Ei elämä aina ole tarkoitettukaan mukavaksi. Mikään ei ole niin tylsä ihminen joka on aina mukava. Mielistelijä, kiero, ei anna itsestään mitään julki. Kyselee toisten murheit ja voivottelee. Teot puuttuu...
Onko luvattu mukavaa
4
258
Vastaukset
- sellaista
ihmistä ole, joka on kaikkien mieleen. Jos on kaikki hyvin, niin miksi sitten pitäisi yrmistellä. Ei kaikki halua kertoa kaikkia omia asioitaan muiden reposteltavaksi, en ainakaan minä. Minulle sensijaan tullaan puhumaan kaikenlaisia murheita avioeroista, sairauksista, rahahuolista, vaikka en haluaisi kuunnella. Ei elämä ole aina mukavaa, mutta turhaan sitä kapuloita omiin rattaisiin pistää.
- Pirre*
ihmisiä eri kasteihin, jokainen on mikä on.
Näistä Sinun viesteistäsi paistaa läpi jonkunlainen kateuden tuoma halu rajoittaa ihmisten luontaista tapaa ilmaista itseään, olenko oikeassa? - ihminen*
saisi olla mukava.
Noin puhuu sellainen joka ei osaa olla mukava ja on valmis teilaamaan sellaiset keinolla millä hyvänsä, olenko oikeassa?
Minäkin olen törmännyt pariin lieroon tänä talvena! olet mahtanut törmätä. Minä olen peruspositiivinen luonteeltani enkä osaa teeskennellä. On hyviä ja huonoja päiviä. Joskus olen kärtty ja joskus kaikki vaan naurattaa. Pahiten ottaa kupoliin teeskentely. Sen vaistoan aika pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712611
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472110Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa731949Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511619- 681405
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2981347- 721258
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371163Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1241093- 741005