Kouluterveydenhoitajalla, novelli

Meijuvaan

-Meiju sä voit tulla nyt!
Laitoin lukemani tenttikirjan takaisin reppuun ja kävelin haluttomasti sisään. Terkkarilla käynti eiollut mitenkään mun mielipuuhia, saati sitten tämä käynti josta kaverit olivat "ystävällisesti" tienneet kertoa useitakin asioita etukäteen. Terkkarimme Eeva katseli minua pöytänsä takaa. Sillä oli tapansa mukaan hiukset tehokkaan oloisella ponnarilla ja päällään ärsyttävän trendikäs harmaa tiukka neule jota säesti pitkä kapea hame.
-Sulla on vissiin kaikki asiat kunnossa? Ei rakkaushuolia eikä kotihuolia eikä muutakaan onnetonta?
-Joo...
-No ei sitten muuta kuin aloitetaan. Otetaan ensin paino ja pituus ja sitten katsotaan muuta. Riisu ensin vaikka vaatetta vähemmäksi, rintsikat ja pikkuhousut voit jättää päälle. Miten, joko sinulla on kuukautiset säännölliset?
-On ne joo... Sillain muutaman päivän tarkkuudella.
-No hyvä, niin ne pitäskin jo sun iässä olla. Pituus 155 ja paino 46, pikkuinen ja sipponen tyttö olet. Mutta meitä on niin monen kokosia. Istutko nyt siinä niin mitataan verenpaine... Ja nyt katso tänne niin vilkasen vähän sinun silmiin... Ja suuhun... hyvä. Tällä käynnillähän meillä on tämä rintojen tutkimisen opastus ja sitten jutellaan vähän gynekologikäynneistä. Säähän et ookkaan vielä käynyt gynekologilla,vai? Onko sulla ollut yhdyntöjä?
-Ei...En.
-No niin justiinsa. Ota nyt rintsikatkin pois ja käy siihen tutkimuspöydälle makaamaan,toinen käsi niskan takana niin minä vähän tutkin nuita sinun rintoja.
Tutkimuspöydän paperi rypistyi ja rahisi allani kun vääntäydyin selälleni. Suljin silmäni nolostellen alastomuuttani ja nännejäni jotka tulivat hiukan esiin huoneen viileyden takia. Eeva silitteli ensin tisujani kuin kyhmyjä ja patteja etsien, sitten paineli niitä varovasti rintakehääni vasten. Sitten hän nipisteli nännejäni joka sai minut kirahtamaan kivusta.
-Joo tämä tuntuu vähän hankalalta mutta täytyy tarkistaa ettei nisästä tule mitään eritteitä. Nyt voit nousta istumaan siihen pöydän reunalle hetkeksi niin minä kurkkaan pikkusen sinne pöksyihinkin.
Istuin pöydän reunalla ja puristin jalkoja niin tiukasti yhteenkuin saatoin. Eeva tarttui pikkareitteni yläreunaan, veti sen irti ihosta ja katseli housujen sisään.
-Sulla näyttää kehitys olevan hyvässä vaiheessa, jutellaanpa vähän siitä gynekologilla käynnistäkin, se alkaa sinun iässä olla niin sanotusti jokavuotinen velvollisuus. Ota nyt pikkuhousut pois ja siirry tänne pöydän päätyyn.
Nieleksin ja tottelin. Kyyhötin onnettomana tutkimuspöydän päädyssä ja katselin kun Eeva työnsi siirrettävän lampun pöydän päätyyn ja taitteli teräksiset jalkatuet pöydän alta esiin. Eeva tarttui nilkkoihini ja ohjasi jalkani tuille. Pistin silmät häpeästä helakanpunaisena kiinni ja kuulin miten Eeva veti käteensä lateksisormikkaita. Kohta tunsin miten hän laittoi kätensä mahdollisimman yhteenpuristettujen reisieni väliin ja työnsi niitä varovaisesti erilleen.
-Ei tätä tarvi jännittää ollenkaan, tämä on meille naisille sellainen juttu joka on vaan läpi käytävä.
Tunsin miten Eeva levitti sormillaan pimppini huulia ja tunsin viileän ilman klitoriksellani kun hän katseli sitä. Hän nyhjäisi hieman etusormellaan pissareiän suuta ja raotti vielä emättimenkin aukkoa ja katseli sinne hetken. Sitten Eeva veti kätensä pois.
-Teen nyt sulle sisätutkimuksen, yritä olla vaan ihan rentona ja levittää jalkoja vähän enemmän.
Eeva kohdisti lamppua enemmän pimppiäni kohti. Kiemurtelin pelosta ja tuista huolimatta polveni olivat alkaneet täristä. Eeva huomasi sen ja hymyili vähän itsekseen. Hän otti korista purkin jotain voidetta ja pursotti sitä sormiinsa. Suljin taas silmäni ja tunsin miten sormet taas levittivät pimppini huulet ja toiset sivelivät voidetta joka puolelle. Kiemurtelin vähän sillä voide oli kylmää.
-Nyt sitten ihan paikallaan kun mä laitan tämän tähystimen paikoilleen. Tämä voi pikkuisen nipistää kun sä et ole ollut vielä yhdynnässä mutta ei pitäisi ottaa mitenkään erityisen kipeetä. Eeva asetti kylmän ja kovan, pitkulaisen instrumentin pimppiäni vasten ja työnsi sitä hitaasti syvemmälle, pysähtyen aina välillä. Se tuntui vähän uhkaavalle mutta ei käynyt kipeää, jahelpottuneena vetäisin henkeä. Eeva kumartui lähemmäs ja katseli sisälleni käännellen metallista puikkoa pimpissäni.
-Just noin, hyvä, tämä on kohta ohi. Eeva veti tähystimen pois ja raotti toisella kädellään taas pimppiäni ja työnsi etu- ja keskisormensa sinne sisälle. Vinkaisin sillä kovat sormet ottivat jo kipeää mutta Eeva nousi seisomaan jalkojeni välissä ja painoi sormiaan syvemmälle painellen minua toisella kädellään vatsan päältä.
-Hyvä tyttö, kaikki tuntuu olevan ihan hyvin. Nyt vielä vähän aikaa ihan rentona niin sitten kaikki on ohi. Eeva veti sormensa ulos ja otti vielä voidetuubin.
-Koitan vielä noita synnyttimmiä peräaukonkin kautta. Voit olla siinä samassa asennossa.
Eeva raotti pakaroitani käsillään ja hieroi etusormellaan voidetta pyllynreikäni ympärille. En voinut olla läähkäisemättä hämmennyksestä ja epätoivosta mutta Eeva piteli kädellään pakaroitani varmasti erillään ja työnsi sormensa hellästi pyllyyni. Hän liikutteli sormeaan edestakaisin ja tunnusteli pyllyäni sisältäpäin. Sitten hän vetäytyi hiukan taaksepäin ja työnsi kaksi sormea sisään. Edestakainen liike jatkui ja luulin kauhuissani että minultahan tulee pian kakka. Mutta viimein se päättyi ja Eeva pyyhki pimppini ja pyllyni kosteuspyyhkeellä jotta voide lähtisi pois. Sainhan sitten nousta pöydältäkin, vähän kalpeana ja tärisevänä. Eeva veti minulle pikkarit jalkaan ja katseli kun pukeuduin. Ensi vuonna taas nähtäisiin, kun lukiovuosi ehtisi siihen vaiheeseen.

16

47329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mie-

      Ei kai noi terkkarit joskus oikeestikin tee tommosta tutkimusta...?

      • Meijuvaan

        ckjh


      • Minä

        Terkkarilla ei oo oikeutta eikä pätevyyttä tehä kunnon sisätutkimuksia! Kyllä se voi sitä vehettä kattoa, mutta ei sen paremmin tutkia sitä.


      • Yks tyyppi vaan
        Minä kirjoitti:

        Terkkarilla ei oo oikeutta eikä pätevyyttä tehä kunnon sisätutkimuksia! Kyllä se voi sitä vehettä kattoa, mutta ei sen paremmin tutkia sitä.

        niillä terveydenhoitajilla on tutkia rinnat? Mä en suostu siihen. Onks siihen ihan pakko mennä, ysillä?! Mä oon nyt ysillä...Toivottavasti se ei tuu meijän yläasteella.


      • lähihoitaja opiskelija.
        Yks tyyppi vaan kirjoitti:

        niillä terveydenhoitajilla on tutkia rinnat? Mä en suostu siihen. Onks siihen ihan pakko mennä, ysillä?! Mä oon nyt ysillä...Toivottavasti se ei tuu meijän yläasteella.

        Onko kokemuksia toimenpiteestä?.


      • Meijuvaan
        Yks tyyppi vaan kirjoitti:

        niillä terveydenhoitajilla on tutkia rinnat? Mä en suostu siihen. Onks siihen ihan pakko mennä, ysillä?! Mä oon nyt ysillä...Toivottavasti se ei tuu meijän yläasteella.

        Että löytyy ylimääräiset patit sun muut ajoissa. Se on tärkeää sillä rintasyöpä on yleistä.


      • Meijuvaan
        Minä kirjoitti:

        Terkkarilla ei oo oikeutta eikä pätevyyttä tehä kunnon sisätutkimuksia! Kyllä se voi sitä vehettä kattoa, mutta ei sen paremmin tutkia sitä.

        mielikuvitusta kehiin.


      • emma
        Yks tyyppi vaan kirjoitti:

        niillä terveydenhoitajilla on tutkia rinnat? Mä en suostu siihen. Onks siihen ihan pakko mennä, ysillä?! Mä oon nyt ysillä...Toivottavasti se ei tuu meijän yläasteella.

        mää oon lukiossa eikä meidän yläasteella rintoja tutkittu. riippuu kai vähän koulusta


      • min
        Meijuvaan kirjoitti:

        ckjh

        no ei mulla ainakaan tutkittu, rintoja siis.. eikä kyllä ollu puhetta gynestäkään. että se siitä sitten...


      • Ensivuonna hoitsuksi opiske...
        emma kirjoitti:

        mää oon lukiossa eikä meidän yläasteella rintoja tutkittu. riippuu kai vähän koulusta

        Mikä toimenpide on tuseraaminen?,voitteko kertoa.


    • kostunut

      Hyvä Meijuvaan!! Novellisi oli loistava; hyvin kirjoitettu, ei törkeitä sanoja, todentuntuinen ja kiihottava... Yhden ainoan parannuksen olisin tehnyt: terkkari olisi voinut olla mies ;D Toivottavasti kirjoitat lisää vastaavanlaisia novelleja!!

    • poika.mies

      tekisitkö ihmeessä jatko osia?se oli tosi kiihottava

      • ymmärrä

        Siis mitä kiihottavaa tossa jutussa oli???????????


      • Aha
        ymmärrä kirjoitti:

        Siis mitä kiihottavaa tossa jutussa oli???????????

        Jaa, ei meidän koulul ainakaa tutkittu yhtään mitään. Ei katsottu edes housuihin, eikä rintojen tutkimista opetettu, ellei itse sanonut, että näytä. Onko jossakin oikeasti kouluterkkaril gynetutkimus?


      • *MÄ*
        ymmärrä kirjoitti:

        Siis mitä kiihottavaa tossa jutussa oli???????????

        Yhdyn mielipiteeseesi.Ei tossa oo mitään kiihottavaa.


      • juh
        *MÄ* kirjoitti:

        Yhdyn mielipiteeseesi.Ei tossa oo mitään kiihottavaa.

        kiihottavaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe