mistä tytöt tykkää

poiia

mistä tytöt tykkää...tykkättekö te esim. koskettelusta,romantiikasta??kertokaa a kertokaa myös paras "iskumenetelmä"

148

27197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsadsadsas

      tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä

      • ---

        Kaikki tykkää vähän eri asioista, mutta itse ainakin tykkään romanttisista pojista:D ja siis yleisesti kun poikkis koskettelee selästä:P


      • rgareg

        Joo ainaka tytöt ei tykkää kauheettomista kourasuista väärällä hetkellä...


      • holmess

        sherlock


      • Asdasdadasd

        Tytöt tykkää tytöt ty-tytöt tykkää tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä vaik tytöt välil esittää et niitä ei muka kiinnosta


      • Anonyymi
        Asdasdadasd kirjoitti:

        Tytöt tykkää tytöt ty-tytöt tykkää tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä vaik tytöt välil esittää et niitä ei muka kiinnosta

        Toi on Tuure boeliukse laulu toi tytöt tykkää pojista pojat tykkää tytöistä vaik tytöt välil esittää et niitä ei muka kiinosta sen nimi on tytöt tykää


      • Anonyymi

        harvinaisen heteronormatiivinen vastaus kyllä


    • Ekaksi älä esitä mitään. Se on hyvä juttu jo sinänsä, kun näitä mietit, mutta, mutta... no itse ainakin tykkään lähellä olemisesta. Sitä kun saa makoilla jonkun vieressä ja toinen silittelee hiuksista. Romantiikkakaan ei tietty ole pahitteeksi, mutta kyllä ne pienet kehut välillä ja yhdessäolo ovat ne parhaimmat. Ja nii - selän silittely on hyvä :) Se tuntuu kivalta ja vatsan kans :) Iskumenetelmiä.. hmm... no. En tiedä niistä - mutta ole oma itsesi. Silleen löydät sen itelles sopivan tytön.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa


    • Bessie|

      No ainaki ite henk. koht. oon ihan hulluna romantiikkaan, saattaa johtua tuosta horoskooåpista, siinä on meinaan ihan luontaista että pitää romantiikasta.
      Itse pidän ainakin siitä kun saa olla sen toisen lähellä, halata, pitää kädestä, duusella jne.
      Ja kehut on kans välillä ihan piristäviä.
      Herrasmiehet iskee parhaiten.
      Niitä lisää.
      Kiitos.

      • Tääonkauniilletytöl

        Ite en ottais tyttöö joka ajattelee et horoskooppi merkkaa jotain... mut kysyn kuitenki ku romantiikka on keskustelun keskeinen puheenaihe, voitko kuvailla "romanttista" jätkää anna vaik käytännön esimerkkejä? :((


      • liveskolan

        ei. herrasmiehet saa ahdistelusyytteitä ellei näytä channing tatumilta.


    • nnnna.

      hipsuta mua:Dselästä ois kiva

    • tytsiii........

      romanttista ja halailua paljon ja muistamista ja söpöjä viestejä kaikkea mahollista söpöö ja romanttista ni kyllä siitä naiset tykkää ainaki useet:) ja paljon huomioo ja huumoria kans aika paljon mutta ei kaikkea saa läpällä heittää siihen kyllästyy nopeee;> mutta niin siinä jotain

      • 11v

        Mitä tehdä jos tyttö o muuttanu pariks vuodeks toiselle puolelle palloa ja siel o söpömpi poika ku ite


      • a-l.k1
        11v kirjoitti:

        Mitä tehdä jos tyttö o muuttanu pariks vuodeks toiselle puolelle palloa ja siel o söpömpi poika ku ite

        jos se ny sust tykkää nii mitä huolii sul o?


      • OOT LIIAN NUORI:-|
        11v kirjoitti:

        Mitä tehdä jos tyttö o muuttanu pariks vuodeks toiselle puolelle palloa ja siel o söpömpi poika ku ite

        Hmm korkeintaa voit olla kaveri sen kaa... Oot kyl liian nuori
        Laitoit viestin 11.11.2011 ja oot 11


      • Tääonkauniilletytöl

        ku romantiikka on keskustelun keskeinen puheenaihe, voitko kuvailla "romanttista" jätkää anna vaik käytännön esimerkkejä?


    • ...............

      Romanttisuus on tosi ihana piirre jätkässä.
      Ite myös tykkään siitä, jos poikaystävä hyväilee jollain tavalla.

      Ja helpoiten varmaan isket tytön olemalla oma ihana itsesi :D

      • 244544

        Lasketaan runkkaus hyväilyksi?


      • Kuudestilaukeava
        244544 kirjoitti:

        Lasketaan runkkaus hyväilyksi?

        Eiköhän sekin lasketa


    • carata

      itse tykkään olla vain toisen lähellä. tuntea toisen lämmön ,kuulla toisen hengityksen ja sydämen sykkeen.. tottakai pienet romanttiset eleetkin on plussaa ,mutta liian romanttinen mies on jotenkin itselleni liian makea, koska itse harvemmin mitään niin kauhean romanttista teen. mutta itse pidän siitä että mies esimerkiksi avaa oven, sanoo joskus kauniiksi tai kehuu jos huomaa että toinen on käynyt esim. kampaajalla. ja tottakai useimmat naiset tykkäävät siitä että kumppani kertoo tykkäävänsä sinusta/rakastavansa sinua..joskus sen unohtaa sanoa joten kannattaa sanoa aina kuin muistaa.. tytöt tykkää siis pienistä asioista ,jotka saavat hyvälle tuulelle.

      paras iskumenetelmä on että menee vain rohkeasti juttelemaan ja kyselee kuulumisia ym. ja jos ei tiedä onko tämä kyseinen henkilö vapaa vai varattu ,niin kyllä sen keskustelussa huomaa.. löytyykö kiinnostusta ja puhuuko kaikesta "me" muodoissa.

    • dgfasgdfasgf

      se siitä

      • moikk

        paras iskumenetelmä on olemalla oma ittes!


    • Tytsyyyyy

      Romanttinen poika on kyllä aika oksettava. En ole koskaan ollut mitään tunteilija-tyyppiä, joten tunteista puhuminen ahdistaa vähäsen. Koskettelu on kivaa, varsinkin rintojen silittäminen hellästi on ihanaa. Herrasmiesmäisyys on kyllä tylsää, parempi tulla vaan juttelemaan rohkeesti kuin avata ovi tms.

      • poika tuolta kuusamosta

        Mistä tiedän että tyttö voisi pitää minusta? Miten itse voisin näyttää tytölle pitäväni hänestä jos en suoraan uskalla sanoa?


      • hmm_
        poika tuolta kuusamosta kirjoitti:

        Mistä tiedän että tyttö voisi pitää minusta? Miten itse voisin näyttää tytölle pitäväni hänestä jos en suoraan uskalla sanoa?

        Tytöt tykkää hitaasta etenemisestä. Romantiikasta ja läheisyydestä


      • poika vaan

        Mis asut tytsy


    • rrooss

      emopojista.

      • hemuli59

        teini.


    • toki

      Meet ihastukses luokse ja sanot tyyliin et : "hei beibe, onks täällä kuuma vai johtuux se susta ? sit ostat sile drinkin ja sanot et menäänx meille tekemään jotai hauskaa. sit katot sitä silmin ja sanot: rakastan sua. viimeseks teet sellasen kissapentu ilmeen niin johan sydän sula.

    • tytsy.. ;>

      Mä oon ihan hulluna "pahoihin poikiin", jotka on aika röyhkeitä eikä ujostele, sit iha vähä romantiikkaa siihe väliin ni aaah... unelmajätkä. ;) Mut pitää myös osata olla joskus ihan kunnolla ja tosissaan. ja tietenki heittää läppää paljon ja on huumorintajua muutenki. :>

      mut...pahat pojat

      • tyttö16vee

        samaa mieltä olen, poika saa olla vähän badboy ;))


    • hewwwrr

      tykkään pienistä yllätyksistä, siitä saa ihanan tunteen kun joku keksii tehdä jotain puolestasi :) poikien ei niinkään tarvitse joka tilanteessa kehua jokaista asiaa tytöstä. Nilkoista on kiva jos joku koskettelee/hivelee, ja muut nivel kohdat, selästä hively on ihanaa. Hymyily on hyvä flirti, ja omanaitsenään oleminen antaa parhaimman kuvan kuin esittäjä/feikkaaja, jos olet laiska niin ole, älä turhaan yritä esittää aktiivista durasel-tyyppiä. Ja edelleen yllätykset on ihania millä saa tytön sydämmen ;) hyvä huumori on aina plussaa ja tärkeää on saada tyttö nauramaan :))

    • vastaajaa

      Tytöt tykkää vitusti romantiikasta!! Ja sellasesta herkästä koskettelusta. Kiusallisista suudelmista... että ei kävis heti päälle. Suutelee silleen hellästi ja ihanasti ja kertoo aina kuinka paljon rakastaa tyttöystäväänsä. Tämmösistä asioista me tykkäämme.

      Iskumenetelmiä on esim. katselet häntä pitkään, hakeudut hänen lähelleen... sit menet vaan jutteleen. Siitä se rakkausstoori alkaa!

    • gten

      esim. romantiikasta, hellyydestä, semmosista pienistä huomionosoituksista, läheisyydestä, halailusta ja kädestä pitämisestä ym.

    • basistityttönen

      Nooh, itse henk. koht. pidän, jos poika ns. bad boy mutta kahden ollessa ja syvällisemmin puhuessa muuttuu täysin romanttiseksi ja huomaavaiseksi. tällainen kaksijakoisuus on minusta ihanaa.. : D don't know why..

    • tyttö-95 :)

      romantiikasta :) ja sit mä tykkään siitä jos mulle sanottas et oon tosi nätti ym :)

    • Emmaa_

      No suklaasta:--D
      Ja syntymäpäivänä esimerkiksi lahjakortti johonkin hyvään kauppaan, ja kukkia?
      Kehumiset, halaileminen, läheisyys.

      Ja JOS tykkäät tytöstä, muttet uskalla lähestyä, pyydä ystävääsi laittamaan huhu, että tykkäät tytöstä, ja odota että tulee vastausta, ja jos tyttö ei tykkää, niin voit sanoa että huhu on perätön.

      • girllll-91

        Sellai poika/iskuyritys on kiva missä poika on huomaavainen, esim. avaa oven ja huolehtii että kaikki on hyvin. ymsyms. Viralliset iskuyritykset on useimmiten ällöjä. Poika on kiva kun se on oma ittensä eikä tosiaan yritä liikoja, silloin enemmän kiinnostuskin herää siitä onko poika oikeasti noin mukava.


      • catwomangrrr
        girllll-91 kirjoitti:

        Sellai poika/iskuyritys on kiva missä poika on huomaavainen, esim. avaa oven ja huolehtii että kaikki on hyvin. ymsyms. Viralliset iskuyritykset on useimmiten ällöjä. Poika on kiva kun se on oma ittensä eikä tosiaan yritä liikoja, silloin enemmän kiinnostuskin herää siitä onko poika oikeasti noin mukava.

        pahat pojat ;) romantiikkaa ♥
        Ja sellaset pojat jotka tykkää pusutella :D


    • heheh

      siitä et oot rehelllinen,kun hehuuu tyttöö ja on hellä :))

      • tyhjänpäiväinen

        ei täälläpäin ketään sellasta ookkaan, saan vaan unelmoida hyvästä jätkästä.. :(((
        sellanen on ihan älyihana, joka kehuu välillä, tekee aloitteen, yllättää välillä,
        jos olisin poika tekisin tyttöystävälleni laulun/runon :D

        Pojan pitää soitella väh. kerran päivässä, tytöille tulee helposti
        olo, että poikaa ei kiinnosta tai että hän on unohtanut, kun ei kuulu mitään,
        tai saatika sitten vastaa puhelimeen.

        takaapäin halaaminen on söpöä :3


    • nw

      Halailu on hyvin jees. Romantiikkakin pieninä annoksina, en kuitenkaan halua mitän ältsinromanttista tyyppiä.

      • whitepepper

        Ei mitään pehmopelleä! kovis vain kehiin, muttei silti ihan mitään raggaria. Bad boy and rock 'n' roll!


      • PahisBoii
        whitepepper kirjoitti:

        Ei mitään pehmopelleä! kovis vain kehiin, muttei silti ihan mitään raggaria. Bad boy and rock 'n' roll!

        SlipKnot?


    • Kokenut suhteen

      Itse tykkäisin romantiikasta ja hellyydestä. Halailu, koskettelu ja kehuminen esim. kauniiksi tai söpöksi on mukavaa. Pojan pitää olla oma itsensä ja ottaa tyttö huomioon, koska muuten tyttö tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Pojan kannattaa tehdä aloite, koska tyttö odottaa sitä.

      Oma kokemukseni: Tein aloitteen, olin pojan pilkkana, eipä oikein mitään romanttista, tunsin oloni ulkopuoliseksi, kun poikaystäväni katteli muita tyttöjä, ja jätettiin tekstarilla...

      Not so happy ending.

      Ja tähän lopuksi: ÄLKÄÄ OLKO MITÄÄN HEMMETIN KOVIA JÄTKIÄ!

    • Dellal

      OLEN TYTTÖ JA SANON ETTEN JAKSA MITÄÄN ROMANTIIKKAA.

      suoraan asiaan ja kunnolla..itsevarmuus ja mysteerisyys noin muuten.
      Pojat tehkää alote, ja ottakaa tyttö huomiion sängyssä, ja muutenki tietty..
      Badass pojat on mun mieleen ja pojat jokka ei oo ujoja ja joitten nenälle ei hypitä..eli kuin minä D:

      kylkien ja reisien hiplailu ja kaulan ja korvien suuteleminen tekee kuumaks (:

      • joku random tyttö:)

        Joo romantiikka on MUN MIELESTÄ aika turha juttu suhteessa:)
        Onhan se kiva et joskus sitä on, mutta itse välitän enemmän siitä et jätkä on huumorintajunen ja ITSEVARMA, sillä kuka haluais jätkän joka kokoaja kyselis et eikai se tehny mtn väärää jne...
        Yks hyvä tapa saada tyttö kiinnostuu susta on eka kiinnittää sen huomio suhun jollain tapaa ja sit aina välillä vihjailla jtn, muttei suoraan mennä asiaan.. tai käyhän sekin mutta tämä on yksi tapa niistä monista:)
        Moni tyttö ihastuu juuri sellaiseen jätkään, joka ei ole kokoajan kintereillä vaan pysyy sopivasti loitolla ja on "salaperäinen" ;))
        Itse olen aina pitänyt pahoista pojista enemmän kuin kilteistä, mutta makunsa kullakin:))


      • paradise

        eikös se mysteerisyys ole väärin. puhutaan että hyvän parin pitäisi olla avoin ja eikös se kuulu asiaan ettei ole mitään salaisuuksia jos näin oikeasti on, kestää suhde ikuisesti. tämä pitää OIKEASTI TAJUTA '' valaistua''.


    • myfuckinglove

      Itse olen poika ja tykkään halata tyttöäni selästäpäin, ja yleensä hän makaa sylissäni tms.. =) Olen mielestäni "herrasmies" osaan kunnoittaa muitakin kuin itseäni.. =) Itsestä mukavinta on se että tyttö uskaltaa tulla meille.. =)) Ja pojat, ottakaa tyttö syliin (käsi niskan taakse ja polvitaipeisiin toinen ) ja meet istumaa johki =)

    • Jokurandomboy

      Oon 15w poika..en oo kauhee ujo tai mitää mut joteki en tykkää oola mikää badass tai kovis, en kyl oo mikää pehmokaa, mut kohteliaisuus vaa pukee mua..mul ei oo hirveesti kokemusta tyttöjen kans jote kysyn tytöt...mistä te pidätte? oon ite tottunu olee kohtelias ja huomaavainen, mut en tie oks se vanhanaikasta tai jotai..haluun vaa tietää pitääks mun muuttaa mun tyylii jos kohteliasta pojista ei enää pidetäkkää (en haluu esittää mieluite mitää...)..ja sit viel oon tavannu yhe tytö josta pidän, mut en tie haluunko olla sen kans kaveri vai vähä enemmä...se tyttö tuntuu pitävän musta kans, mut mä oon se kuka alottaa ne "tekstari chatit/puhelut alottaa"..eks se oo kiinnostunu vai mitä...en tie...mut apuu haluun ja nopeesti ....T: kokematon

      • Boijjj

        Sun pitää selvitää tytkkääkö se tyttö susta meee ja rohkeasti kysyt siltä näin se homma alkaa


    • Jokurandomboy, voin sanoo et on hyvä et oot kohtelias ja huomaavainen ,tytöt tykkää siitä. Tuolla ylempänä on mainittu joitaki juttuja mut just tälläne kehuminen ja söpöt hyvänyöntoivotustekstarit ja tälläset on aina ihanii

      • Jokurandomboy

        Juu, kiitti autto ;)


    • rakkaudenrenttu

      Olen nytten 15 vuotta vanha , olen tykännyt eräästä tytöstä 6 vuotta en vaan tiedä mitä pitäis tehä . lähettelen hyvän yön vistejä mutta se suuttuu niistä. jos kehun häntä siitä tulee kauhea riita. ja jos edes vähänkin kosken häntä se on montapäivää vihainen. en voi olla tykkäämättä siitä ärtsykkäästä helposti suuttuvasta söpöliinistä

    • tytötonerinlaisia

      tytöt on erinlaisia, jotku tykkää ujoista, jotku rohkeista, jotku koskettelusta, jotku romantiikasta.

    • Valkotulkku

      Kaikkiin tyttöihin ei tehoa samat konstit, mutta näitä voi ainakin yrittää:

      - Kohteliaat elkeet, oven avaaminen tms. (tietysti on myös kiihkofeminismityttöjä, jotka hermostuu tästä tyyliin LUULETSÄ NYT vittu ETTEN SAA SITÄ OVEE ITE AUKI!!!)

      - Kehuminen ilahduttaa, mutta älä kehu tissejä tai persettä, koska se kertoo, että haluat vain seksiä. Parasta on kehua jotain vaatetta, joka on tytön päällä ensimmäistä kertaa. Kehut pitää huikata ohimennen tyyliin "Moikka Liisa, kiva paita!"

      - Jos vilkuilet jotain tyttöä ja teidän katseet kohtaa, niin älä käännä heti päätä pois vaan hymyile söpösti.

      - Tytöt voi myös saattaa ns. "ansaan" eli asettautua itse kohteliaisuuden uhriksi. Tämä tapahtuu vaikkapa pyytämällä apua jossain kouluhommassa. Monet tytöt tykkäävät enemmän olla fiksuja auttajia kuin tyhmiä autettavia.

      - Kosketa ohimennen. Ei mitään hiplailuja, mutta jos vaikka tyttö on ruuhkaisessa käytävässä tielläsi, niin ota häntä hellästi kiinni vaikka olkapäistä ja siirrä hymyillen pois tieltä.

    • tietätmätön

      onko tytölle väliä vaikka poika olisi vuoden nuorempi? Haittaako asia jotenkin?

    • grrrr;)

      mun mielestä pojan pitää tehdä se alote jos ei tunne ja muutenki :D voi vaikka "törmätä" tyttöön ja pyytää anteeks ja sit se juttelu voi alkaa siitä, pyydät nimeä ja numeroa ;) Tai jos on sen verran rohkea et uskaltaa mennä suoraan juttelemaan ni siitä vaan :))
      aluks hidas eteneminen mut sitten ku alkaa sujua ni voi miettii vähän pidemmälle niitä puuhia ;)

      rohkeus on hyvä piirre :) ja se on tosi söpöä ku kundi pitää tyttöö kädestä kiinni, sit tietty se et ei esitä mitään, 'pahat' pojat on kivoi... ;)) Kaiken tyhmän ja kielletyn tekeminen on kivaaaaaaaaaaa:Dhaha toki silleen et ei mennä liioitteluun :D
      Hiusten silittely on ihanaa :D tosin älä tee sitä jos tyttö on käyttäny niitten laittamiseen monta tuntia ! :D
      ja tietty se et halaa tyttöä esim selän takaa ja pitää käsiä tytön mahan päällä on sulosta :)

      Lihakset on iso plussa ! Tytöt tykkää saada ylläreitä ;) esim peiton alle piilotettuna :D

    • 15v poika

      mitä mieltä ootte kun hiukset on kuin harakanpelätillä, matematiikasta 1-9 luokilla aina 9 tai 10, kiusattu kautta aikojen, vähän lapsellinen?

      • Sinkku poika

        samoin mä! :(


      • paradise

        hei mun vanha kommentti spotattu.
        kertokaa millaset hiukset on huonot?
        olen kyllä henkisesti kasvanut tästä, musta vois tulla joku ajattelija.
        nyt oon ajatellut ettei oikeesti tarvii esittää mitään.
        -15v poika


      • 14vuotiastyttö

        oot varmaa iha hyvä tyyppi:)
        yleensä tytöt jotka valkkaa poikaystävänsä vaa ulkonäön perusteel nii sen tytön ja pojan suhde ei kestä kauaa. eli tuskin harakanpelättihiukset haittaa kauheest:)
        matikka on just paras aine! oon 14.v ja matikka on mun lempiaine!
        muakin on kiusattu ala-asteel:( ja tiiän milt se tuntuu, mut nyt oon varmaa aika hyvää vauhtii saamas ensimmäisen poikaystävän! :D joten yritä vaa olla välittämättä kiusaajist ja kerro (jos et oo jo kertonu) täst jollekki aikuiselle tai ees ystävälle.
        ja lapsellisuus on välil iha hyvä asia :)


      • Heyoo

        Olen 14v poika ulkonäkö ei kovin viehättävä vaan päin vastainen mutta tavallaan sisäinen kauneus on todella hyvä mulla ja koulussa matikassa 9 Paras numero on 9 huonoin 7 Tykkään ruuan laitosta soitan välillä rumpuja osaan laulaa silleen ihan ok eli oon ihan musikaalinen Ja on r vika mutta se ei oo niin häirinny ja ulko näkö ruma mutta kaikki muu hyvä ajattelin mennä varusmies palvelun jälkeen sotilaspoliisiksi ja ammatiks ehkä kokki kuhan täytän 20v katon sitten ja muutan ehkä sitten Helsinkiin jos voin ja niin olen aika ujo mutta kun tutustun paremmin niin olen puheliaampi ja olen rauhallinen.


    • Tytttttttö

      Ite oon sitten varmaan joku poikkeus mutta musta on ihanaa ku poika koskettelee sillee esim vähä persettä. ;)) ja muutenkin on semmoinen halukkaan olone ja tykkää kosketella mut pillu ei oo se tärkein. Poika on hyvä jos se on itsevarma.:) ei tarvii olla mikään romantikko, hiukan vaa . Semmone avoin poika siinä mielessä et sille voi puhuu et se ei tuomitse tai ajattele silleen "ookoo.." jos kertoo jotain asioita. Thats my dreamguy

    • 96awsedtrfgy

      itse en kauheesti tykkää hempeilystä välillä se alkaa ärsyttämään jos jätkä liikaa tulee päälle , mutta onse tietenkin mukavaa joskus esim kun koskettelee perseestä ja perseestä hipsutus ! ja sitte ku jätkä hieroo niskoja ja selkää :)

    • arutaru

      Ite tykkään halailla ainaki. ja, että ei esitä mitään kavereiden seuras esim. jotain ''kovista''. ja myös että huomaa tytön eikä jätä sitä varjoon kun hengaatte esim porukassa kavereiden kanns. Eikä käyttäydä niinku omistais tytön! en tarkoita että eikö saa ''pervoilla'' ja kiusata vähän. ps. yleensä tykkään jos poika pervoilee esim. puristus perseest nii en suutu jos oon yhes kyseisen tyypin kaa. mut sit joku raja joskus. ja tää on myös ikä kysymys, et kui vanhoi molemmat on. esim 8 luokasta eteenpäi tää varmaan pätee. (ite oon 8lk)

    • Kalle.k45

      Tykkään yhdestä tytöstä enkä tiedä tykkääkö hän minusta, kuinka saisin tytön tykkäämään minusta/kuinka sen ihastumisen huomaa

    • pikkumyy333

      mä tykkään ainakin sellasesta söpöstä koskettelusta vaikka just selästä, että tuntee olevansa toisen lähellä ja sit sellasesta salaisesta perseen silittelystä niin, et muut ei huomaa. itseluottamusta, oma ittensä ja epävarmuus pois.
      mua rupee ahdistaa jos toinen on romanttinen, mut sellaset pikku kehut on kivoja.

      • M

        Ei..tytöt voittaa pojat mut mistä sööööööööpöt pojat tykkää?


    • muijapoika11

      sä nyt et tiedä mitään tytöistä kun itte oon 16v ja suudellu tosi kaunista tyttöä!!!

    • tytttö-16v

      must on kivaa, ku poika näyttää sen tykkäämist pienil teoil, esim. avaa oven. se on kans kivaa, jos poika voi kattoo tytön kans jonku romanttisen leffan vaik ei ite normisti kattos sellasii :) mutjoo, pienet teot on parhaita, ne näyttää et ajattelee toista !

    • Heppatytsi98

      Itse tykkään kun poikakaverini tarjoaa Lani ES ja pelaa mun kanssa Runescapea vaikka se pelaa vaan Bonetownia.

      • 11v

        Miten saan tytön tykkää musta.


      • 11v kans
        11v kirjoitti:

        Miten saan tytön tykkää musta.

        oo oma ittes ja pyydä leffaan... ja kannattaa kehuu söpöks ja niin edespäi ite oon kans 11v sit leffan jälkee "mä rakastan sua" ja sit suutele sitä ja siitä se sitte rupee luistamaa... onnee


      • 11 v kans jatko osa
        11v kans kirjoitti:

        oo oma ittes ja pyydä leffaan... ja kannattaa kehuu söpöks ja niin edespäi ite oon kans 11v sit leffan jälkee "mä rakastan sua" ja sit suutele sitä ja siitä se sitte rupee luistamaa... onnee

        mut mul on sama ongelma et miten saan tytön rakastuu muhu apuaaaa auttakaa jos saan sen tytön annan kaikille 500 euroo no einy mut auttakaa ja kertokaa


      • Tuuli 11v
        11 v kans jatko osa kirjoitti:

        mut mul on sama ongelma et miten saan tytön rakastuu muhu apuaaaa auttakaa jos saan sen tytön annan kaikille 500 euroo no einy mut auttakaa ja kertokaa

        Oon itekki 11v mut TYTTÖ. Siis on kivaa jos tekee aloitteen, hyvä tapa on alottaa vaik puhelinnumerosta. Kysyy et ''Saisinks sun puhelinnumeron, oot aiks snäde?'' . Ja sit jos se on joku luokan kuningatar ja oikee missi, on turha yrittääkkää. Tyydy vähempään.


      • En valita, mutta...
        11v kans kirjoitti:

        oo oma ittes ja pyydä leffaan... ja kannattaa kehuu söpöks ja niin edespäi ite oon kans 11v sit leffan jälkee "mä rakastan sua" ja sit suutele sitä ja siitä se sitte rupee luistamaa... onnee

        Lol. Muuten ihan hyvä, mutta ei varmasti kukaan vielä tuossa iässä tiedä mitä rakkaus on (yhen leffan jälkeen "rakastat" sitä). Tyypillistä "alax oleen" -ikäluokan suhteenkulkua...


    • Minä............

      Ihanaa on just semmone itsevarmuus. Esim jos aikoo treffeille tytön kaa, voi tulla sanoo tyyliin ''Sä, mä seittemält meil? Okei?'' Koska just sellaset epävarmat sössöttäjät tekee olon epämukavaks. Just sillee ''Öö.... Totaa.... Tahtoisitko.... Sä.... Siis no kuka muukaan..... Tota..... Lähteä....'' - ja niin menee koko päivä kun yrittää järkätä treffejä.

      Sit jos tahtoo pidemmälle kuin ''halailuun tai suutelemiseen'' on hyvä kans vähän määrätä. ;) Kato sillon tyttökii lähtee juttuun mukaan, kuin jos rupee selittään ''Oisitko sä..... Tota...... Valmis..... Öö....'' koska just tollei jos sanoo, tyttö aattelee et helvetti mikä nössö, ei todella! Määräys ja pikku pakko, tulee hyvää jälkeä!

    • aaaaaawjeahh

      Mä rakastan sitä, kun istun poikakaverin sylissä ja se alkaa silittelemään reisiä ja mahaa silleen iha hellästi, ei mitenkään seksuaalisessa tarkotuksessa. Ja sit meen kanssa ihan hulluks, jos se vaikka hengittää mun niskan ihoo vasten tai purasee korvanlehestä silleen hellästi :3

      • 12 v poika

        mulla on mun ikänen tyttöystävä ja meillä on aina kaveriporukassa hauskaa ja mekin kyöhnätään, kosketellaan ja pussaillaan aina peiton alla... Mut välillä musta tuntuu että se on vähän kylmä mulle. Mitä teen???


    • .,.,.,.

      just semmosta lievää alistamista esim sänkyjutuis (; ja pojat, älkää kattoko vaa ulkonäköö. jostai vähä "rumemmasta" tytöstä saattaa oikeesti kuoriutuu tosi mahtava tyyppi! tutustukaa vaa rohkeesti. ja sama koskee kans naisii :)

      • Juuh

        Rumemmissa tytöissä on vaan se ongelma kun ne on rumia. Itse haluan vain (omasta mielestä) parasta.


      • jbspb

        "ja pojat, älkää kattoko vaa ulkonäköö. jostai vähä "rumemmasta" tytöstä saattaa oikeesti kuoriutuu tosi mahtava tyyppi!"

        samat sinne toiselleki sukupuolelle! pinnallisuus ei tod. oo vaan jätkien tauti!


    • öööö...

      Sellasist romanttisist ja rauhallisist pojist. Jos ois poikkis nii just tollane ja sit et tulis takaa ja halais ja pitäis käsiä mun mahalla, tai vähäninku siveltelee mahaa käsillä. Ja sit pitäs iha vaa kättä pepun päällä, ja on mahollisima lähellä. ♥

    • 12v

      tää neuvo on pojalle

      TEKSTAILU

      yö on romanttista ja parasta aikaa tekstailla
      pidä tekstarit lyhyinä ja yksinkertaisena

      JÄRKEÄÄ

      muista tehä alotetta
      pyytäkää leffaan
      pidä kädest kiinni
      halaa häntä
      kehu häntä
      elä puh vain itsestäsi
      kuuntele häntä
      elä väitä vastaan


      KANNATTAA
      kysyä tytöltä itseltä mistä hän tykkää


      LOPETA

      esittäminen
      vain itsestä puhuminen
      sala suhteet (jos sinulla on)

    • 12v

      vähän jatkoo äskesest

      ÄLÄ HULLU

      älä hanki itseäs vanhempaa tyttöä
      älä anna pitchläppiä muualle kuin takamukselle
      älä ole liian äkkinäinen
      älä tiiraa muita tyttöjä
      älä ala leuhkimaan

      • 12v ja on sit poika

        MUISTA MYÖS
        muista puhua tytölle
        kuunnella häntä


        USEIMMAT TYTÖT PITÄVÄT

        koskettelusta hiuksista ja pepusta (mut ei mitään mahdottomia puristuksia)
        reisien silittelystä
        takaa päin halailusta
        hellästä korvan lehden pureskelusta
        kädestä kiinni pitämisestä
        mahan siveltelystä
        hyvä kuntoisista pojista


    • heppateuvo69

      minä ainakin pidän poni hentaista!!!!!!!!!!

    • tyttö -99

      Mä itte henkkoht tykkään jos poika on aidosti kiinnostunu... esim. kyselee mist tyttö tykkää ja semmosii... mu puhuu myös ittestäänki :) si tykkään semmotteist jokka ei pelkää olla yleisil paikoil yhes yms. koulus on söpöö kulkeekäsi kädes :) mu mä arvostan sitäki et molemmil on omaaki elämää et einy tartte 24/7 olla yhes.. :) si just tämmöne hellä koskettelu on ihanaa ;)


      Ja siit iskemisest sen verra et kandee tutustuu tyttöö ja jutella paljo !! si tämmötteet katseet on ihanii :3 :)

    • Tyttö120

      Siitä että pojat niiku on hellii ja on ystävällisii eikä esitä mitää ja sillee :) Ja et kehuuu paljon ja ei hauku tai mitää ;) Suojelee ku tarvii ja jos tyttö esim on jonku toisen pojan luona ja sä oot sen tytönkaa nii ota se vaikka väkisin pois! Älä jää tollottaa jos se tyttö on toisen pojankaa!

    • moh2

      LOL

    • kukkakimppu33

      Anna kukkia, kaikki tytöt pitää siitä. :)

    • Heidijee

      Ite tykkään että jätkällä olisi huumorintajua sekä olisi hieman pervo. Tärkeintä on että olisi oma itsensä tilanteessa ku tulanteessa. Liika romanttisuus ei oo musta kivaa, mutta söpöily on ehdoton ykkönen

    • 13v. Tyttö

      Mistä tiiän jos poika tykkää musta?

      • ldkowpdkfowlkrle

        Tytöt tykkää läheisyydestä, halailusta takaapäi, paljon pusuttelust,lahjoista ja siitä että poika kehuu! Jabsiitä että kävelee käsikädess. Jos poika ei tee noita tyttö unohtaa pojan nopeesti! :)


      • poika13

        siitä että se kattoo sua ja yrittää olla mahollisimman mukava


      • mietitääs...

        Se juttelee sulle paljo ja yrittää lähestyä


    • XD TYYPPI

      Ite tykkään eniten romantiikasta tai vain olemisesta.

      • minää :3

        TYTÖT TYKKÄÄ !

        • takaapäin halauksista (ja muuten vain halauksista)
        • mahan ja selän silittelystä :3
        • suuteluista (kaulaan, suulle ym.)
        • lahjoista
        • hiusten silittelystä
        • lähekkäi olemisesta (makaamisesta sängyllä)
        • et poika kehuu tyttöö
        • ihanista viesteistä
        • kutittelusta ;D
        • härnäämisestä
        • yllätyksistä
        • kun poika pitää kädestä
        • siitä kun poika ottaa tytön syliin :3
        • et poika ei päästä tyttöö lähtemään (esim. sylistään)
        • selkään piirtelystä
        • soittelee tytölle

        Siinä nyt jotai :-)


      • tyttötyttö
        minää :3 kirjoitti:

        TYTÖT TYKKÄÄ !

        • takaapäin halauksista (ja muuten vain halauksista)
        • mahan ja selän silittelystä :3
        • suuteluista (kaulaan, suulle ym.)
        • lahjoista
        • hiusten silittelystä
        • lähekkäi olemisesta (makaamisesta sängyllä)
        • et poika kehuu tyttöö
        • ihanista viesteistä
        • kutittelusta ;D
        • härnäämisestä
        • yllätyksistä
        • kun poika pitää kädestä
        • siitä kun poika ottaa tytön syliin :3
        • et poika ei päästä tyttöö lähtemään (esim. sylistään)
        • selkään piirtelystä
        • soittelee tytölle

        Siinä nyt jotai :-)

        just tälläset asiat, nam


      • Söpööööö
        minää :3 kirjoitti:

        TYTÖT TYKKÄÄ !

        • takaapäin halauksista (ja muuten vain halauksista)
        • mahan ja selän silittelystä :3
        • suuteluista (kaulaan, suulle ym.)
        • lahjoista
        • hiusten silittelystä
        • lähekkäi olemisesta (makaamisesta sängyllä)
        • et poika kehuu tyttöö
        • ihanista viesteistä
        • kutittelusta ;D
        • härnäämisestä
        • yllätyksistä
        • kun poika pitää kädestä
        • siitä kun poika ottaa tytön syliin :3
        • et poika ei päästä tyttöö lähtemään (esim. sylistään)
        • selkään piirtelystä
        • soittelee tytölle

        Siinä nyt jotai :-)

        Tää on 100/10 oikein. Tollastakun sais kokee nii ois aika onellinen. ❤️❤️Pojat tän ku teette nii tytöt on hulluin teihi!!❤️


    • tyttö ;)

      Jos tykkäät tytöstä mutta et viitsi kertoa sitä hänelle voit vaikka lähettää hänelle tekstiviestin, jos sinulla ei ole tämän tietyn tytön numeroa voit laittaa kaverisi asialle ;D Kaikkein parasta kuitekin on kun poika tulee itse sanomaan esim "Tykkään susta vähän" yms. Yleensä tyttö katsoo poikaa enemmän kuin muita jos on kiinnostunut tästä, ei sitä oikeastaan huomaa mut silleen ;DD Tytöt tykkää romanttisista pojista jotka ymmärtää tyttöä ja on kiltti, älä esitä vaan ole oma itsesi :3 Hiusten silittely on mukavan tuntoista ja etenkin lähellä oleminen. Itse tykkään myös huumorintajuisista ja heittäytyvistä pojista, selästä kiinni pitäminenkin on tosi mukavaa :33♥♥

    • tyttö ;))

      mä oon ite tällähetkellä 11.v. ja mulla ja mun poikkiksella on sellanen reilu puolvuotta ikäeroo, siis mun poikkis on musta vähä nuormepi. Onko se outoa että tytön poikaystävä on nuorempi?? DDDD:

      • Pikkuset

        11 vuotias?!!!😂😂😂


      • Anonyymi

        Ei jos teillä synkkas


    • guuurl

      Ite tyttönä en kauheesti perusta romantiikasta :'D hyi

    • aada 11

      no annan vinkin et kanattaa olla oma itsesi mä oon 11 ja etin poikaystävää must pojat on kivoja ja niiten pitää olla romantissii JOSKUS esim ehottaa et katotaa tänää vaik joku leffa yms muuta mä ainaki tykkään pojista jotka osaa olla helliä ja huomaavaisia tykkää pusailla\halailla ja takaapäin halaaminen on iha sairaan SÖPÖÖ must pojan pitää olla joskus vähä tuhmii muttei liikaa semmonen kiltin ja tuhman sekotus ja välil romanttinen mä en kauheest ulkonäöstä piittaa mut ei kuiteskaa mikää NÖRTTI\JONNE enkä tykkää silmälaseista ite oon 151 cm pitkä ja painan 36.1 mul on semmoset blondit hiukset suunillee rintoihi asti.Ja mä RAKASTAN hitaita ja halipiirejä discot on parhaita PS siel on AINA komeita POIKIA.

    • 16v :S

      nää kaikki tytöt jotka sanoo että romantiikasta tykkää, nii kusettaa. tästä löytyis ehkä universumin romanttisin tyyppi mutta eihän se kenellekkää kelpaa ku ei ole super komea/lihaksikas. tytöille on selkeästi tärkeintä ulkonäkö!

    • Ite ainaki tykkään ku pojat halaa ja hymyilee sillee söpösti

    • granaattiliekki

      Mihin kaikki on unohtaneet sen tärkeä jutun kun sponttaanius, mikään ei ole nii kivaa ku poika vaa sponttaanisti tulee esim. halaa ja sanoo et must vaa nyt tuntu et tarviin/tarviit tätä. Kosketuksen tärkeyttä ei saa unohtaa ikinä! Toki lihaksikas superman poikakaveri näyttää ihan saakelin hyvältä ja saa sut tuntee ittes siunatuks mut ei niis normaaleis pojis mitään vikaa oo. Yhtä ihanii neki voi olla... Korostetaan vielä kerran jos jollekki jäi epäselväksi, ÄLÄ ESITÄ! Hymyile ja ole oma ittes, nii yksinkertaista se on. Hyvät käytöstavat ja terve toisen kunnioitus pitää pitää. Jos toinen ei halua edetä niin "nopeaa" tai "pitkälle", ole hyvä ja kunnioita sitä, koska monet tytöt voi sanoa niin jos pelkää satuttamista... Toisen kanssa olo pelkästään ja pikku juttujen teko on mukavaa ja aina ei tartte aatella mitään hienoa jolla tekis vaikutuksen. Joskus on myös mukava ottaa etäisyyttä ja tehä jotain kavereitten kans... Oi meinas unohtua, antakaa tytön tehdä joskus iha mitä vaa teille ja tarkotan et esim. istuu syliin ja silittää, kosketella teitä muutenki ei aina vaa toisin päin ja ns. tutkia teitä...

    • Girlymiss

      Ite ainaki rakastan sitä kun mua silitetään ja halataan takaapäin. Ja siis erityisesti rakastan hiuksien silittelyä.

    • Turuntytsi

      Mä ainakin tykkäisin vähästä pervoilusta, halailusta, suutelemisesta ja kaikest sellasest ihanast

    • minkä tapanen on badboy millanen pojan tarvii olla jotta on badboy?

    • Lolllllllllllll

      te 11 vuotiaat ootte varmaa kovin kokeneit antaa vinkkei :-)

    • Hiljainen.kostaja
    • Dhskkckd

      Ite tykkään tosi paljo halailusta ja siitä et uskaltaa tehdä aloitteen. Ulkonäön kehut alkaa nolostuttaa, mut vaikka vaatteiden kehusta tulee hyvä mieli.

    • Sinkkuminä

      Tykkään siitä et poika osaa sanoo henkilölle et tykkää siitä. Ja kaikki kehut esim. oot kaunis on vaa hyvästä.
      On ihanaa ku poika tulee halaa takaa päin ja laittaa kädet vatsan päälle. Sit on kiva vaa olla yhessä ja kattoo vaikka jotain leffaa sohvalla ja laittaa pää pojan jalkojen päälle tai olla kainalossa.
      Mut taivaallisinta on se ku poika hieroo persettä. En tiiä kyl mitä mieltä te ootte siitä, mut se on ihanaa. On myös kiva et se osaa yllättää välil vaik suklaalla.

    • romantiikkaaaaa

      Mä tykkään tosi paljon semmosista romanttisista jätkistä. Pikkasen saa olla semmosta badboy meininkiä mutta ei paljoo, ja hyvä huumorintaju pitää löytyä. Mutta ehkä kaikkein eniten tykkään just kehuista ja rakkaudenosoituksista, julkisestikin mutta enemmän kun ollaan kahdestaan. Sit kans semmone et ku tietää et tytöllä on menkat ni käy ostamassa vaikka suklaalevyn. Kalliita lahjoja ei tartte ostaa osoittaakseen pitävänsä tytöstä, jo kortti piristää paljon. Takaapäin halaaminen, kaulalle hengittäminen ja pikkupusut ja kaulan ja korvan ja alahuulen näykkiminen on aina plussaa ja mulle ainakin Turn on, fritsun tekeminen on kanssa ihanaa KUNHAN kysyy eka luvan. Selän ja niskan silittely ja kutittaminen on kans rakkautta, varsinkin ihan alaselästä. Myös se kun jätkä hieroo hartioita ja ottaa syliin on ihanaa, ja kaikkien pienien söpöjen asioiden kuiskailu. Kahdestaan olo on niin ihanaa. Arvostan myös herrasmiesmäisiä jätkiä, ne on rakkautta. Ja itsevarmuus on plussaa, itserakkaus ei. Jos tykkäät tytöstä mene sanomaan se hänelle kasvokkain. Et nolaa itseäsi vailkei tyttö pitäisikään sinusta , hän on vain imarreltu.

    • 8v vanha ketju XD mut juu, söpis romanttiset pojat on <3

      • Poika17wee

        Olen romanttinen. Kelpaako sulle?


      • Joo tota en oo niin helvetin epätoivoinen että etäisin seuraa suomi24stä.


      • Öö tota anteeksi vaan mutta tää on nuorten keskustelupalsta. tuolla on sulle treffipalsta ihan erikseen. En suosittele lämpimästi :)


      • Joo se näkyy tossa joka ikinen kerta valikossa. Ihme jos et itse ole nähnyt.


    • munmielipide

      sellanen yliromanttisuus on vaan kiusallista. sellainen aww -sulaminen tulee jos esim. mun hiuksilla leikitään tai halataan (takaapäin viel parempi) paras luonteenpiirre ehdottomasti huumorintaju.

    • Juusaf

      Minä mietin miks en saa iskettyä tyttöä millään tavalla

    • JokuNuorivaan

      Mä ainaki tykkään siit et poika on romanttinen ja ei etee lian nopee. Tykkään myös siitä et poika tulee halaan takaa päin😊 Mut vois kyl iskee ihan pelkäl suutelulla😂

    • Nollakolomonen

      Itse pidän sosiaalisista, menevistä ja tottakai omaan makuun komeista(ulkonäöllä on väliä). Huumorintaju on tärkeä ja en tykkää tekopyhästä paskanjauhannasta, joten musta huumori iskee. Lätkä- ja futispojat on goals, mutta onhan sitä muihinkin ihastuttu.

    • Romantiikkapoika

      Itse olen poika mutta miksi kaikki melkein ovat romantiikkaan vastaan siis ei kaikki mutta ne pahapoika jutut luulis että ihastuksen kaa olis tytön kiva pitää kädestä ja olla iholla ja sen semmosta romantiikka mitä jotain pahapoika jotka tyyliin hakkaa sut ja on huonoja koulussa ja ei saa kunnon työtä ja sen semmosta musta romantiikasta tykkäävä tyttö on nätti,kaunis,ihana ja semmosen tytön kaa Mä tykkäisin olla mutta en halua loukata ketään jos tää loukas jota kuta ja jos loukas niin pyydän anteeksi😅 MUN MIELEEN ON TAVANTYTÖT jotka tykkää ROMANTIIKASTA ne on ihan😍.

      • Vapaatyttö

        Hah :D jatkampas taas näitä vanhoja viesti chatteja täällä. Itse olen siis tyttö. Eipä poikaystävää koskaan ole ollut, mutta kuitenkin. Badboyt vaa on liian ihania vaik niist koittaa päästä eroon x( Mutta romantiikka, Kädestä pitäminen, selkään "koskettelu" on ihanaa :3 mut pojat, ei pidä ottaa mitenkää liian romanttisesti, pitää olla vägä semmone hulivili :D suutelu ihan silleen rauhassa yms. Jos pitää jostain tytöstä, kertokaa vaa heti! Tytöt ei oikein aina, kuten pojatkaan uskalla sanoa :( pelottaa että poika nauraa, kertoo muille, ei "halua" tyttöä tai ei pidä tästä yms..ja tytön kohtelussa, kuten varmaan poikienkin kanssa. Riippuu henkilöstä <3


    • Ei ole mitään yhtä keinoa, tyylia tai temppua jolla saisit kaikkien huomion. Erilaiset tytöt tykkäävät ihan erilaisista asioista. Esimerkiksi itse juuri inhoan romantiikkaa , mutta joku kaverini saattaa innostuakin siitä.

    • Anonyymi

      tytöt tykkää rakastella

    • Anonyymi

      saisinko tytön mielipiteen

    • Anonyymi

      Mä oon esim tyttö mä tykkään siitä et se hauska kiltti en tarvii muuta❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

    • Anonyymi

      No mä silleen haluun esim et vaik poika hieroo mun tukkaa onn viel 8 mut oon ihastunut ja mun ihastus on ihastunut muhun kannattaa välillä tunustaaa;>

    • Anonyymi

      No siis en tiiä

    • Anonyymi

      Oon itekin tyttö ite ainakin tykkään romantiikasta ainakin jonkun verran. Koskettelusta en niinkään

    • Anonyymi

      Broadway sipsi

    • Anonyymi

      No siis jos sitä on vain kiusattu esim. Et se ois ruma nii kertoo et se on kaunis. (Yks poika teki tän mulle ja siit tuli love story(。♡‿♡。)

    • Anonyymi

      no ne tykkää pojist🙄😐😵

    • Anonyymi

      Mä elän mun elämän jätä mut rauhaan, älä jätä viestii vastajaan tai koita tavoittaa!

    • Anonyymi

      Mun mielestä on ainakin halit ihan parhaita ja että poiks näyttää että välittää ja jos on huono päivä niin tuo jotain suklaata jnjn ja silittäminen esim hiuksista niin yleensä siinä tulee ns "turvallinen" olo sun kaa yhessä mennä johki auringonlaskuun käveleen illalla ja suudella
      Kädestä pitäminen kii on möys sellanen että on hyvä olla pojun kaa
      Lohduttaa aina jos stressaa kauheesti jostain yms
      Jos tyttö itkee niin voit kysyy et onks kaikki hyvin tai että mikä hätänä jos ny ymmärsitte ja ihan normaalii että vastataan vaan "mm" (ei olla yleensä mitää vihasii jnjn!)
      HYGENIA on tärkeetä ei oo yhtään kiva olla pojan kaa joka haisee ihan hielle ja henki haisee ja ihaan likaset vaatteet... Puhtaat vaatteet ja ittensä laittaminen hyvään kuntoon!
      Mut joo ainaki jotain sellasta♡!

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe