Hei! Olen jo kohta kolmikymppinen nainen ja syönyt viime kesään asti useamman vuoden minulet nimisiä ehkäisypillereitä. Sitten jouduttiin ne toimituskatkon takia vaihtamaan eri merkkiin ja viime heinäkuustä asti olen syönyt yasminellea. Otan viimeisen pillerin maanantai iltana ja alan vuotamaan perjantaina tai lauantaina. Nyt tänä keväänä kerran oli vuototauko kokonaan pois ( tein raskaustestin: negatiivinen) ja sen jälkeen normaalit kuukautiset seuraavan tauon aikana. Olen tänä keväänä saanut thyroxin lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan. Nyt taas vain hiukan rusehtavaa vuotoa tauon aikana. Papa koe vastaus noin kaksi viikkoa sitten puhdas eli luokka1. Kuinka huolissaan minulla pitäisi olla? Onko teillä samanlaisia kokemuksia. Olen myös havainnut limakalvojen kuivumista... mikä vikana? jotain vaarallistako?
kertokaa jos samoja kokemuksia
2
274
Vastaukset
- ninni**
mulla on ollu samat pillerit noin 4 vuotta ja mulla on vuoto kanssa tosi niukkaa ja rusehtavaa. nyt vasta aloin sitte huolestua,kun kuukautiset on tosiaan TODELLA niukat,ja alkoivat tällä kertaa ihan liian aikaisin(ennenkuin viimeinen pilleri oli syöty). mun tapauksessa se vois toki johtua siitä et oon jo vuoden pari syönyt pillereitä niin että vuoto tulee joka 6 viikko. kirjoitin tässä palstalla aikaisemmin tästä,ja kävi ilmi että tauko pitäis pitää joka kuukausi. mulla taitaa siis olla hormoonitoiminta ihan sekaisin. voisko sun tapauksessa tää johtua siitä sun uudesta lääkkeestä?
- vuotoa
Häh? kuka väitti että vuodon pitäisi antaa tulla joka kuukausi? Mulle on ainakin määrätty e-pillereitä 6 viikon jaksoissa ja eräs tuttu syö aina puoli vuotta putkeen, koska on niin pahat kuukautiskivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847