10 tärkeintä asiaa elämässäsi

Innu82

Elips mitkä 10 asiaa on tärkeintä elämässäsi??

Mulle on:
1. kaverit (kaikki ne enemmän tai vähemmät "kaksmieliset" :))
2. musiikki
3. teatteri sekä leffat
4. matkustelu
5. Tampere & Saarijärvi & Oulu
6. kirjoittaminen (ja kaikki siihen liittyvät asiat)
7. jutteleminen, biletys, sekoilu, mietiskely
8. harrastukset
9. ammattiin opiskelu ja ammatin saaminen
10. perhe

11

904

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärkeimmät

siinä kolme tärkeintä asiaa.Kun on terve ja raha-asiat on kunnossa ja seksi toimii niin kaikki on hyvin

• Nainen¤¤

Taitaapi olla tämä topiikki vähän väärässä kohdassa!!! Miten tää liittyy bailuihin!!?? Ei mitenkään!!

• innu82

Sori, jos sattu tuleen väärään paikkaan, mut lukihan tuol mun tekstissä että biletys niin et eiks se satu tarkottaan samaa ku bailaus, häh??!! Revippä siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Minkä sille voi jos sattuu tulee mogia, häh??

• Nainen¤¤
        innu82 kirjoitti:

Sori, jos sattu tuleen väärään paikkaan, mut lukihan tuol mun tekstissä että biletys niin et eiks se satu tarkottaan samaa ku bailaus, häh??!! Revippä siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Minkä sille voi jos sattuu tulee mogia, häh??

Khöm, bailut-otsikko ehkäpä enemmän tarkoittaa keskustelua bailuista eikä jostain tärkeimmistä asioista elämässä... Mutta hei, ei nyt sentään tästä kannata ottaa noin paljon itteensä!!! Se on kyllä kumma, ku täällä huomauttaa jostain, niin aina toinen hermostuu siitä... relax.. ;)

• Innu82
        Nainen¤¤ kirjoitti:

Khöm, bailut-otsikko ehkäpä enemmän tarkoittaa keskustelua bailuista eikä jostain tärkeimmistä asioista elämässä... Mutta hei, ei nyt sentään tästä kannata ottaa noin paljon itteensä!!! Se on kyllä kumma, ku täällä huomauttaa jostain, niin aina toinen hermostuu siitä... relax.. ;)

No en ottanu itteeni vaik siltä saatto vaikuttaa! mä oon ihan rela kyllä ja mulla riittää kyl huumoria (kaikilla sitä ei oo niin ku oot ehkä joistaki huomannu). Yleensä mä oon täällä (tai missä vaan se joka huomauttaa ja sitten mulle tullaan siitä jotain pottuileen ym.. eli mä yritän kyl olla ihan rela vaik joku tulis mulle sanoon mitä mun mielipiteistä.
        Tai sit jotkut ei ymmärrä mitä tarkotan ja ne tulee heittään jotain ihmejuttuu ja sit alkaa selittely ym.. Q ei mee kaikilla jakeluun (en nyt tarkota sua vaan ihan muita)..
        Mut hei annetaan kaikkien kukkien kukkia ja annetaan kaikkien olla sitä mitä on!!!
        Ihmisten pitäs relata enemmän ja ajatella positiivisesti, eix je?

• hmmmm
        Innu82 kirjoitti:

No en ottanu itteeni vaik siltä saatto vaikuttaa! mä oon ihan rela kyllä ja mulla riittää kyl huumoria (kaikilla sitä ei oo niin ku oot ehkä joistaki huomannu). Yleensä mä oon täällä (tai missä vaan se joka huomauttaa ja sitten mulle tullaan siitä jotain pottuileen ym.. eli mä yritän kyl olla ihan rela vaik joku tulis mulle sanoon mitä mun mielipiteistä.
        Tai sit jotkut ei ymmärrä mitä tarkotan ja ne tulee heittään jotain ihmejuttuu ja sit alkaa selittely ym.. Q ei mee kaikilla jakeluun (en nyt tarkota sua vaan ihan muita)..
        Mut hei annetaan kaikkien kukkien kukkia ja annetaan kaikkien olla sitä mitä on!!!
        Ihmisten pitäs relata enemmän ja ajatella positiivisesti, eix je?

et tosissaan väitä et oot vm.-82?

• Innu82
        hmmmm kirjoitti:

et tosissaan väitä et oot vm.-82?

Miksi en muka vois olla syntyny vuonna 82, selittäppä se??? Ja mä todella oon 21vee ettei siitä kannata alkaa väitteleen mun kanssa kun et tunne mua etkä tiiä kuka oon ym..

• Jussi

1. Naiset
      2. Viina
      3. Raha
      4. Nopeet autot
      5. Naiset nopeissa autoissa
      6. Naiset päissään nopeissa autoissa
      7. Varakkaat naiset päissään nopeissa autoissa
      8. Terveys? :)

• Idwe

Frendit, perhe, Musiikki, jalkapallo, no ööh...

• tigerrr ;)

1.Terveys
        2.Rakkaus
        3.Oma kulta
        4.Lapset
        5.Perhe
        6.Frendit
        7.Musiikki
        8.Seksi
        9.Toiminta :)
        10.Raha

Tuskinpa on järjestyksessä,mutta siinä on nyt joku lista enywey :)..

• KillMeImHere

Top 10 Ei niin mitenkää järjestykses..
      1.Kauniit hippitytöt
      2.Essot
      3.Piri
      4.Pilvi (kukka ja lehti,ei lätkä)
      5.Kaverit,ne hörhöt..
      6.Bilettäminen
      7.Runescape :P
      8.Elokuvat
      9.Kirjat
      10.Keskiolut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      347
      4401
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2478
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2096
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      144
      1626
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1167
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      43
      1150
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      32
      1106
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1041
    9. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      338
      978
    Aihe