Olen käynyt parilla lääkärillä korvaoireiden takia ja toinen epäili menierin tautia, mutta toinen ei. Oireet ovat jatkuva humina, kuulon alentuma ja paineen tunne korvassa, jotka vaikuttaisivat Menierille, mutta huimausta ja pahoinvointia ei ole.
Mutta sen olen huomannut, että korvaoireet pahenee, kun on meluisassa paikassa ja taas aivan hiljaisessa tilassa oireet ovat aika lieviä. Onkohan kellään jolla on menier samanlaista kokemusta tai sitten nämä oireet tulee jostain muusta, välikorva jokatapauksessa näyttää terveelle, ei siis ole tulehdusta.
Onkohan Menieriä
1
555
Vastaukset
- Todettu Menieri
Menieriä ei yleensä todeta yhdellä tai kahdellakaan kerralla.Nuo oireet minullakin oli,huimausta ei ollut kuin kerran,se oli kuitenkin raju ja oksennuksen kanssa.Kolmessa vuodessa kuulo alentui paljon,mutta nyt pärjään kuulokojeen kanssa jotenkuten.Toivottavasti sinulla on toinen korva kunnossa.Suolaton tai vähäsuolainen ruokavalio on yksi hoitokeino, mikä ei ole ainakaan haitaksi kenellekään.Minulla ei ole ollut huimausta sen jälkeen.Huimaus on sen taudin pahimpia oireita,on tehty jonkinlaisia kyselyjä potilailta.Lääkäriin vain uudelleen,kyllä se lopulta selviää.Lykkyä tykö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453907Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152942- 322520
- 271831
- 511450
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431411Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 321241
- 511157
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161145