Sims 2 ELÄMÄNTARINAT, Riinan tarina ongelma

-Buyo

Eli olen pelannut Riinan tarinaa, mutta olen joutunut umpikujaan. Seuraavassa tehtävässä on vain "Itse ihanuus" ja tehtävän anto on merkillinen: "Edellinen suhteeni päättyi juuri, mutta Taneli sanoo haluavansa vain parastani. Se riittää minulle."
Mitä pitäisi tehdä?

42

3175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yjyiftjo

      emmä vaan tiiä?

      • please help me .

        mulla on sama ongelma !ootko jo selvittänyt tämän pikkkkku ongelman ? jos oot selvennätkö mullekki ? = )))


      • Marphiini
        please help me . kirjoitti:

        mulla on sama ongelma !ootko jo selvittänyt tämän pikkkkku ongelman ? jos oot selvennätkö mullekki ? = )))

        Pääsette tän kohan ohi, kun ootte ihan normaalisti sen Tanelin kanssa ja elätte normaalisti. En muista monta päivää ja sitten loppujen lopuksi sain sen suoritettua että vaihtu vaan tehtävä :D Olikohan että Taneli ja Riina oli täysin rakastuneita tai läheisiä ainakin. :))


    • sipulitar

      Mun muistaakseni näin: flirttaile - hurmaa

      • Monskis_96

        Voi kiitos kiitos! En ole vielä ehtinyt edes koittaa sitä, mutta kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDD


      • hullunasimsiin

        Toimii :) Kiitti paljon =)


    • Monskis_96

      Mulla on sama ongelma. Kyseinen peli on ollut minulla kohta vuoden, mutten vieläkään ole päässyt tehtävää ''itse ihanuus'' läpi.

      • loiste

        Mää pelasin tota kohtaa nii kauan että toi Riinan elämän haave täyttyi eli että siit tulee elokuvamoguli. ja olin sen tanelin kans sillain norm. :D


    • sims- Fani

      Buyo, sinun täytyy jutella ja tehdä suhdejuttuja ns.. itse olen päässyt Veetin tarinan läpi, Riinan tarinassa siihen että Riina tulee raskaaksi, mutta vauva ei kylläkään synny koskaan..

      • lollottaja

        pidä ne bileet.sen jälkeen pitäs skidin syntyy


    • piketin

      Mee tanenlin tykö ja koita kaikkia frilttailu toimintoja (en osaa kirjotta sitä) nii tehtävä on suoritettu. Jos ei auta koita kaikkia muitaki toimintoja taneliin

      • plöxz

        Flirttaile-hurmaa


    • XD

      se on flirttaile-hurmaa ja sitten peli jatkuu mutta mulle tuli ongelma tässä kohtaa
      pena on talossa ja niin että vaan mitkä on suhde toiminnot???!!!

      • =)

        Mä oon siin kohdas ku:Piipahdus putiikissa ni miten pääsen siit eteepäi....oon ostanu sil ne hameet.Sit se Taneli sanoo ain siin puhelimes et:Nyt ei sovi.Minun pitää mennä,tuota.... töihin.Miten siit pääsee eteepäi??


      • kisunpentu
        =) kirjoitti:

        Mä oon siin kohdas ku:Piipahdus putiikissa ni miten pääsen siit eteepäi....oon ostanu sil ne hameet.Sit se Taneli sanoo ain siin puhelimes et:Nyt ei sovi.Minun pitää mennä,tuota.... töihin.Miten siit pääsee eteepäi??

        Mul tulee aina sama ku sul...


      • =)
        kisunpentu kirjoitti:

        Mul tulee aina sama ku sul...

        Pääsin siit läpi ku menin sin paratiisiputiikkii=)sit sie oli Taneli ja Pena.Sit ne riiteli ja kaikkee sellast :D


      • elvin123
        =) kirjoitti:

        Pääsin siit läpi ku menin sin paratiisiputiikkii=)sit sie oli Taneli ja Pena.Sit ne riiteli ja kaikkee sellast :D

        auttakaa minua miten voi päästä yhteistontille kun oon siinä jutussa missä riinan pitää kuttuu taneli ostoskeskukseen miten sen pääsee läpi kertokaa ootan innolla vastauksia!


      • :)
        elvin123 kirjoitti:

        auttakaa minua miten voi päästä yhteistontille kun oon siinä jutussa missä riinan pitää kuttuu taneli ostoskeskukseen miten sen pääsee läpi kertokaa ootan innolla vastauksia!

