Onpas täällä outo meno!
Herätys seriffi!
10
1265
Vastaukset
Ylläpitoa on informoitu näistä spammeista.
- -----
Ei Eniroa juurikaan kiinnosta, millaista paskaa keskustelupalstoille työnnetään. Eri sivustojen sheriffit on eri asia, mutta täällä ei sheriffiä ole.
S24-alotussivun toimivuus on Enirolle tärkein, sillä siellä ne mainostajat ja eurot ovat.
Mikä on arvauksesi, milloin ylläpito poistaa häirikköviestit?
Minä veikkaan, että maanantaina.
- ....
Tällä palstalla ei ole sheriffiä.
- suomi24
ylläpidolle saa selvittää kusipään !! :D
- ajomiina
suomi24 kirjoitti:
ylläpidolle saa selvittää kusipään !! :D
joku mainoskampanja!? Todennäköisesti! Kuka siitä hyötyy? En oo avannu enkä avaa noita!
- tuo lähentele jo rikollista...
ajomiina kirjoitti:
joku mainoskampanja!? Todennäköisesti! Kuka siitä hyötyy? En oo avannu enkä avaa noita!
Eiköhän sentään IP-osoite joudu karanteeniin.
- mainostajilta
Saako Eniro rahaa mainostajilta sen mukaan, kuinka moni klikkaa etusivun auki, kun mainostajan mainos on sillä...
liikkuuhan niitä mainoksia muillakin sivuilla.
Tätä olen hiukan arvellutkin. Mutta mitäpä siitä, miten jotain keskustelupalstaa ylläpidetään, ellei sinne hhoukutella väärin perustein.
Ellei Eniro itse kirjoittele sellaisia, että saa ihmiset pysymään linjoilla.- ajomiina
Vastikään jokin mainosfirma muka keskusteli palstoilla, tekeytyen aina sopivaksi hahmoksi. Samalla mainostaen omaa juttuaan. Haiskahtaa samalta tääkin häirikkö.
- Pojatpojat
Mitä te hätäilette kumppanit? Ottakaa satsi tennareita ja pullo kossua pakkasesta niin ei tarvitse kusta housuja jokaisesta viestistä mitä tänne lähetetään. Hyvää joulua ja tolleen, vaikka teillä se luultavasti onkin pilattuna ihan sama mitä kävisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231