KPV

käsittämätöntä

touhua. Osaamaton, taitamaton ja tietämätön puheenjohtaja samanlaisen johtokunnan avustuksella tuhoaa perinteikästä juniorikasvattajaseuraa. Tulevalle kaudelle hankittu joukkueellinen vieraspelaajia ja kaikki omat juniorit on pantu ulos joukkueesta ja hakevat nyt pelipaikkaa muualta. Eilisessä pelissä kolme omaa pelaajaa avauksessa. Viikko ennen sarjojen alkua ilmoitetaan, että ei ole kakkosjoukkuetta. Nyt kaikki nekin pelaajat ovat etsimässä peliaikaa muista seuroista. Törkeää touhua perinteikkäältä kasvattajaseuralta.

Sitten pannaan jäsenhankinta pystyyn, kun seurasta on tänä vuonna lähtenyt lähes sata junioria muihin seuroihin. Tähän lukuun, kun lasketaan juniorin vanhemmat ja muut perheenjäsenet niin menetettyjä jäseniä ei millään kamppanjalla saada takaisin. Olisi pidetty parempaa huolta omista niin jäseniä riittäisi.

GBK:lla vaikka pelaa kakkosessa on reservijoukkue, jossa omat saavat peliaikaa mikäli eivät pelaa edustusjoukkueessa. GBK:lla ja KPS:lla
molemmilla seuroilla on A-juniorijoukkueet mutta KPV:lla ei. Katastrooffi on lähempänä kuin osataan odottaakkaan.

Varmaankin GBK:ssa hykerrellään, kun saivat viime syksynä "turpiin" sekä kentällä että imagopuolella niin nyt ovat lyhyessä ajassa vetämässä KPV:n lahjakkaita nuoria puoleensa. Yksi kokonainen ikäluokka ollaan jo menetetty ja lisää ollaan menettämässä.

OLISI NUIJALLE TÖITÄ!

46

7164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junnun iskä

GBK ainakin osaa ja on oivaltanut juniorityön tärkeyden! Kiitos vain kaikille jalkapallokoulun valmentajille, lapsista näkeee että ovat viihtyneet jalkapalloa pelaamassa ja harrastus jatkuu tästä eteenpäin GBK:n riveissä.

Ihmettelin itsekin aikani, missä KPV:n tai KPS:n vastaavaa toimintaa on, nyt en sitä edes kaipaa, edes näin suomenkielisenä.

• isoa makkaraa

geebbkoossa asiat hoidetaan mallikkaasti ja homma toimii.kpv menee alas kuin puitin makkara.

• E.s.m.

Sponsorit ja muut rahoittajat suhtautuu tämmöiseen epäkohtaan.
      Tämmöinen harharetkeily pitää tuoda yleiseen julkisuuteen välittömästi median kautta.
      Onko tuo puheenjotaja valittu demokraattisesti pestiinsä.??
      Haisee kyllä taas jossain suunnassa tämä hyväveli-järjestelmä.

• PmL

KPV:n kokoonpano:
      Långbacka, Berg, Vesapuisto, Kalliokoski, Piispanen, Koivuranta, Luokkala, Sipilä, Savage, Itälä, Kemmo.
      Vaihdosta Corr, Storbacka, Paavolainen, Kauppinen, Forsell

Mitkä ovat omia pelaajia? Avauskokoonpanossa 5 "omaa", eli Kokkolalaista kentällä. Vaihdosta sisään 4 Kokkolan poikaa. Ei tuo nyt kovin huonolta näytä...

• Sivusta seurannut

Ihmettelen kovasti mikä tämän ketjun avaajan tarkoitus oikein on. KPV:ssähän on vahvasti oman kylän poikia. Jos vertaa muihin divisioonajoukkueisiin niin asiat on hyvin. Jos menestystä haluaa, ei ole mahdollista pelkästään omilla miehillä pelata. Junioritkin oppii että kilpailu on kovaa, eikä sinne edustukseen ihan niin vaan mennä. Kakkosessa omilla kasvateilla pelaaminen on helpompaa. En osaa nyt sanoa mikä GBK:n paikkakuntalaisaste on, mutta jotenkin tuntuu ettei sielläkään pelkistä omista ukoista joukkuetta ole kerätty.

• fiksuna

tyyppinä huomaat! Kyse on KPV:sta ja KPV:n omista kasvateista avauksessa (Kalliokoski, Piispanen ja Luokkala), eikä koko Kokkolasta. Mikäli lasketaan kaikki Kokkolan ulkopuoliset pelaajat niin niitä on aivan liikaa, kun otetaan huomioon aiemmin tehty ansiokas juniorityö kaikissa Kokkolan seuroissa. Nyt on kuitenkin syytä huolestua, koska perinteikkään seuran kasvatit joutuvat hakea peliaikaa muualta, kun heistä ei omassa seurassa välitetä.

• asioista perillä?

käyppä kattomassa gbk.n nettisivuja,ja käy laskemassa montako on kokkolasta...melkein puolet tulee muualta!käy kattomassa faktoja ennenkuin käyt provoilemassa tänne!vai ootko ite niitä kuuluisia "saunakavereita"?

• Vaan

Jorman jatkamaa tietä, ny A-junnut ens vuonna B-junnut, siinä sivussa kipparit ja kps onhan noita ja junnut vaan muualle..... Voi veivi sanon minä, Herätkää ny perk....

• Jormalla

on tämän asian kanssa tekemistä? Jorman kaudella noustiin ykköseen ja on pysytty siellä! Muista sekin, että oltiin Suomen cupin finaalissa. Taidat olla sama kateellinen pelle joka ihailet Jormaa ja kirjoittelet hänestä. Suosittelen olemaan varovainen jos Jorma saa selville kuka olet.

• työkaveri

Sanoi et tämmöiset kirjoitukset on niin läpipaistavasti kirjoitettu ainoastaan gbk:n kilven kiillottamiseksi, että hän ilmoitti lopettavansa gbk:n peleissä käymisen. En tiedä malttaako hän pysyä poissa peleistä, mutta jostuo toteutuu, on gbk menettänyt jälleen yhden pitkäaikaisen kannattajan. Ja voisin sanoa että aika fanaattisen.

En ymmärrä mitä sinä tämän ketjun aloittaja oikein tällä haet? Se on varmaa että mitään positiivista tällä et saa aikaiseksi. Itse kannatan edelleen gbk:ta, mutta haluan touhun olevan rehtiä. Ei keksitä perättömiä väitteitä, eikä syytetä toista asioista varsinkaan johon itsekin olemme syyllisiä. Vielä ei minun ole tarvinnut joukkueeni esityksiä hävetä, ainoa joka harmittaa oli tämä yhteisen joukkueen kaatuminen.

Toivon ja uskon, että ensikaudella on kokkolassa hyvää fudista niin gbk:n kuin myös kpv:n taholta. Ainakin molemmilla joukkueilla on tähän hyvät edellytykset olemassa.

• perätöntä

tuossa aloitusjutussa on? Siinä tuodaan tosiasiat selkeästi esiin, eikä se ole GBK:n kilven puhdistamista todellakaan. Minua ei todellakaan kiinnosta herättää keskustelua GBK:n toiminnasta. Totesin vain, että GBK on hyötynyt KPV:n toiminnan alokasmaisuudesta. Opettele luetun ymmärtäminen, vai etkö ole ollut ylioppilaskirjoituksissa?

• ei ole purettu
        perätöntä kirjoitti:

tuossa aloitusjutussa on? Siinä tuodaan tosiasiat selkeästi esiin, eikä se ole GBK:n kilven puhdistamista todellakaan. Minua ei todellakaan kiinnosta herättää keskustelua GBK:n toiminnasta. Totesin vain, että GBK on hyötynyt KPV:n toiminnan alokasmaisuudesta. Opettele luetun ymmärtäminen, vai etkö ole ollut ylioppilaskirjoituksissa?

yhdenkään KPV:n sopimuspelaajan sopimusta ei ole purettu,jos joku lähtee johonkin toiseen seuraan rikkomalla sopimuksen niin ei voi mitään kuin pistää sanktiot perään

• Työkavein kaveri
        ei ole purettu kirjoitti:

yhdenkään KPV:n sopimuspelaajan sopimusta ei ole purettu,jos joku lähtee johonkin toiseen seuraan rikkomalla sopimuksen niin ei voi mitään kuin pistää sanktiot perään

Nythän on niin että jos pelaajalla sopimus ja ei seura esitä omalla paikkakunnalla harjoittelu tai pelipaikkaa on kyse työsulusta eli estetään harrastamasta työtään. Joten siittä vaan pitäkää sopimuksista kiinni.

• minulle kysymyksen
        perätöntä kirjoitti:

esitit.

Kirjoitit:Osaamaton, taitamaton ja tietämätön puheenjohtaja samanlaisen johtokunnan avustuksella tuhoaa perinteikästä juniorikasvattajaseuraa.

Vastaan: Itse en lähtisi ainakaan vielä arvostelemaan. On kpv:n joukkue kuitenkin saanut jalkeille porukan jolta kokkolalais kannattajat voivat odottaa paljon. Vaihtaisin joukkueiden pelaajat välittömästi jos se olisi minun päätettävissä ja mahdollista. Etkö sinä?

Kirjoitit:kaikki omat juniorit on pantu ulos joukkueesta

Vastaan: Tai oikeastaan kysyn. Eikö ole perätön väite?!

Kirjoitit:seurasta on tänä vuonna lähtenyt lähes sata junioria muihin seuroihin.

Vastaan: Kysyn jälleen, oletko edelleen tosissasi?

Kirjoitit:GBK:lla vaikka pelaa kakkosessa on reservijoukkue, jossa omat saavat peliaikaa mikäli eivät pelaa edustusjoukkueessa.

Vastaan: Kaikki eivät valitettavasti mahdu reservijoukkueeseenkaan. Tämä on harmillinen asia.

Kirjoitit:Varmaankin GBK:ssa hykerrellään, kun saivat viime syksynä "turpiin" sekä kentällä että imagopuolella niin nyt ovat lyhyessä ajassa vetämässä KPV:n lahjakkaita nuoria puoleensa. Yksi kokonainen ikäluokka ollaan jo menetetty ja lisää ollaan menettämässä.

Vastaan:Tämä oli siis sinun epäilysi, koska kirjoitit "varmaankin". Itse epäilen, että tähän eivät ala, meinaan hykertelyyn. Miksi alkaisivat, olisiko varaa? Seurassa kuitenkin tajutaan hiljaisesti, että ollaan kaupungin kakkos joukkue.

Kirjoitit:Opettele luetun ymmärtäminen, vai etkö ole ollut ylioppilaskirjoituksissa?

Vastaan: Ylioppilas ja lisääkin kouluja on tullut käytyä.

• hmmmm.....
        minulle kysymyksen kirjoitti:

esitit.

Kirjoitit:Osaamaton, taitamaton ja tietämätön puheenjohtaja samanlaisen johtokunnan avustuksella tuhoaa perinteikästä juniorikasvattajaseuraa.

Vastaan: Itse en lähtisi ainakaan vielä arvostelemaan. On kpv:n joukkue kuitenkin saanut jalkeille porukan jolta kokkolalais kannattajat voivat odottaa paljon. Vaihtaisin joukkueiden pelaajat välittömästi jos se olisi minun päätettävissä ja mahdollista. Etkö sinä?

Kirjoitit:seurasta on tänä vuonna lähtenyt lähes sata junioria muihin seuroihin.

Kirjoitit:GBK:lla vaikka pelaa kakkosessa on reservijoukkue, jossa omat saavat peliaikaa mikäli eivät pelaa edustusjoukkueessa.

Vastaan: Kaikki eivät valitettavasti mahdu reservijoukkueeseenkaan. Tämä on harmillinen asia.

Kirjoitit:Varmaankin GBK:ssa hykerrellään, kun saivat viime syksynä "turpiin" sekä kentällä että imagopuolella niin nyt ovat lyhyessä ajassa vetämässä KPV:n lahjakkaita nuoria puoleensa. Yksi kokonainen ikäluokka ollaan jo menetetty ja lisää ollaan menettämässä.

Vastaan:Tämä oli siis sinun epäilysi, koska kirjoitit "varmaankin". Itse epäilen, että tähän eivät ala, meinaan hykertelyyn. Miksi alkaisivat, olisiko varaa? Seurassa kuitenkin tajutaan hiljaisesti, että ollaan kaupungin kakkos joukkue.

Kirjoitit:Opettele luetun ymmärtäminen, vai etkö ole ollut ylioppilaskirjoituksissa?

Ei tarvi sekottaa Nuskiksia eikä ps-ia tähän kpv-n sotkuun . Pk ja kump. on ihan itse järjesäneet sen. Tuhonneet seuran. Kallein joukkue sitten ... ei ikään . Jos nyt ei rahalla saada menestystä niin hups! Mitenkähän käy.

• vastasit
        minulle kysymyksen kirjoitti:

esitit.

niin minä vastaan sinulle. Olet ihan varmasti johtokunnan jäsen ja perustelen sen sillä, että et tiedä seuran asioista yhtään mitään! Avaa silmäsi tosiasioille!

• wilkelmn

Tollot!Uskokaa nyt!Jalkapallo ei kiinnosta yleisöä.Kiinnostus jäi 1980 luvulle.

• tsaukkitaukki

Hmmmm.... mutta kuitenkin niin plajon kiinnostaa että tänne piti tulla.

• jalkapallo kokkolassa

kesän paikallismatsissa 2800 henkee, että eiköhän se fudis vähän kiinnostaa. vai mikä laji vetää enemmän katsojia..kuviokellunta vai jääkiekko? vai amisten ek:oot keskustassa? Kyllä kuningaslaji on sitä myös kokkolassa..

• ootte pimeitä
        jalkapallo kokkolassa kirjoitti:

kesän paikallismatsissa 2800 henkee, että eiköhän se fudis vähän kiinnostaa. vai mikä laji vetää enemmän katsojia..kuviokellunta vai jääkiekko? vai amisten ek:oot keskustassa? Kyllä kuningaslaji on sitä myös kokkolassa..

missä tahansa muussa maakunnan divarijoukkueessa oltas onnen kukkuloilla kun tuollanen avauskokonpano olisi marssittaa kentälle. Vain pari ulkomaalaista ja paikallisiakin ihan hyvä osuus. Mutta te itkette että pitäs olla naapurin stefan hiekkakakku kädessä mukana. Helvetti, olkaa ylpeitä, älkääkä iniskö.

• FC Samppa
        ootte pimeitä kirjoitti:

missä tahansa muussa maakunnan divarijoukkueessa oltas onnen kukkuloilla kun tuollanen avauskokonpano olisi marssittaa kentälle. Vain pari ulkomaalaista ja paikallisiakin ihan hyvä osuus. Mutta te itkette että pitäs olla naapurin stefan hiekkakakku kädessä mukana. Helvetti, olkaa ylpeitä, älkääkä iniskö.

Jep KPV:ssa on asiat mallikaasti lukuunottamatta kakkosjoukkueen sarjasta luopumista. Edareilla näyttää touhu lupaavimmalta sitten viimeisen 19 vuoden.
        Mikä lie GBK narri on tullut tänne yrittämään kusettamaan ja liioittelemaan asioita Palloveikoista. Ainoa vähänkin totuutta sisältävä asia on tuo kakkosjoukkueen sarjasta luopuminen mikä on kyllä valitettavaa sillä kaikki eivät edarin rinkiin pääse. (tästä miinukset KPV:lle)
        Jokatapauksessa näistä pelaajista yhdelle on löytynyt seura Porista, yhdelle Pietarsaaresta ja parille itse GBK:sta. Olisit edes tyytyväinen kun pari lahjakasta PALLOVEIKKOJEN kasvattia tulee auttamaan loukkaantumisista kärsivää Kokkolan kakkosseuraa?? Ei vaan pitäähän sitä asioita yrittää kusettaa ja olla kiittämätön... ei mulla muuta.

• FC Samppa
        FC Samppa kirjoitti:

Jep KPV:ssa on asiat mallikaasti lukuunottamatta kakkosjoukkueen sarjasta luopumista. Edareilla näyttää touhu lupaavimmalta sitten viimeisen 19 vuoden.
        Mikä lie GBK narri on tullut tänne yrittämään kusettamaan ja liioittelemaan asioita Palloveikoista. Ainoa vähänkin totuutta sisältävä asia on tuo kakkosjoukkueen sarjasta luopuminen mikä on kyllä valitettavaa sillä kaikki eivät edarin rinkiin pääse. (tästä miinukset KPV:lle)
        Jokatapauksessa näistä pelaajista yhdelle on löytynyt seura Porista, yhdelle Pietarsaaresta ja parille itse GBK:sta. Olisit edes tyytyväinen kun pari lahjakasta PALLOVEIKKOJEN kasvattia tulee auttamaan loukkaantumisista kärsivää Kokkolan kakkosseuraa?? Ei vaan pitäähän sitä asioita yrittää kusettaa ja olla kiittämätön... ei mulla muuta.

"   ei kiinnosta
        Kirjoittanut: wilkelmn 28.4.2008 klo 17.25
        Tollot!Uskokaa nyt!Jalkapallo ei kiinnosta yleisöä.Kiinnostus jäi 1980 luvulle."

Paikallispelissä oli yli 2800 maksanutta katsojaa ja yhteensä katsojia yli 3000. GBK:lle pointsit paremmasta markkinoinnista ottelussa kuin KPV:n vastaava kotiottelu.

• oliko näin
        FC Samppa kirjoitti:

Kuulema kariutunut kun eivät päässeet hinnasta yhteisymmärrykseen. tai ainakin huhut niin kertovat että Pk ois tullut ahneeks

• FC Samppa
        oliko näin kirjoitti:

Kuulema kariutunut kun eivät päässeet hinnasta yhteisymmärrykseen. tai ainakin huhut niin kertovat että Pk ois tullut ahneeks

Sen verran otan takaisin, että kakkosjoukkueen pelaajien sopimukset eri seuroihin eivät ole vielä täysin varmoja (Tällaisen kuvan olen itse saanut).

• pahvipaaavot
        FC Samppa kirjoitti:

Sen verran otan takaisin, että kakkosjoukkueen pelaajien sopimukset eri seuroihin eivät ole vielä täysin varmoja (Tällaisen kuvan olen itse saanut).

Kyllä nämät palloveikkojen tohjailut on nähty viime vuosina. Valkkuja potkitaan yks vuoron perään. Afriikan poikia raahattu ja kehuttu pärjäämisiä. Nyt on maalivahtiki viety naapuri seurasta joka on maksamata. Naapuseuralta vietiin paikka Kippareille joka lakkautettiin pelaajapulan vuoksi. Missäs omat? KPV kolmonen on lopetettu ja siinä samassa KPV kakkonen. A junioorit on siellä tai täällä. Naisjoukkue vilisee muualta värvätyillä tyttäreillä. Junnaripuolella värvätään naapuri seuroilta. Rahatilanne on kuulemma surkea. Pelaajapalkat onkos maksettu ajallaan. Omat potkittu pois että saatais tilaa oululaisille ja valmentajan kavereille. Eiköhän tämä kerro kaiken seurasta jota ei komeilla nettisivuilla voi lukea. Hyvä JARO 0-0 Tampereelta.

• Edelliselle!
        pahvipaaavot kirjoitti:

Kyllä nämät palloveikkojen tohjailut on nähty viime vuosina. Valkkuja potkitaan yks vuoron perään. Afriikan poikia raahattu ja kehuttu pärjäämisiä. Nyt on maalivahtiki viety naapuri seurasta joka on maksamata. Naapuseuralta vietiin paikka Kippareille joka lakkautettiin pelaajapulan vuoksi. Missäs omat? KPV kolmonen on lopetettu ja siinä samassa KPV kakkonen. A junioorit on siellä tai täällä. Naisjoukkue vilisee muualta värvätyillä tyttäreillä. Junnaripuolella värvätään naapuri seuroilta. Rahatilanne on kuulemma surkea. Pelaajapalkat onkos maksettu ajallaan. Omat potkittu pois että saatais tilaa oululaisille ja valmentajan kavereille. Eiköhän tämä kerro kaiken seurasta jota ei komeilla nettisivuilla voi lukea. Hyvä JARO 0-0 Tampereelta.

Ikävä kyllä edellinen kirjoitus oli naulan kantaan, turha syyttää Gbk:a ja muita sössimisestä ja lietsomisesta, ei muuta ku peilin eteen katteleen, totuus sattuu.

• katkeraa
        pahvipaaavot kirjoitti:

On se vain joillekkin katkera paikka kun KPV on selkeästi kaupungin ykkösseura.

• .........////

Ja kylle minä sano nyt ette kyllä se on mukava kun Kpv pela eri sarja kun me,me ei anta tänäkesänä 6 ilmaista pistettä KPV niinkö me antaa viime kesä ja eise haitta muutenkaan että olla 2 divari,meiltä viety jo reenlunti koulu ja muutenkin tämä hurritus loppu karleby,meitä vielä asu muutamia Sokoja reservaatti jossa me ihailla punavalko paita kaikki päivät eikä me kerto kellekkään että meillä pela musta ja prassi.
      Mutta me nousta täältä sama sarja KPV ja anta taas ilmainen 3 piste per/peli.
      nyt minä lähte kun Börje tule huolta mun ripuli

• pääsit

pois sieltä kellarista? Takas sinne ja vähän äkkiä! Illalla saat sitten rangaistuksen.

• Sven-Erkki
        pääsit kirjoitti:

pois sieltä kellarista? Takas sinne ja vähän äkkiä! Illalla saat sitten rangaistuksen.

Turhaa tässä mitään kielisotaa ottaa mukaan, jalkapallokeskusteluun. GBK:ssa puhutaan sekä suomea että ruotsia. Tosiasia on että GBK hoitaa paremmin asiat junioritasolla tällä hetkellä, tätä tosiasiaa vastaan edes vähän asioista perillä olevat palloveikot ei voi väittää vastaan MUTTA taas KPV:n edustus on erittäin hyvällä mallilla tällä hetkellä vaikkakin Kokkolalaisuus on vähentynyt joukkuessa.

Ilman näitä palloveikkojen vahvistuksia ei liigafutiksesta voisi edes Kokkolassa puhua, siitä propsit palloveikoille. GBK hoitaa junioritoimintansa tällä hetkellä paremmin kuin KPV, ehkä suurin syy on että talkooväkeä löytyy enemmän GBK:ssa, myös naispuolella KPV:n hommia hoitaa lähinnä pari ihmistä kun taas GBK:lla löytyy tyttö- ja naisfutiksessa jopa oma kehitysjohtaja.

Tällä hetekellä KPV:n edustus on kova mutta siitä on saanut kärsiä oma juniorityö kun taas GBK:ssa edustukseen ei olla paljon rahaa laitettu, rinki on kapea ja paljon nuoria Kokkolalaisia on otettu mukaan. Kun taas juniorityötä ollaan kehitetty enemmän.

Tasapuolisesti hyvää jalkapallokesää kaikille, jalkapallon ystäville.

• ja ransut
        Sven-Erkki kirjoitti:

Turhaa tässä mitään kielisotaa ottaa mukaan, jalkapallokeskusteluun. GBK:ssa puhutaan sekä suomea että ruotsia. Tosiasia on että GBK hoitaa paremmin asiat junioritasolla tällä hetkellä, tätä tosiasiaa vastaan edes vähän asioista perillä olevat palloveikot ei voi väittää vastaan MUTTA taas KPV:n edustus on erittäin hyvällä mallilla tällä hetkellä vaikkakin Kokkolalaisuus on vähentynyt joukkuessa.

Ilman näitä palloveikkojen vahvistuksia ei liigafutiksesta voisi edes Kokkolassa puhua, siitä propsit palloveikoille. GBK hoitaa junioritoimintansa tällä hetkellä paremmin kuin KPV, ehkä suurin syy on että talkooväkeä löytyy enemmän GBK:ssa, myös naispuolella KPV:n hommia hoitaa lähinnä pari ihmistä kun taas GBK:lla löytyy tyttö- ja naisfutiksessa jopa oma kehitysjohtaja.

Tällä hetekellä KPV:n edustus on kova mutta siitä on saanut kärsiä oma juniorityö kun taas GBK:ssa edustukseen ei olla paljon rahaa laitettu, rinki on kapea ja paljon nuoria Kokkolalaisia on otettu mukaan. Kun taas juniorityötä ollaan kehitetty enemmän.

Tasapuolisesti hyvää jalkapallokesää kaikille, jalkapallon ystäville.

Näin on! Pois sieltä sohvien nurkista ja menkää kattoon niitä pelejä. Sama sitten kumppaa kannustatte.

• FCS
        ja ransut kirjoitti:

Näin on! Pois sieltä sohvien nurkista ja menkää kattoon niitä pelejä. Sama sitten kumppaa kannustatte.

...ja tosiaan hyvää jalkapallokesää kaikille Kokkolalaisille jalkapallofaneille! Pieni vastakkainasettelu tuo mielenkiintoa mukaan.

• paskalle

Johtokunta lienee valittu urheilullisin perustein XD

KPV:n johtokunta on valittu suoraan rahan perusteella eli ne jotka sponssaa ne myös omistaa tai muuten vaan siihen tyyliin... Lienee tosin aika tavallista nykypäivänä mutta itse kokkolalaisena inhoan KPV kulttuuria. Yritetään jonku vitun halpahallikemiravenefirmamikälie pukupellejen johdolla luoda kokkolaan suurseuraa XD Todella kuvottava ja persoonaton joukkue johtoa myöten. TOIVOTTAVASTI TIPPUU KUTOSDIVARIIN JOHTOKUNTAA MYÖTEN!! GBK teki viisaasti kun jätti fuusioitumatta kökkölänpilluveikkoihin.

Jos kokkolassa olisi jalkapallokulttuuria euroopan malliin (myös huligaaneja) vetelisin turpaan kokkolanpallovittuja joka päivä!!

• raukasta

ole ketään veteleen turpiin. ; ) Oot vvan joku pikku homo. Kentällä ne pelit pelataan. Muta ja ruoho lentää. EI SINNE O TUOLLASILLA FAGEILLÄ ASIAA. ; )

• luuvitonen...

Tarinasi sisälsi valtavasti asiavirheitä. Ja sen lisäksi että tiedot ei ole kunnossa, ei ole näköjään järkikään. Kyllähän se kateus vituttaa, ymmärrän sen...

• pallivitut
        raukasta kirjoitti:

ole ketään veteleen turpiin. ; ) Oot vvan joku pikku homo. Kentällä ne pelit pelataan. Muta ja ruoho lentää. EI SINNE O TUOLLASILLA FAGEILLÄ ASIAA. ; )

kentällä paska ja mälli lentää kun fagit vetelee toisiaan hanuriin... kökkölänpallivitut on paska seura!!!! turpaan kaikkia palloveikkofaneja. : ( (nenä paskana)

t.hooligan

• huligaanien lutka
        pallivitut kirjoitti:

kentällä paska ja mälli lentää kun fagit vetelee toisiaan hanuriin... kökkölänpallivitut on paska seura!!!! turpaan kaikkia palloveikkofaneja. : ( (nenä paskana)

t.hooligan

sää oot pelkkä pikku hintti.

• on sieltä

Aina kun KPVn paita tulee vastaan alkaa vitutus. Vihreän allergisuus lisääntyy. KPV on perseestä!
        Uusi pj pisti sukufirmansa muiden perijöiden kanssa niin surkeaan tilaan, että oli pakko myydä pois ja nyt Kannusta uhkaa joukkotyöttömyys. Onko nyt KooPeeVeen vuoro? Alku on lupaava, A-junnuilla ei ole joukkuetta, II-joukkue kuopattiin. Alaspäin mennään ja loppu häämöttää.

• meni jo
        on sieltä kirjoitti:

Aina kun KPVn paita tulee vastaan alkaa vitutus. Vihreän allergisuus lisääntyy. KPV on perseestä!
        Uusi pj pisti sukufirmansa muiden perijöiden kanssa niin surkeaan tilaan, että oli pakko myydä pois ja nyt Kannusta uhkaa joukkotyöttömyys. Onko nyt KooPeeVeen vuoro? Alku on lupaava, A-junnuilla ei ole joukkuetta, II-joukkue kuopattiin. Alaspäin mennään ja loppu häämöttää.

Sä oot niin kauheen herkkä. Mutta otan kuitenkin osaa, sillä joudut varmaan aika usein vitutuksen valtaamaan mielentilaan, sen verran paljon noita kpv paitaisia junioreitakin nykyään näkyy liikkuvan.

Itsellä ei onneksi ole näitä väriongelmia, en ole allerginen vihreälle enkä liioin punavalkoisellekaan. Vituttamaankaan nämä paidat ei ala.

Mutta on KPV vaan aika mahtava ja suuri seura, kun se on näköjään KPV:stä kiinni kohtaako Kannusta joukkotyöttömyys! Sikäli kova heppu tämä uusi pj, jos pystyi entisen firmansa myymään, vaikka ei enää ollut osaa eikä arpaa kyseiseen firmaan. Tähän tuskin olisi gbk:n (yhtään gbk:ta väheksymättä)pj pystynyt, kun tuntuu kaveri olemaan niin herkkä, että pikkujunnarin puhelukin saa miehen kyyneliin.

Kysyisinkin, onko se gbk:n vika kun kokkolasta tulee niin paskat pyöräilijät?

Taitaa se vaan loppujen lopuksi olla niin, että nähdään hyvä jalkapallokesä kokkolassa, niin vihreän kuin myös punavalkoisten esittämänä. Toivon ainakin näin. Ja kun tuolla toisella, eli KPV:llä ainoastaan näyttää olevan haluja ylöspäin aina sinne korkeimmalle sarjaportaalle asti, niin toivon pirusti onnistumisia heille. Toki myös gbk hamuaa varmasti ylöspäin ykköseen ja toivottavasti sinne nousevatkin, mutta tuntuu että siihen seuran resurssit sitten loppuvatkin. Eikä se ole mikään ihmekään, kun vuodesta toiseen jo pitkän ajan ollut kaupungin kakkosseura, vähän kuin pikkuveli.

Niin ja yksi kysymys piti vielä esittää. Kun olen kesäisin käynyt molempien joukkueiden pelejä seuraamassa. Olen gbk:n peleissä törmännyt seuraavaan asiaan ja tästä samasta asiasta on muutama muukin minulle ihmetellyt. Useassa gbk:n pelissä en ole saanut lippua lainkaan vaikka olen maksanut itseni sisään peliin. Miksi näin? Ja korostan että tämä ei ole provo, vaan ihan tosi asia. Ainoa järkeen käypä selitys itselleni on, että tällä keinolla saadaan osa lipputuloista ns. pimeästi, jolla voidaan maksaa vaikka pelaajapalkkioita pimeästi, koska ovat tällöin tuloa joka ei näy missään. Sitä en tiedä onko näin, mutta mikä ihme siinä muuten voi olla. KPV:n peleissä olen joka kerta saanut pääsylipun.

• liputuspäivä...
        meni jo kirjoitti:

Sä oot niin kauheen herkkä. Mutta otan kuitenkin osaa, sillä joudut varmaan aika usein vitutuksen valtaamaan mielentilaan, sen verran paljon noita kpv paitaisia junioreitakin nykyään näkyy liikkuvan.

Itsellä ei onneksi ole näitä väriongelmia, en ole allerginen vihreälle enkä liioin punavalkoisellekaan. Vituttamaankaan nämä paidat ei ala.

Mutta on KPV vaan aika mahtava ja suuri seura, kun se on näköjään KPV:stä kiinni kohtaako Kannusta joukkotyöttömyys! Sikäli kova heppu tämä uusi pj, jos pystyi entisen firmansa myymään, vaikka ei enää ollut osaa eikä arpaa kyseiseen firmaan. Tähän tuskin olisi gbk:n (yhtään gbk:ta väheksymättä)pj pystynyt, kun tuntuu kaveri olemaan niin herkkä, että pikkujunnarin puhelukin saa miehen kyyneliin.

Kysyisinkin, onko se gbk:n vika kun kokkolasta tulee niin paskat pyöräilijät?

Taitaa se vaan loppujen lopuksi olla niin, että nähdään hyvä jalkapallokesä kokkolassa, niin vihreän kuin myös punavalkoisten esittämänä. Toivon ainakin näin. Ja kun tuolla toisella, eli KPV:llä ainoastaan näyttää olevan haluja ylöspäin aina sinne korkeimmalle sarjaportaalle asti, niin toivon pirusti onnistumisia heille. Toki myös gbk hamuaa varmasti ylöspäin ykköseen ja toivottavasti sinne nousevatkin, mutta tuntuu että siihen seuran resurssit sitten loppuvatkin. Eikä se ole mikään ihmekään, kun vuodesta toiseen jo pitkän ajan ollut kaupungin kakkosseura, vähän kuin pikkuveli.

Niin ja yksi kysymys piti vielä esittää. Kun olen kesäisin käynyt molempien joukkueiden pelejä seuraamassa. Olen gbk:n peleissä törmännyt seuraavaan asiaan ja tästä samasta asiasta on muutama muukin minulle ihmetellyt. Useassa gbk:n pelissä en ole saanut lippua lainkaan vaikka olen maksanut itseni sisään peliin. Miksi näin? Ja korostan että tämä ei ole provo, vaan ihan tosi asia. Ainoa järkeen käypä selitys itselleni on, että tällä keinolla saadaan osa lipputuloista ns. pimeästi, jolla voidaan maksaa vaikka pelaajapalkkioita pimeästi, koska ovat tällöin tuloa joka ei näy missään. Sitä en tiedä onko näin, mutta mikä ihme siinä muuten voi olla. KPV:n peleissä olen joka kerta saanut pääsylipun.

Nyt valehtelet poika että korvat heiluu. Katsoin kaikki viime vuoden pelit ja lipun sain. jos et huomannut ottaa mukaasi luukulta kuin läksit. GBKlla edustusjoukkue GBK2 GBK3. 2 A-juniorijoukkuetta B-juniorit ikäluokat jokaiseen junnarijoukkueeseen sekä tyttö että poika puolella. Mammat, ja kykykoulut sekä tyttö että poika puolella. Luokkalan vetämä kehitysvammaisten joukkue joka pelaa SMää. kokkola cupit toiseksi suurin turnaus Suomessa. Kakskielisyys. Nettisivut parhaasta päästä. Ja paljon muuta, mm ei nimenvaihdoksia jota KPVllä on mielin määrin. Mihin te oikein vertaatte? Jos nyt kerran ykkösessä ja ei koskaan liigassa niin mitä sitten. GBK on kaupungin ykkös seura ja piste.

• 556677
        liputuspäivä... kirjoitti:

Nyt valehtelet poika että korvat heiluu. Katsoin kaikki viime vuoden pelit ja lipun sain. jos et huomannut ottaa mukaasi luukulta kuin läksit. GBKlla edustusjoukkue GBK2 GBK3. 2 A-juniorijoukkuetta B-juniorit ikäluokat jokaiseen junnarijoukkueeseen sekä tyttö että poika puolella. Mammat, ja kykykoulut sekä tyttö että poika puolella. Luokkalan vetämä kehitysvammaisten joukkue joka pelaa SMää. kokkola cupit toiseksi suurin turnaus Suomessa. Kakskielisyys. Nettisivut parhaasta päästä. Ja paljon muuta, mm ei nimenvaihdoksia jota KPVllä on mielin määrin. Mihin te oikein vertaatte? Jos nyt kerran ykkösessä ja ei koskaan liigassa niin mitä sitten. GBK on kaupungin ykkös seura ja piste.

Näyttää siltä, että Kokkolassa on kahdenlaisia jalkapalloihmisiä: sellaisia, jotka kannattavat KPV:tä ja toivovat palloveikoille menestystä ja sellaisia, jotka vihaavat KPV:tä ja yrittävät kusta KPV:n muroihin joka käänteessä. GBK sinänsä ei näytä kiinnostavan ketään.

• perselävet
        556677 kirjoitti:

Näyttää siltä, että Kokkolassa on kahdenlaisia jalkapalloihmisiä: sellaisia, jotka kannattavat KPV:tä ja toivovat palloveikoille menestystä ja sellaisia, jotka vihaavat KPV:tä ja yrittävät kusta KPV:n muroihin joka käänteessä. GBK sinänsä ei näytä kiinnostavan ketään.

onhan Kökkölässä muitaki seuroja ku Koopeevee ja Geebeekoo. voiha se kpvn vitutuksesta kärsivä olla kopsilaine, öjäläine, sokalaine, j.n.e.

• Reilupeli

Riitaisaa porukkaa

• PuuWeikotKokkola

Mutta missä on realistin kommentit. Yhtään tekojärvi kirjoitusta ei tässä ketjussa. Se reijo taisi kopioda sen aloitteen vasta myöhemmin.

• Rumasana

Vieläköhän kpv:ssä on T. Hakala mukana? Kaljupäinen räyhäävä pingviini jolla työpaikatkin vaihtuu kuin kalsarit. Jonkinlaisena sisar hento valgayisena esiintyy

• Anonyymi

Ei kyllä nämä pelaaja hankinnat vakuuta .

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe