Nyt perkele muualle jumalauta!
Tuohan jopa riffas!!!
Kiinnostava kuvalauta
4
437
Vastaukset
- Pave.
Mutta mitä tekeekään sheriffimme? Ei yhtään mitään, vaikka on ahnehtinut itselleen monta palstaa valvottavakseen........
- siivosi vain
apua aloittelijalle palsta ja totesi, että näitä spämmejä tulee lisää ensiyönä... lol
- Pave.
siivosi vain kirjoitti:
apua aloittelijalle palsta ja totesi, että näitä spämmejä tulee lisää ensiyönä... lol
onkohan itse lähettämässä niitä, kun jo nyt on noin varma tuosta asiasta?
- fsdafsdafaasfadfsdafsd
Pave. kirjoitti:
onkohan itse lähettämässä niitä, kun jo nyt on noin varma tuosta asiasta?
teki sen. kaikki sen tietää. kukaan vain ei puhu. tosin kuka heistä se oli? vittu mahdoton tietää jos se suojasi perseensä oikein.
jos se olie joku script kiddie tai muuten vaan noviisi niin kyllä POLIZEI sen hakee puhutteluun jahka osoitteet ym.. selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862