        Sun pitää painaa puhelinata ja sit sieltä joku yhteys palvelu tai jotain ja siel on et kutusu toinen simi tonetille, tai jotain vastaavaa. Mie olen pääsyt riinan ja veettin läpi. :)


      • =) vastauksesi
        =) kirjoitti:

        Mä oon siin kohdas ku:Piipahdus putiikissa ni miten pääsen siit eteepäi....oon ostanu sil ne hameet.Sit se Taneli sanoo ain siin puhelimes et:Nyt ei sovi.Minun pitää mennä,tuota.... töihin.Miten siit pääsee eteepäi??

        vastaus on sun pitää vaan soittaa tanelille ja painaa kännykästä että juttele


    • Lyouuu

      No mulla on ongelma se "Kutsu Taneli Shoppailemaan"-juttu... Aina ku mä yritän soittaa sille, se joko on öö... töissä, tai ei vastaa puhelimeen, tai on muuten vaan varattu. Mitä oikeesti pitää tehä, ku tos mul on menny jo aika kauan ja alkaa jo kyllästyttää... sit kauppaankaan en pääse =( pikaisesti apua, kiitos!

      • -Buyo

        Oikeesti, luulin kun ostin tän pelin, et tää ois ollu aika simppeli, mut tässä pitääkin kelata läpi tyyliin kaikki toiminnot mitä pelissä vaan voi, ennen kun pääsee seuraavaan tehtävään.
        Kyllä kyrsii aina välillä. =D


      • -Buyo

        No nyt olen pitkän tauon jälkeen jopa edistynyt pelissä johonkin suuntaan. XD
        Tällä hetkellä Riina odottaa lasta, lastenhuoneen sisustin juuri, eli mitä täältä olen lueskellut niin jossain kohtaa alkaa se Riina minullakin toivomaan baby-bileitä.
        On siis kans ratkasuja muutamiin ongelmiin, mitä täällä on ihmiset valitelleet:

        XD: Olet siinä kohdassa, missä Pena pitää saada leppymään ja tehtävän annossa sanotaan jotain "varaudu pitkään tyynnyttelyyn" tms. Mulla oli siinä silleen, et se ylempi suhdepalkki Penan kohdalla pysy kokoajan luvussa 71 ja se alempi oli alussa luvussa 21. Alat vaan kaikilla yksinkertasilla flirttailuilla ja leikeillä "tyynnyttään" niiden suhdetta: alasuhdepalkissa luku alkaa nousta 1-3 pykälää kerrallaan. Kun se alasuhdepalkin luku nousee yli 50, Riinasta ja Penasta tulee hyviä ystäviä (2 viihreetä naamaa) ja tarina jatkuu taas uusilla tehtävillä.

        Lyouuu: Määkin ihmettelin aika kauan tota kohtaa, kun huomasin et taksia ei voi tilata, eikä ees sitä jotain liikennöintipalvelua, et sais kutsuttuu Tanelin sinne kauppaan. Ihmettelin siinä muutaman kolme simpäivää kun ajattelin, et se onnistuis, kun Riinalla on vapaapäivä töistä? Sit kokeilin soittaa Tanelille ja otin siitä sen juttele-kohdan (Soita... simille... Taneli... juttele). Sit Riina sano vaan jotain: "Onpa outoa, pitänee lähteä sinne kauppaan sitten yksin." tai jotain sellasta. Tarina jatkuu siitä taas normaalisti uusilla tehtävillä. Eli luultavasti ton kohdan pääsee, kun vaan sinnikkäästi soittaa Tanelille ja painaa siitä "juttele" EI "kutsu kylään".


      • pliiis...
        -Buyo kirjoitti:

        No nyt olen pitkän tauon jälkeen jopa edistynyt pelissä johonkin suuntaan. XD
        Tällä hetkellä Riina odottaa lasta, lastenhuoneen sisustin juuri, eli mitä täältä olen lueskellut niin jossain kohtaa alkaa se Riina minullakin toivomaan baby-bileitä.
        On siis kans ratkasuja muutamiin ongelmiin, mitä täällä on ihmiset valitelleet:

        XD: Olet siinä kohdassa, missä Pena pitää saada leppymään ja tehtävän annossa sanotaan jotain "varaudu pitkään tyynnyttelyyn" tms. Mulla oli siinä silleen, et se ylempi suhdepalkki Penan kohdalla pysy kokoajan luvussa 71 ja se alempi oli alussa luvussa 21. Alat vaan kaikilla yksinkertasilla flirttailuilla ja leikeillä "tyynnyttään" niiden suhdetta: alasuhdepalkissa luku alkaa nousta 1-3 pykälää kerrallaan. Kun se alasuhdepalkin luku nousee yli 50, Riinasta ja Penasta tulee hyviä ystäviä (2 viihreetä naamaa) ja tarina jatkuu taas uusilla tehtävillä.

        Lyouuu: Määkin ihmettelin aika kauan tota kohtaa, kun huomasin et taksia ei voi tilata, eikä ees sitä jotain liikennöintipalvelua, et sais kutsuttuu Tanelin sinne kauppaan. Ihmettelin siinä muutaman kolme simpäivää kun ajattelin, et se onnistuis, kun Riinalla on vapaapäivä töistä? Sit kokeilin soittaa Tanelille ja otin siitä sen juttele-kohdan (Soita... simille... Taneli... juttele). Sit Riina sano vaan jotain: "Onpa outoa, pitänee lähteä sinne kauppaan sitten yksin." tai jotain sellasta. Tarina jatkuu siitä taas normaalisti uusilla tehtävillä. Eli luultavasti ton kohdan pääsee, kun vaan sinnikkäästi soittaa Tanelille ja painaa siitä "juttele" EI "kutsu kylään".

        Eli juuri tuossa Penan tyynnyttely kohassa käy niin että ei tule hyviä ystäviä vaan ne rakastuu... sit se ei anna tulla hyviä kavereita ku ne on rakastunu!


    • lotskiiii

      HELP! oon tos kohas ku riinan pitää ostaa niitä vaatteita ja oon ostanu kaks mekkoo mitä sitte ei tapahdu mitää pitikö mun ees ostaa niitä vaateita vai ei apuaa?

      • lotskiiii

        sainkin ton läpi ei pitäny ostaa vaan sovittaa vaan kahta asua!!!=)


      • lotskiiii
        lotskiiii kirjoitti:

        sainkin ton läpi ei pitäny ostaa vaan sovittaa vaan kahta asua!!!=)

        ps. toivottavasti jollekki on tästä apua!!!=)


      • loiste

        sun pitää vaan sovittaa niitä siis kahta mekkoa


    • ????

      Mistä saa hautakiven, kun ne haluaa simit haluu nähdä haamun.

    • Auttakaa minua!

      Olen kohdassa ''Onko tämä sankarittaremme tarinan loppu?'' ja olen elänyt 3 simpäivää eikä mitään tapahdu, vaikka kuinka kutsun muita simejä kylään ja soittelen niille. Huuooh... Epätoivosta, luulin et tuo on ihan yksinkertaista mutta ei! :S

    • briteeeeee

      mitä pitää tehdä kun on kohdassa "kuten sanotaan on parempi kun on rakastanut ja menettänyt"? yhdessä vaiheessa taneli tuli sinne reihuu ja soitin poliisit ja ne sit vei sen mutta mitä nyt ? :O

    • wimppu123

      MITÄ OIKEESTI PITÄÄ TEHÄ KUN TULEE SE SHOPPAILU JUTTU KUN EN VOI KUTTUU SITÄ YHTEIS TONTILLE!

    • Suable

      siinä vaiheessa soita tanelille!

      • Suable

        ja miten järjestetää juhlat?


    • Ratkaisun saanut

      FLIRTTAILE -> HURMAA

      Mulla meni.

      • HanoiGirl

        Mulla on pieni probleema. Oon Riinan tarinas siinä kohas ku se on raskaana ja pitää järjestää julat. Pitäis olla hyvä meininki ja silleen, koitin kolme kertaa ja aina oli hyvä meininki mut se tehtävä ei lähteny pois? Help me!


      • :)
        HanoiGirl kirjoitti:

        Mulla on pieni probleema. Oon Riinan tarinas siinä kohas ku se on raskaana ja pitää järjestää julat. Pitäis olla hyvä meininki ja silleen, koitin kolme kertaa ja aina oli hyvä meininki mut se tehtävä ei lähteny pois? Help me!

        Siin pitää olla joku mahtava meinnikin tai jotain. :)


    • loiste

      mulla meni toi tarina sillai että se taneli petti sitä riinaa:S

    • mehu-kTTI

      ihan ihmeellistä kun eka pelasin riinaa nii sain yhen lapsen ja nyt ku pelasin sais kaks lasta.

      ja kyll se muuten synnyttää siel talos niis juhlis XD

    • HEEEEELP!!!!

      Miulla oli se, Konella, mut sitte mun kone asennettiin uudellee, Noh, Sit mä menin kamulle asentaa, se toimi, Me pelattiin ja pelattiin, Kunnes se jäi siihen kohtaan ku jörjestä juhlat tai jotai semmost nii kokoajan oli haudan hiljaista tai tylsää, Kerran ku sytty tulipalo oli hyvä meninki, SItku juhlat loppu riina ie viekää synnyttäny. SIt ku mä äsken yritin asentaa sims elämäntarinat nii siin 1% Tuli et ei voi suorittaa haluatko yrittää uudelleen vai lopettaa asennuksenm kokeilin varmaa tuhat kertaa eikä menn!!! Auttakaa!!!

    • simsfani

      siiis jooo mä ooon samassa kohdassa just nyt mut niin mitä mun pitäs tehä mä vaaan ajattelin osaaakko sää auttaaaa tässä pelissä?? (:

      • gordabella

        vau vieläkö joku tätä pelaa :D ite pelasin just läpi koko pelin eli molemmat tarinat, mutta täällä oli joitain juttuja mitä en ollu edes kohdannut :O eli voiko omat valinnat muuttaa paljonkin pelin kulkua.

        Itse ihanuus menee juu ohi, kun flirttailee. Mulla ei kyl yks hurmaa auttanut. Pelehdittiinkin ennenkun alko auttaa :P


    • Simsfani97

      Mitä mun pitää tehä ku oon kohdassa löytäjäsaa pitää ja oon tuhlannut sen Tanelin lompakosta sen 2000 ja en pääse eteen päin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe