Eli tahtoisin kuulla kokemuksia Rayongista ja siitä millaiset ilmat on ollut marraskuulla, tuleeko vettä? Millaiset ostosmahdollisuudet ja onko mitään tekemistä rannalla makoilun lisäksi..?Tarkoitus olisi mennä pariksi viikoksi rentoutumaan:)Kiitos asiallisista vastauksista!
Rayong
3
626
Vastaukset
- selväksi
mitä lomaltasi odotat..
Jos haluat mennä rentoutumaan niin mene Rayongille.
Jos haluat ostella niin mene Bangkokiin, Pahvi...
On muuten tasan asiallinen vastaus tyhmään kysymykseen. - ei hyötyä
Miksi pitää vastata noin ilkeästi,ihmettelen!Rajoittuneelta tyypiltä kuullostaa,eikö matkailu ole kaikkien ilo,miksi nähdä vaivaa vastata tyhmästi,asiallisia vastauksia toivottiin eikä tuo kertonut ainakaan mitään.Itse en ole tuolla käynyt muualla kylläkin.
- Rayongia
Itse olen menossa jouluksi Rayongin alueelle, ja olen huomannut että alue on sen verran iso ja siellä on erilaisia kohteita, ettei voi sanoa vain esim. että Rayongissa on hyvät ostosmahdollisuudet.
Sen verran mitä olen netistä etsiskellyt niin esim. Aurinkomatkojen käyttämän Novotel -hotellin lähistöllä ei ole oikeastaan mitään. Sitten taas Ban Phe (mistä lähtee Koh Sametin lautat) on jo vilkkaampi paikka, ja ilmeisesti kuuluu Rayongin alueeseen.
Eli, laitas tarkempaa tietoa mihin kohteeseen/hotelliin olet menossa niin varmasti saat tarkempia vastauksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251