Tuli yllättäen sellainen vika että lakkasi ilmastointilaitteen puhallin toimimasta. Onko kellään kokemusta samasta viasta eli onko kallis korjauttaa jos esim. moottori on entinen? Eka hellepäivä ja hönkä loppui. Primera tekna -03 2l M6 v. olisi kyseessä. Kiitos etukäteen!
Puhallin
7
846
Vastaukset
- jps
Tarkastitko sulakkeen. Puhaltimen moottorit kestävät japseissa yleensä lähemmäs 300000 kilometriä taivalta. Yleensä löytyy varaosaliikkeistä tai autosähköliikkeistä että ei välttämättä merkkkiliikkeen kallista osaa.
- aloittaja
Kiitti vast. Kyllä olen katsonut sieltäkin mutta ei löytynyt vikaa sieltäkään.
- räplääjä
aloittaja kirjoitti:
Kiitti vast. Kyllä olen katsonut sieltäkin mutta ei löytynyt vikaa sieltäkään.
Melko varmasti puhaltimen moottori sökö, remontti maksaa merkkiliikkeessä noin 350e töineen.
- aloittaja
räplääjä kirjoitti:
Melko varmasti puhaltimen moottori sökö, remontti maksaa merkkiliikkeessä noin 350e töineen.
Kävi tuuri, ei ole moottori vaan vastus eikä pitäisi olla varmaan niin kallis. Saan huomenna kuntoon. On kuulemma ihan tyyppivika näissä autoissa.
- korjattu
Eli vika oli siis vastuksessa ja korjauskulut 170 euroa. Nyt pelittää taas ja saa tulla hellettä.
- Noin kallista...
Kylläpä maksoit suolaisen hinnan. Epäilemättä merkkihuollossa?
Harmi kun en ehtinyt laittaa linkkiä, tuon nimittäin voi nähtävästi korjata itsekin juottamalla, tosin puhallinnopeudet voi pienemmillä nopeuksilla hieman muuttua. Vaihdoin just tuon itse ja osa maksoi n. 60 euroa uutena. Joissain liikkeissä pyydettiin yli 100 euroa, myyjä sanoi itsekin että kannattaa muualta ostaa...
http://www.motorfreaks.org/forum/index.php?automodule=blog&blogid=3&cmd=showentry&eid=132 - hyviä neuvoja
Noin kallista... kirjoitti:
Kylläpä maksoit suolaisen hinnan. Epäilemättä merkkihuollossa?
Harmi kun en ehtinyt laittaa linkkiä, tuon nimittäin voi nähtävästi korjata itsekin juottamalla, tosin puhallinnopeudet voi pienemmillä nopeuksilla hieman muuttua. Vaihdoin just tuon itse ja osa maksoi n. 60 euroa uutena. Joissain liikkeissä pyydettiin yli 100 euroa, myyjä sanoi itsekin että kannattaa muualta ostaa...
http://www.motorfreaks.org/forum/index.php?automodule=blog&blogid=3&cmd=showentry&eid=132ei todella ole p12 puhaltimen etuvastus kyseisessä tinauspelleilyssä, alkuperäinen töineen REILUSTI alle 100€ merkkiliikkeessä, antakaa lisää hyvii vinkei turun torspot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060