Olen käynyt parilla lääkärillä korvaoireiden takia ja toinen epäili menierin tautia, mutta toinen ei. Oireet ovat jatkuva humina, kuulon alentuma ja paineen tunne korvassa, jotka vaikuttaisivat Menierille, mutta huimausta ja pahoinvointia ei ole.
Mutta sen olen huomannut, että korvaoireet pahenee, kun on meluisassa paikassa ja taas aivan hiljaisessa tilassa oireet ovat aika lieviä. Onkohan kellään jolla on menier samanlaista kokemusta tai sitten nämä oireet tulee jostain muusta, välikorva jokatapauksessa näyttää terveelle, ei siis ole tulehdusta.
Onkohan Menieriä
1
496
Vastaukset
- Todettu Menieri
Menieriä ei yleensä todeta yhdellä tai kahdellakaan kerralla.Nuo oireet minullakin oli,huimausta ei ollut kuin kerran,se oli kuitenkin raju ja oksennuksen kanssa.Kolmessa vuodessa kuulo alentui paljon,mutta nyt pärjään kuulokojeen kanssa jotenkuten.Toivottavasti sinulla on toinen korva kunnossa.Suolaton tai vähäsuolainen ruokavalio on yksi hoitokeino, mikä ei ole ainakaan haitaksi kenellekään.Minulla ei ole ollut huimausta sen jälkeen.Huimaus on sen taudin pahimpia oireita,on tehty jonkinlaisia kyselyjä potilailta.Lääkäriin vain uudelleen,kyllä se lopulta selviää.Lykkyä tykö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017583
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075698- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542879
- 522789
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102394Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561996