Olen käynyt parilla lääkärillä korvaoireiden takia ja toinen epäili menierin tautia, mutta toinen ei. Oireet ovat jatkuva humina, kuulon alentuma ja paineen tunne korvassa, jotka vaikuttaisivat Menierille, mutta huimausta ja pahoinvointia ei ole.
Mutta sen olen huomannut, että korvaoireet pahenee, kun on meluisassa paikassa ja taas aivan hiljaisessa tilassa oireet ovat aika lieviä. Onkohan kellään jolla on menier samanlaista kokemusta tai sitten nämä oireet tulee jostain muusta, välikorva jokatapauksessa näyttää terveelle, ei siis ole tulehdusta.
Onkohan Menieriä
1
562
Vastaukset
- Todettu Menieri
Menieriä ei yleensä todeta yhdellä tai kahdellakaan kerralla.Nuo oireet minullakin oli,huimausta ei ollut kuin kerran,se oli kuitenkin raju ja oksennuksen kanssa.Kolmessa vuodessa kuulo alentui paljon,mutta nyt pärjään kuulokojeen kanssa jotenkuten.Toivottavasti sinulla on toinen korva kunnossa.Suolaton tai vähäsuolainen ruokavalio on yksi hoitokeino, mikä ei ole ainakaan haitaksi kenellekään.Minulla ei ole ollut huimausta sen jälkeen.Huimaus on sen taudin pahimpia oireita,on tehty jonkinlaisia kyselyjä potilailta.Lääkäriin vain uudelleen,kyllä se lopulta selviää.Lykkyä tykö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434