Mitenköhän toimii nuo bluetooth soittimet? Onko hyvät kuuluvuudet puhelinyhteyksissä (tarvitseeko huuta, kun puhuu jonkun kanssa)? Erityisesti kiinnostaa tuo jvc:n kd-bt1.
Bluetooth
2
361
Vastaukset
- pinohiiri
Mulla on tollanen pioneer deh-p85bt ja sanottakoon että se bluetooth toimii tai ei. Soitin on hyvä ja kuuluu puheet ihan selkeesti sillon ku toimii mutta mulla kun kävi puhelin huollossa (nokia n73) ja olivat samalla päivittäneet sitä niin nyt en oo saanut oikeen toimimaan sen jälkeen sitä. En millään saa sitä automaattista yhdistystä toimimaan se täytyy joka kerta hakea yhteys puhelimella. Soitin on yleensä aivan huippu, ja sanoisin sulle että älä osta jvc.tä! Pioneeri on paljon parempi! Mulla ainaki tietääkseni ihan puhelimessa se vika eikä soittimessa... Mutta muut kertokoon lisää kokemuksistaan :) Ps. ite en enää osta jvc.tä
- €€€
Bluetooth toimii täysin moitteettomasti ja ääni kuulu tosi hyvin itelle ja kaverille. mukana tulee hyvä mikki jonka saa kiinnitettyy kätevästi aurinkolippaan mukana tulevalla kiinnikkeellä. ja automaattinen yhteys toimii kans, ei tarvi ku pitää puhelimen bt päällä, istuu autoon ja käynnistää nii se on siinä! Joo ja mä suosittelen kans pioneeria, sen on oikeastaan ainut oikee autosoitin-merkki, muut on vaan halpoja paskoja jotka yrittää myydä itteään jollai usb-liitännöil tai 55w tehoilla, kysyn vaan että mitä niil tekee jos soitto pätkii koko ajan vähä kuoppasemmalla tiellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251