Niin Nokia 5300 valittaessa kappaleen kirjastosta kestää noin 20 sek. ennenkuin biisi vaihtuu. Mikähän voisi olla vialla, ennen mennyt sellainen 5 sek.? Voisikohan se vaikuttaa kun kerran vedin kännykän vahingossa pois tietsikasta ilman turvallista poistoa? Nokian muistikkortti pelaa kuin ennenkin, mutta nykyinen sandisk 2gb ei.
Musiikkikirjasto hidastunut
5300
1
81
Vastaukset
- Nokia 5300
Päivitin juuri kännykkäni uusimpaan versioon, mutta nyt on niin että kun olen laittanut 160 kappaletta musiikkia kingstonin 1Gt kortille, päivitän kirjaston, ja valitsen kirjastosta jonkun esittäjän ja painan jonkun sen bändin kappaleesta "toista", siinä kuluu noin 10 sek. ja sen jälkeen se kappale ei ala toistumaan vaan se ensimmäinen niistä 160 kappaleesta alkaa toistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691