loving you

Heartbreaking even

meiän koulussa on yks tosi nätti tyttö josta mä pidän mutta mä vaan oon varmaankin liian ujo menemään juttelee sen kanssa kun sit jos se ei vaikka pidäkkään musta. Se piristää mun päivää ainakun mä nään sen kyllä se muakin on vähän katellu mutta mä käännän katsetta ja sit ku se ei kato tai nään sen kävelemässä käytävillä niin mun on vaikea saada katsetta irti siitä no tässä vaiheessa ois varmaan aika kysyä neuvoa ujouden voittamiseen et voisin mennä puhuu sille. "My hearts breaking even, there´s no use we even try
Hey I´cried, yeah I lied, hell I almost died Don´t got a reason, let´s just fold the cards and say good-bye It´s all right, just two hearts breaking even tonight.

2

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaG

Voikun voisinkin luvata, että tyttö tykkää susta, mutta kun en voi. Mutta keksi ihan mitä vaan, jotta voit mennä jutteleen sille. Aiheella ei oo väliä, eikä haittaa ees jos ei se tykkäiskään susta, koska tavallisista aiheista voi puhuu kenen kanssa tahansa.
      Mahdollisuudet ovat kumminkin a)tyttö tajuaa et sä tykkäät siitä ja on iki-onnellinen :) b)tyttö huomaa, et tykkäät siitä, mutta se ei susta (paitsi kaverina, joka sekin hyvä). Jälkimmäinen on toki valitettava vaihtoehto sun kannalta, mut tuskin tämä tyttö siitä pahastuu, et yritit. Ite ainakin tunnen itteni erittäin imarrelluksi jos joku tunnustaa tykkäävänsä musta, vaikka mä en niin pitäisikään ko. tyypistä. Eikä mulla tulis mieleenkään nauraa, kertoilla juttua vitsinä kavereille tai mitään muuta tyhmää tai noloa...tarkotus oli siis sanoa, et alota ihan rauhallisesti tunnustellen (ei kirjaimellisesti xD) ja etene siitä kahville pyytämiseen!

• mä...

Meet vaan rohkeesti juttelemaan sille tai lähetät viestin vaikka! Mä tyttönä ainaki tykkäisin jos joku tekis näin! Ihan hyvin se voi tykätä susta, mut ei vaan uskalla tehä mitää. Tai sit ei, mut et sä siinä mitään hävii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe