempaa DL:ää, eli siis siten, että hintaluokka on niissä suunnilleen sama, ja nyt miettii, kumpaan laittaisi rahansa. Silloin sitä joutuu vertailemaan noinkin erilaisia pyöriä.

Kyllä vastaus sekalaiseen ajeluun on edelleen selkeä --> DL.

Itse yritin hetken löytää "aasinsiltaa" näiden kahden mopon välille muuta eipäs se mulle valjennu. Noinhan se tietty on :) Tiedäks muuten, että tuleeko enään tonnista DL maahan ollenkaan? Ei löydy mitään mainintaa 2008 Suzukimallistossa.

• Turo--Inkeri
        Mikki65 kirjoitti:

Itse yritin hetken löytää "aasinsiltaa" näiden kahden mopon välille muuta eipäs se mulle valjennu. Noinhan se tietty on :) Tiedäks muuten, että tuleeko enään tonnista DL maahan ollenkaan? Ei löydy mitään mainintaa 2008 Suzukimallistossa.

eipä taida saada myydä enää uusia EU:ssa, kun eivät täytä Euro3-normia. Yllättävää on, etteivät ole päivittäneet sitä tuohon normiin, ja sama muuten vissiin SV1000:n suhteen.

Ehkäpä Suikalla on jotain uutta sitten tulossa noiden mallien tilalle, ja niiden julkistaminen on viivästynyt. Vaikea uskoa, että noin vain luopuisivat tuosta markkinasegmentistä.

On muuten käsittämätöntä, ettei Suzukilla vieläkään ole FJR-tyylistä matkapyörää Hayabusan tekniikalla ( ehkä vähän vähemmän huipputehoa, lisää alavääntöä). Sadoittain suomalaisia ryntäisi kirkuen tekemään kauppoja, kun tieto tuollaisesta tulisi, se on aivan varma. No, ehkä tämä Suomen markkina ei niin kiinnosta Japanissa saakka...

• Olen Hondamies

Osta CBF1000. Hyvä yleispyörä. Kaikkeen ajeluun.

• sopii

parhaiten kaikenlaiseen ajoon ja toosaakin saa kiitettävästi ainakin norjassa.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe