RAKKAUS SATUTTAA

ymmärrän nyt

Yhden intohimoisen yön vietimme yhdessä n. 4 kuukautta sitten.
Se yksi yö riitti - rakastuin häneen.

Sen yön jälkeen emme pitäneet mitään yhteyttä. Hän rupesi seurustelemaan..

Sattumalta tapasimme ja hän kertoi häpeävänsä. Sanoin, että kaikki on kunnossa, vaikka ei ole.
Ikävöin häntä. Haluaisin vain hukkua halaukseen, tuntea ne huulet huuliani vasten, paljaan vartalonsa ihoani vasten..

Tajuan sanonnan, että rakkaus satuttaa.
Minua ahdistaa aina, kun ajattelen häntä.
En ole koskaan halunnut ketään näin paljon!
Hän seurustelee, enkä viitsi mennä väliin, en halua rikkoa parisuhdetta - sitä en haluaisi itsellenikään tehtävän.

"Minä haluan sinua,
Haluan vihata sinua."

Miten pääsen yli?
Pitääkö vaan odottaa?
Onko vastaavanlaisia kokemuksia?

3

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykeygirl

vaikka tiedän, että tuntuu nyt niin pahalta, niin kyllä se ajan kanssa menee ohi! samanlaisesti kävi mullakin..jätkä otti toisen tytön, mutta päätin tehdä asialle jtn, koska rakastin sitä jätkää niin suuresti.

Nyt jätkä on eronnut toisesta tytöstä ja tapailen kyseistä jätkää..

voimia suuresti!

p.s. itse aloin kirjoittaa omasta elämästä kirjaa ja sain samalla purettua kaikki tunteeni paperille, se helpotti paljon.. SUOSITTELEN.

• toista aina saa

vaikka miten tahtoisi. Ei just sitä tiettyä. Olen mäkin kahdesti elämässäni tehnyt jätkälle ehdotuksen, molemmissa tullut torjutuksi, enpä tee enää. Ei aina voi tehdä asioille jotain...

Oli mullakin yhden illan suhde ja yritin kääntää sen enemmäksi, eipä onnannut. Ja näin jälkeen päin ajateltuna hyvä niin tällä kertaa. Koska se olisi mun puolelta ollut enemmän sopeutumista ko ihmiseen kuin ihastumista tai rakkautta. Koska alussa en yhtään tykännyt ajatuksesta olla sen kanssa, tavallaan vaan totuttauduin sitten ajan kuluessa enemmän ajatukseen koska ei tullut vuoteen ketään muutakaan kiinnostunutta vastaan.

Mutta monet muut sopivammat jätkät on menneet käsistä vaikka olisin kaikkeni yrittänyt. Ja se kaikkein paras mennyt koska olin sokea sen ihailulle...

• aloittaja
        toista aina saa kirjoitti:

vaikka miten tahtoisi. Ei just sitä tiettyä. Olen mäkin kahdesti elämässäni tehnyt jätkälle ehdotuksen, molemmissa tullut torjutuksi, enpä tee enää. Ei aina voi tehdä asioille jotain...

Oli mullakin yhden illan suhde ja yritin kääntää sen enemmäksi, eipä onnannut. Ja näin jälkeen päin ajateltuna hyvä niin tällä kertaa. Koska se olisi mun puolelta ollut enemmän sopeutumista ko ihmiseen kuin ihastumista tai rakkautta. Koska alussa en yhtään tykännyt ajatuksesta olla sen kanssa, tavallaan vaan totuttauduin sitten ajan kuluessa enemmän ajatukseen koska ei tullut vuoteen ketään muutakaan kiinnostunutta vastaan.

Mutta monet muut sopivammat jätkät on menneet käsistä vaikka olisin kaikkeni yrittänyt. Ja se kaikkein paras mennyt koska olin sokea sen ihailulle...

Kai sitä pitää vaan odottaa, josko heidän suhteensa sattuis ajautumaan karikolle ja samalla koittaa unohtaa, jos ei sattuiskaan ajautumaan..

Kuitenkin ovat vielä nuoria molemmat ja harvoin teinisuhteet kestävät. :P Molemmat kuitenkin kovin räiskyviä persoonia ym..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe