virus

Marianne

Moro!
Oon ihan pihalla kuinka poistan kyseiset virukset koneeltani:C:WINDOWSSYSTEMdeinstallprogress3.0ll Virustartunta: is a security risk or a "backdoor" program
C:WINDOWSSYSTEMdeinsta3.0ll Virustartunta: is a security risk or a "backdoor" program
C:WINDOWSSYSTEMdeinstallman3.0xe Virustartunta: is a security risk or a "backdoor" program
Mulla on aurian vahtipalvelu ja oon yrittänyt ottaa selvää sieltä sivuilta kuinka se tapahtuu mut kun ei mee jakeluun niin ei mee....Varmaan on sit viimeinen keino jos täältä ei tuu apua soittaa auriaan helpdeskiin mut kun se on niin perhanan kallista ettei viittis 1€ minuutti siihen uhrata... et revi siit sit huumorii.
Mahtaako kukaan saada selkoa täst söpötyksestä ja auttaa neitoa hädässä? Kiitos ;o)

4

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä
      • Mullakin!

Mullakin oli koneessa noi aivan samat bdeinstall. hommelit. F-secure ei niitä pystynyt poistamaan, ilmoitti vaan että:" Kohdetta ei pysty poistamaan.Kohde on arkistossa" F-secure uudelleen nimesi ne. No, mulle se ei riittänyt, joten mä kokeilin tota Housecall-scanneria: Ei löytänyt koneelta mitään! Joten mulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin poistaa tartunnat itse. Onneksi kaikki kolme olivat samassa kansiossa ja kohteessa, joten tervemenoa! Poistin siis yhden ainoan kuvakkeen kansiosta ja ei vaikuttanut koneeseeni mitenkään. Nyt on kaikki taas hyvin:) Toivottavasti säkin saat noi tartunnat poistettua;)

• Marianne
        Mullakin! kirjoitti:

Mullakin oli koneessa noi aivan samat bdeinstall. hommelit. F-secure ei niitä pystynyt poistamaan, ilmoitti vaan että:" Kohdetta ei pysty poistamaan.Kohde on arkistossa" F-secure uudelleen nimesi ne. No, mulle se ei riittänyt, joten mä kokeilin tota Housecall-scanneria: Ei löytänyt koneelta mitään! Joten mulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin poistaa tartunnat itse. Onneksi kaikki kolme olivat samassa kansiossa ja kohteessa, joten tervemenoa! Poistin siis yhden ainoan kuvakkeen kansiosta ja ei vaikuttanut koneeseeni mitenkään. Nyt on kaikki taas hyvin:) Toivottavasti säkin saat noi tartunnat poistettua;)

Mä scannasin sil Housecall ja se kans ilmoitti mulle että virusta ei oo.
        Mulle ei oo tullut tollaisia ilmoituksia F-securesta kuin sulle. Se ei oikeastaan ilmoita muuta että koneessa on 3 virusta, mutta ei siinä ilmoiteta et ne olisi uudelleen nimetty. Uskallanko mä silti poistaa ne kohteet vaikka ne ei olisikaan uudestaan nimetty?

• Marianne

HuiHai sinne meni virus....heitin surutta roskikseen vaan ja kone toimii....toivottavasti ;o)
      En tiedä oliko ne kohteet tärkeitäkin mut sinne meni....goodbye...harmitti siihen malliin et vippasin menee vaan. Kiitti kovasti teille vinkeistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe